MM torcik czekoladowy

1. Data: 2003-03-25 14:55:56

Temat: MM torcik czekoladowy
Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na oslode zycia dla MM-aniakow:

Wklejam przepis otrzymany od Anety Baran, jest prosty a jaki pyszny !!!

Skladniki: 250g czarnej czekolady (70% kakao), 5 jajek, 1 lyzeczka utartej
skorki pomaranczowej, szczypta soli, 2 lyzki koniaku.

Przygotowanie: Stopic czekolade (polamana w drobne kawalki i zalana 1/2
szklanka wody) na lazni wodnej. Oddzielic zoltka od bialek, ubic bialka na
sztywna piane ze szczypta soli.
Zdjac czekolade z lazni wodnej, przelozyc do wiekszego naczynia, dodac
koniak
i polowe skorki pomaranczowej. Przestudzic przez 2-3 minuty, dodac zoltka,
wymieszac. Gdy wszystko sie ladnie polaczy, dodac piane z bialek i
wymieszac
na jednolita mase. Wlac do formy na ciasto (ja wlalam do tortownicy po
prostu), posypac wierzch reszta skorki pomaranczowej. Piec okolo 20 minut w
letnim piekarniku (100 stopni).

Mozna podawac z bita smietana bez cukru lub ostatecznie z fruktoza, albo z
galka lodow (to juz mniej ortodoksyjne).

Sprobujcie koniecznie
AniaK

2. Data: 2003-03-25 15:07:36

Temat: Re: MM torcik czekoladowy
Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Ana <a...@g...pl> wrote:

> Wklejam przepis otrzymany od Anety Baran, jest prosty a jaki pyszny !!!
Nie da się ukryć, przepyszny jest :-) A ja gwoli ścisłości dodam, że przepis
pochodzi z książki 'Recettes et menus Montignac' autorstwa oczywiście Michela
Montignaca, tłuma(o)czenie moje. ;-)

Anetek
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 74598 A...@c...ch
:`.__.': http://2510053385/~aneta/ *----* Home: a...@a...net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *

3. Data: 2003-03-25 15:48:49

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

prepis bardzo OK wyproboje

Ja ostatnio osladzam sobie zycie bita smietana z fruktoza/slodzikiem

jem to z mrozonymi malinami truskawkami i jagodami

czasami tez dolewam troche wysokiej jakosci rumu do smietany.

musta

MM-pytanie
DO - Pytanie i prosba
jak zacząć mm