Ma na co zasłużył :-D

41. Data: 2013-05-04 17:36:20

Temat: Re: Ma na co zasłużył :-D
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Maj, 17:15, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Mnie zmusić? Zartujesz sobie. I tak samo można zmusić kogokolwiek.
>
> Całe to twoje chore gadanie to jedno wielkie chore "GDYBY".
> "GDYBY" ma to do siebie, że gdyby nie te zęby, to by była d... z gęby. Za
> przeproszeniem.
> --
> XL
> "Przypadek - to Bóg przechadzający się incognito." A. Einstein

Tradycyjna rodzina, to wy piedołami nierealnymi zatruwacie ludziom
życie.

42. Data: 2013-05-04 18:37:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 May 2013 08:36:20 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> Tradycyjna rodzina, to wy piedołami nierealnymi zatruwacie ludziom
> życie.

MamY twoje pierdoły przyjmować? - moze ty masz w rodzinie kozę, ale ja nie
:->
--
XL

43. Data: 2013-05-04 19:05:02

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Maj, 18:37, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> --
> XL
> "Przypadek - to Bóg przechadzający się incognito." A. Einstein

To twoi debile walczą o kobiety klacze że żadnego wyboru tylko to co
nienawiść każe.

44. Data: 2013-05-04 20:20:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 May 2013 10:05:02 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> To twoi debile walczą o kobiety klacze że żadnego wyboru tylko to co
> nienawiść każe.

Klaczy też nie mam w rodzinie - cóż za gupia tradycja :->
--
XL

45. Data: 2013-05-04 20:26:22

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Maj, 20:20, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Klaczy też nie mam w rodzinie - cóż za gupia tradycja :->
> --
> XL
> "Przypadek - to Bóg przechadzający się incognito." A. Einstein

Ale ty jesteś klacz trzeba pastucha który wyprowadzi na pole,
zaprowadzi do stodoły. Normalni ludzie w tym widzą nienawiść do
kobiet, bo jak zwierze jest traktowana, nienormalni , chorzy z
nienawiści krzyczą to tradycyjny model.

46. Data: 2013-05-04 20:28:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 May 2013 11:26:22 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> [...]
> zaprowadzi do stodoły. Normalni ludzie w tym widzą nienawiść do
> kobiet, bo jak zwierze jest traktowana, nienormalni , chorzy z

Zieeeeew.
--
XL

47. Data: 2013-05-04 21:06:49

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Maj, 20:28, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Zieeeeew.
> --
> XL
> "Przypadek - to Bóg przechadzający się incognito." A. Einstein

Dlatego przy tobie boję się żeby nie zostać zoofilem, bo jeśli lubisz
być jak klacz, bo kk kobiety traktuje jak zwierzęta i nawet walczysz o
klaczowatość, to nie jesteś człowiekiem, człowiek ma samoświadomość i
wybiera swój rodzaj życia, a ty jak pies podskakujesz radośnie jak ci
pokazać smyczkę i ikselcia idzie na spacerek.
No miałbym wątpliwości być z Ikselcią, bo na zasadzie formowania się
myśli, cały czas bym wyławiał podobieństwa ze zwierzętami twoich
zachowań, bo ty chcesz być klacz i mieć właściciela.

48. Data: 2013-05-04 21:23:10

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "outside" <s...@g...com> napisał w wiadomości
m.googlegroups.com...
> No miałbym wątpliwości być z Ikselcią, bo na zasadzie formowania się
>myśli, cały czas bym wyławiał podobieństwa ze zwierzętami twoich
>zachowań, bo ty chcesz być klacz i mieć właściciela.

globik- tak między nami: byłeś w ogóle z jakąkolwiek kobietą? Tylko nie
kręć- napisz wprost

--

Chiron

49. Data: 2013-05-04 21:56:47

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "outside" <s...@g...com> napisał w wiadomości
m.googlegroups.com...

> globik- tak między nami: byłeś w ogóle z jakąkolwiek kobietą? Tylko nie
> kręć- napisz wprost

Kryptopedziu dalbys juz spokoj.

50. Data: 2013-05-04 22:08:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 May 2013 12:06:49 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> [...]
> myśli, cały czas bym wyławiał podobieństwa ze zwierzętami twoich
> zachowań, bo ty chcesz być klacz i mieć właściciela.

Tylko takiemu prostakowi jak ty DAWANIE SIEBIE drugiemu człowiekowi oraz
WYBÓR własciwej drogi zgodnej z wiarą tylko z towarem albo siodłaniem
klaczy lub psią smyczą się kojarzy. Dlatego NIKT nie chce z tobą być i
wciąż jesteś sam! I tak pozostanie!
Gdzie masz tę "wolną kobietę", która przy tobie spedzi swe wspaniałe życie?
:->

--
XL

Fundamentalizm
http://fakedoctorate.blo gspot.co.uk/
Naturalne sposoby rozmnażania u człowieka.
Inwazja pszenicy.
Przeproście wszystkich debili!