[inne] Kraków - spotkanie

1. Data: 2004-09-10 10:32:53

Temat: [inne] Kraków - spotkanie
Od: Arleta Potocka-Gąsiorska <A...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy termin 11 wrzesnia 16:00 Alchemia jest aktualny, bo temat zamarl i
nikt nic nie przypomina.

Pozdr. :-) Arleta

1. Data: 2004-09-10 10:43:14

Temat: Re: [inne] Kraków - spotkanie
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

<A...@f...interia.pl> napisał w wiadomości
> Czy termin 11 wrzesnia 16:00 Alchemia jest aktualny, bo temat zamarl i
> nikt nic nie przypomina.

OCZYWISCIE ZE AKTUALNY
temat umarl, bo sie dogadalysmy.... mam nadzieje, ze jestes po remonciku....
albo przed, bron Boze w trakcie!!!
;))))

pozdrowionka
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-09-10 11:09:45

Od: Arleta Potocka-Gąsiorska <A...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

No, wlasnie wciaz jestem w trakcie :-)
Ale jeszcze nie przeprowadzam pudel, wiec sie w Alchemii zamelduje i o
remonciku poopowiadam, bo jakbym tutaj zaczela ..... :-)

Pozdr. :-) Arleta

1. Data: 2004-09-10 11:14:46

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie zaczynaj!
a w Alchemii Cie wafelkiem zapcham!
:)))))))))))))))))))))

Arletka wez czolenko....ja cos nie moge swojego zlokalizowac......a mam sie
czegos nauczyc........

pozdrowki
Ewa (Krakow)

ps. KasiaA: moje dziecie utrzymuje, ze wybiera sie razem ze mna. Zatem
jakby co mozemy zrobic zajecia w grupach malyszy, hihihi

1. Data: 2004-09-13 12:18:36

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> ps. KasiaA:  moje dziecie utrzymuje, ze wybiera sie razem ze mna. Zatem
> jakby co mozemy zrobic zajecia w grupach malyszy, hihihi

Powiedzcie, jak było, co?
Załowałam, że mnie ominęło nasze spotkanko, ale kończyłam to nieszczęsne
tapetowanie. Tak się zawzięłam, by skończyć przed niedzielą, że nawet
perspektywa nie zobaczenia się z Wami nie była mi straszna!
ewa

1. Data: 2004-09-13 12:28:32

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

zaraz Ci przesle zdjecia Dodo, zobaczysz kawalek spotkanka
pozdrowionka
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-09-13 12:40:59

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

no, a teraz cos napisze
1. zdecydowanie najwazniejszym i najbadziej nierobotkowym akcentem spotkanka
bylo ogladanie zdjec coreczki Ajki - zaluj, maluszek fascynujacy!
mnie osobiscie Ajka zdenerwowala tym, ze jest juz taka chuda, ale mam zamiar
to jakos przezyc, w koncu nie ma sprawiedliwosci na swiecie, hihihi
2. bylo co ogladac tez robotkowo, piekne krzyzyki Arlety, obrus Skrzacika,
stringi frywolitkowe (polozyly mnie na kolana), obrus w trakcie roboty
(frywolitka Skrzacika),Dodo w koncu(!!!) skonczyla krzywe domki, Ajka
dziarga tez nowy motyw (nogi bujaja wozeczek a lapki wyszywaja, hihihi), cos
pewnie pozapominalam....
3. omal nie doszlo do morderstwa, a to z powodu niesubordynacji jednej
takiej istoty, ktora osmielila sie zbeszczescic moje ciezko wyheklowane
gwiazdki i zamiatala nimi podloge (o kogo chodzi na razie nie powiem, bo
mimo wszystko nie mieszka na koncu swiata i ma samochod w dodatku)
4. byly Teatralne z Kopernika, Twoja strata.....

reszte niech Ci moje drogie zakrecone kolezanki napisza

pozdrawiam
Ewa (Krakow)

ps. tak naprawde pierwszym punktem mial byc moj szalowy szydelkowy sweterek,
hihihihi

1. Data: 2004-09-14 12:23:21

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za zdjęcia. Oniemiałam, jak zobaczyłam Ajkę! Jak ona to zrobiła?! Moje
maluchy musiały mnie mieć zawsze na wyciągnięcie ręki przez pierwzych kilka
miesięcy, no bo jedzonko musiało być na czas.... a podejrzewam, ze przeciez
Ajka też karmi.
Co do sweterka, to już wyraziłam swój podziw, jest super! Mam nadzieję, że
jeszcze go kiedyś zobaczę na żywo!
Robótki przepiękne- kiedy Wy to robicie???
I na koniec pytanie- czy umawiałyście się na jakieś spotkanie? Ja zapraszam do
siebie na robótkowanie, co Wy na to? Myślałam o 2.10, sobota
Ewa

1. Data: 2004-09-14 12:59:11

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie, tylko nie 2 pazdziernika!
maz wyjezdza sie zintegrowac ze wspolpracownikami!

no chyba , ze u mnie......
o to jest mysl.....
a nastepne bedzie u Ciebie, hihihi

pozdrowionka
Ewa (Krakow)
co sie nie moze doczekac, zeby maz wrocil i zeby mogla isc zakupic aide 10,
o.........! (Skrzacik wie na co!)

1. Data: 2004-09-14 13:17:44

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nijto.op.pl> napisał w wiadomości news:ci6puc$loj$1@news.onet.pl...
> nie, tylko nie 2 pazdziernika!
> maz wyjezdza sie zintegrowac ze wspolpracownikami!

a w nastepnym tygodniu pazdziernika ja se bede integrowac z momi
wspolpracownikami.
wymyslcie jakis inny termin, pliiiiiiiiiiiiiz

> [...]
>
> pozdrowionka
> Ewa (Krakow)
> co sie nie moze doczekac, zeby maz wrocil i zeby mogla isc zakupic aide

hehehe, bede czekac na wyniki!
a wiesz co, w pasmanteri w m1 jes sliczna aida 10 cieniowana jasno niebieska
do bialego fajnie by wyszlo z takiej!
i maja czolenka, sama wczoraj widzialam :)

skrzacik podpuszczajacy

(inne) jak się zalogować?
na święta richelieu?
kaan