MM-sałatka śledziowa

1. Data: 2003-01-31 20:52:45

Temat: MM-sałatka śledziowa
Od: "Ewa" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy taka warstwowa sałatka jest zgodna z zasadami MM
-śledzie pokrojone w kawałeczki
-cebula w kosteczke
-jajka na twardo w kosteczkę
-ser żółty starty na grubej tarce
Wszystko polane jogurtem 0% wymieszanym pół na pół z majonezem kieleckim.
Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2003-02-01 10:38:48

Temat: Re: MM-sałatka śledziowa
Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> -ser żółty starty na grubej tarce
> Wszystko polane jogurtem 0% wymieszanym pół na pół z majonezem kieleckim.

Hejeczka;-)

Majonez kielecki odpada...

Pozdrówka,

Kaliope

3. Data: 2003-02-01 14:20:54

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> napisał w wiadomości

> Majonez kielecki odpada...

A dlaczego?

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Miłość przychodzi na palcach a wychodząc trzaska drzwiami
http://www.misiczka.com

4. Data: 2003-02-01 15:38:13

Od: "Ewa" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy poza kontrowersyjnym majonezem sałatka jest MM
Ewa

5. Data: 2003-02-01 15:54:24

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dlaczego?

Hmmm a nie ma w nim nic niedozwolonego, nie mam go w domu, ale z tego co
patrzyłam w sklepie to nie bardzo. No i guru twierdzi, że tylko domowy
majonez jest OK.

Pozdrówka,

Kaliope

6. Data: 2003-02-02 10:44:11

Od: "lucky5000" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ta salatka nie zgodna chyba z zadna dieta. Ser zolty (kilkadziesiat %
tluszczu - po co?), majonez (kilkadziesiat % tluszczu - po co). Caly dzien
bedziesz liczyc kalorie, a salatka zepsuje wszystko. Przeciez to nie ma
sensu. Najlepsza dieta to taka, gdzie proporcje sa odpowiednio utrzymane
bialko 60%, wegle 35, tluszcze 5%, chociaz ja stosuje wiecej bialka, przez
co przemiana materii jest jeszcze szybsza i tluszcz nie ma czasu na
odlozenie, bo zostaje spalony. A najlepszym dodatkiem jest ruch. (nic go nie
zastapi - zadna dieta).
pozdr

7. Data: 2003-02-02 13:28:18

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lucky5000" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> ta salatka nie zgodna chyba z zadna dieta.

Ech. Zanim zabierzesz zdanie na grupie, poczytaj może inne posty. Polecam
zwłaszcza archiwum grupy oraz informacje na temat diety Montignaca i
Kwaśniewskiego. Na kaloriach świat się nie zaczyna i nie kończy :-)
I całe szczęście :-))))))))

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Kto chce, szuka sposobów, kto nie chce, szuka powodów...
http://www.misiczka.com

8. Data: 2003-02-03 08:48:26

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm a nie ma w nim nic niedozwolonego, nie mam go w domu, ale z tego co
> patrzyłam w sklepie to nie bardzo. No i guru twierdzi, że tylko domowy
> majonez jest OK.
Akurat majonez kielecki,jako jedyny nadaje sie w diecie MM. Pewnie,ze
najlepiej zrobic samaemu,ale w sytuacji gdy potrzeba niewiele tego majonezu
,ja osobiscie uzywam kieleckiego i nie zawracam sobie glowy miksowaniem
domowego. Pozdrawiam Hafsa

9. Data: 2003-02-03 09:02:23

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
majonezu
> ,ja osobiscie uzywam kieleckiego i nie zawracam sobie glowy miksowaniem
Hejeczka;-))))

Dzięki za poprawę mojego błędu;-) Tyle czasu na MM, a nie wiedziałam, a może
to i lepiej;-))))

Pozdrawiam,

Kaliope

Re: Re: MM - bo sie zabije!