MM sajgonki

1. Data: 2003-01-09 17:59:26

Temat: MM sajgonki
Od: "Ewa" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy sajgonki z "papieru ryżowego" z nadzieniem warzywno drobiowym sa zgodne
z MM ?
Ewa

2. Data: 2003-01-10 10:55:11

Temat: Re: MM sajgonki
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy sajgonki z "papieru ryżowego" z nadzieniem warzywno drobiowym sa
zgodne
> z MM ?
> Ewa
Zgodne na pewno nie,bo jest tu polaczenie weglowodanow i tluszczu.Ciezko
mowic o IG tej potrawy,moze wcale nie jest wysokie?Na pewno warzywne
sajgonki maja nizsze IG.Tylko zastanawia mnie ten papier ryzowy.Misiczka
pisala ostatnio,ze makaron ryzowy ma IG 40.Polaczenie go z warzywami obnizy
jeszcze IG calej potrawy.Ja osobiscie nie jem ich.Nie jem niczego,czego sama
nie przyrzadze.Pozdrawiam Hafsa

3. Data: 2003-01-10 11:42:42

Od: "Ewa" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślałam o sajgonkach przgotowanych samodzielnie, ale może rzeczywiście to
połączenie węglowodanów i tłuszczu....
Ewa

Forum
MM- makaron ryżowy i lasagne