MULINA

1. Data: 2004-09-09 14:54:11

Temat: Re: MULINA
Od: "AgaWa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" napisał w wiadomości ...
> Chciałabym poukładać mulinę,czy mam nawijać na kartoniki,czy powkładać do
> malutkich woreczków? Poradżcie! Ela.

U mnie sprawdzają się obie wymienione metody - muliny mam nawinięte na
opisane kartoniki i posegregowane kolorami w woreczkach. W dodatkowym
"ruchomym" woreczku mam nici do robótki, którą aktualnie wykonuję. Muszę
przyznać, że baaaardzo to wygodne ;)

Pozdrawiam weekendowo

--
AgaWa
GG 4624445

1. Data: 2004-09-10 12:14:12

Temat: MULINA
Od: "Elżbieta" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-09-10 14:57:55

Od: "denito" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <e...@b...pl> napisał w wiadomości
> Chciałabym poukładać mulinę,czy mam nawijać na kartoniki,czy powkładać do
> malutkich woreczków? Poradżcie! Ela.
Ja mam motki w woreczkach , nawijam na kartonik jak haftuję. Na kartoniku
piszę sobie numer muliny. Jak nie wykorzystam w całości wkładam kartonik do
woreczka o tym samym kolorze i numerze.
Dziunia

1. Data: 2004-09-10 16:06:22

Od: s...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Ostatnio też miałam ten problem i długo zastawiałam się jak zrobić z tym
porządek. Odwiedziłam kilka pasmanterii myśląc, że tam znajdę rozwiązanie. No i
znalazłam. Spodobał mi się pomysł z foliowymi wkładami do segregatorów. Tyle
tylko, że oryginalne wkłady DMC są upiornie drogie. Ale co tam, na ich wzór
zrobiłam je sama i to za jedyne kilka złotych. Kupiłam dwa opakowania (po 10
szt.) tzw. "koszulek" tylko takich, do których dokumenty wkłada się z boku, a
nie od góry. Następnie przeszyłam ręcznie (nie tak ściśle) tunele dla mulinek,
tak, że w jednym wkładzie można schować 6 motków. Jest to troche żmudna praca,
ale jestem z tego ogromnie zadowolona gdyż znalezienie jakiegoś koloru trwa
niespełna kilka sekund, nic mi sie nie plącze, a elegancki kolorowy segregatorek
stoi na półeczce.
Osobiście polecam, Mania

1. Data: 2004-09-10 17:20:21

Od: "Elżbieta" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Wszystkim dziękuję za ciekawe propozycje.Wybieram pomysł z koszulkami.Tylko
nie wiem jakiej wielkości A4 czy A5. Pozdrawiam -Ela.

1. Data: 2004-09-13 16:22:33

Od: "zarze" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

u mnie równiez sprawdzaja sie koszulki - oryginalnie służące do
przechowywania negatywów
w kartce rozmiaru A5 jest tych rowków 4 i samam nic nie przeszywam - kupuje
gotowe
pozdrawiam
izasz

1. Data: 2004-09-13 17:24:23

Od: s...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

Elu, wybierz A4 - łatwiej o segregator, a no i przeszyj jedną koszulkę tak by
było wygodnie wkładać - ja zrobiłam na 8 mulinek. Gdybyś miała jeszcze problemy
z wykonaniem pisz do mnie na priv.
Pozdrawiam Mania

[druty] śliczne sweterki i czapeczki
sznureczek do koronki makramowej
Sliskie nici - moje rozwiazanie !!
[do wroclawianek] ubranie na slub znajomych
[inne] Kraków - spotkanie