MM - pytanie

1. Data: 2003-03-28 11:46:28

Temat: MM - pytanie
Od: "and" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od czterech miesięcy przestrzegam zasad wynikających z zaleceń MM i muszę
przyznać, że skutek jest wyraźny. Zmniejszenie objetości cielska po prostu
rzuca się w oczy. A co równie ważne, a może nawet wazniejsze, istotnie
poprawiły się wyniki badań holesterolu i innych parametrów krwi, a mój
kardiolog powiedział, że wyniki są wspaniałe. Jest jednak jedna rzecz, ktora
mnie nieco martwi. Otóż zacząłem ostatnio odczuwać uciążliwe bóle mięśni -
początkowo brzucha, a teraz pleców - np. przy wstawaniu z krzesła,
przewalaniu się z boku na bok w wyrku, a nawet przy odkaszlnięciu.
Zaznaczam, że już nie jestem pierwszej młodości, więc może to po prostu jest
związane z wiekiem, ale dlaczego by miało wystąpić akurat teraz, gdy
schudlem? Pytam więc, czy można kojarzyć takie bóle mięśniowe z chudnięciem?

pozdrawiam
Andrzej

2. Data: 2003-03-28 12:31:09

Temat: Odp: MM - pytanie
Od: "and" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik and <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b61cp3$ifv$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> związane z wiekiem, ale dlaczego by miało wystąpić akurat teraz, gdy
> schudlem? Pytam więc, czy można kojarzyć takie bóle mięśniowe z

O kurcze, ale byk - Cholesterol a nie "holesterol"
Andrzej

3. Data: 2003-03-28 13:38:59

Temat: Re: MM - pytanie
Od: "babka in klozeto ^^" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

uuu chyba do szkoly trzeba sie wybrac ponownie...heh...

--
^^ made by ~babka in klozeto~ ^^
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

4. Data: 2003-03-28 15:56:59

Od: "and" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik babka in klozeto ^^ <t...@o...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b61jb2$n5s$...@n...onet.pl...
> uuu chyba do szkoly trzeba sie wybrac ponownie...heh...

Chyba tak......

5. Data: 2003-03-28 17:35:21

Od: "Kama-sama" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "and" <j...@p...onet.pl> naskrobał w wiadomości

> Pytam więc, czy można kojarzyć takie bóle mięśniowe z >chudnięciem?

Po pierwsze witam serdecznie wszystkich grupowiczów, idzie wiosna więc
rzeczywiście postanowilam sie przyłączyć do Was i zacząć się odchudzać (2
tyg. 4kg), a co do pytania to mam wrażenie że można łączyć bóle mięśni z
odchudzaniem się, bo mnie samej się to przytrafiło włąsnie w czasie
odchudzania i nie ma to chyba związku z wiekiem...

Pozdrawiam
Kama

6. Data: 2003-03-28 17:38:27

Od: "Alcer" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zgadzam się, ja mam niecałe 25 lat, a jak tylko przeszłam na MM to z
materaca wstaje mi się bardzo ciężko. a chyba powinno wyć w drugą stronę,
nie???

pozdro
Anka

7. Data: 2003-03-28 17:48:02

Od: Gosia Garkowska <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article b621eh$p1p$...@n...onet.pl, Alcer at
a...@p...onet.pl wrote on 28/3/03 18:38:

> zgadzam się, ja mam niecałe 25 lat, a jak tylko przeszłam na MM to z
> materaca wstaje mi się bardzo ciężko. a chyba powinno wyć w drugą stronę,
> nie???

moze za malo jesz?
albo za duzo?
:-)

--
*gosia*

8. Data: 2003-03-28 19:36:57

Od: kamila slawinska <k...@s...killer.acdsl.com> szukaj wiadomości tego autora

Alcer wrote:

> zgadzam si?, ja mam nieca3e 25 lat, a jak tylko przesz3am na MM to z
> materaca wstaje mi si? bardzo ci??ko. a chyba powinno wyae w drug? stron?,
> nie???

a bierzesz jakies suplementy blonnikowe? na diecie niskoweglowodanowej
czasem moze byc z tym problem - mnie podobne objawy przeszly po
zakupieniu i skonsmowaniu pare razy preparatu blonnikowego (dietary fiber).

pozdrowienia,
kamila

--
"I firmly believe the death tax is good for people in all walks of life"
/George W. Bush/

9. Data: 2003-03-28 20:56:12

Od: Vroobelek <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stało się to Fri, 28 Mar 2003 18:35:21 +0100, gdy "Kama-sama"
<k...@p...pl> napisał:

> [...]
>odchudzaniem się, bo mnie samej się to przytrafiło włąsnie w czasie
>odchudzania i nie ma to chyba związku z wiekiem...

Nie chcę straszyć, ale czy nie chodzi przypadkiem o zanikanie mięśni
znane z diet niskokalorycznych? Może spróbuj trochę białka dołożyć?

vr.

10. Data: 2003-03-28 21:10:21

Od: "Alcer" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czasem moze byc z tym problem - mnie podobne objawy przeszly po
> zakupieniu i skonsmowaniu pare razy preparatu blonnikowego (dietary

zwykle na sniadanie jem platki owsiane, z jogurtem, bez cukru oczywiscie. to
chyba wystarczy??

MM - gdzie poczytam na www ?
Nowy zooltodzub:)))
kalorie