Magdo, witaj!

1. Data: 2003-08-22 16:04:08

Temat: Magdo, witaj!
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo się cieszę z Twojego pojawienia się!
Zostań!
Pozdrawiam-Ewa z Gdańska

1. Data: 2003-08-22 20:05:23

Temat: Re: Magdo, witaj!
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa wrote:

> Bardzo się cieszę z Twojego pojawienia się!
> Zostań!
> Pozdrawiam-Ewa z Gdańska

Bardzo mi milo, dzieki. Przy okazji i bez powodu kulinarnego, powiem
wam, co widzialam pare dni temu: zorze polarna. Zrobilam szybkie
zdjecie, ale malo widac, choc widac. Wrzucilam te zdjecia do Nowej Kuchni.
Magdalena Bassett

1. Data: 2003-08-22 22:38:24

Od: "" <g...@e...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też witam serdecznie - posłuchała pani mojej namowy.
Grazka

1. Data: 2003-08-22 22:44:34

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

g...@e...lodz.pl wrote:

> Ja też witam serdecznie - posłuchała pani mojej namowy.
> Grazka

Prosze po imieniu - to internet, wszyscy sa sobie na ty, a przynajmniej
powinni byc IMHO.

Magdalena Bassett

1. Data: 2003-08-23 01:16:22

Od: "" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wam, co widzialam pare dni temu: zorze polarna. Zrobilam szybkie
> zdjecie, ale malo widac, choc widac. Wrzucilam te zdjecia do Nowej Kuchni.

Widziałam, może i mało widać, ale to co widać, jest piękne. Dzięki.

Pozdrawiam
Lama

1. Data: 2003-08-23 17:37:27

Od: "ewaTe" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości

> Bardzo mi milo, dzieki. Przy okazji i bez powodu kulinarnego, powiem
> wam, co widzialam pare dni temu: zorze polarna.

Cześć Magdo! Poza przepisami zawsze bardzo lubiłam czytać Twoje
"wtrącenia" niekulinarne. Brakowało tu Ciebie. E.

1. Data: 2003-08-23 20:51:32

Od: "mania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości
> Prosze po imieniu - to internet, wszyscy sa sobie na ty, a przynajmniej
> powinni byc IMHO.
Co za demokratka i jakie umiłowanie wolności. Istna Statuetka Wolności.
Zorze polarna widziala, to doznała olśnienia. To niech się podzieli z
innymi. Wszyscy sa sobie na ty" ach ten polski to bałdzo tłudny jensyk - co
to znaczy? A poza tym te fanfarki wygrywane przez te ciche wielbicielki to
złudne blaski utęsknionego powrotu. Tu mamy wyrobione zdanie na jej temat.
mania

--
Magdalena Bassett on line:
" Gdy zbyt sobie pozwalali na zamieszanie towarzystwa do ktorego sie wdarli

1. Data: 2003-08-23 22:44:49

Od: "" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdo,

uzbrojona w twój przepis na peanut brittle zaczęłam szukać polskiej nazwy tego
specjału. Ktoś mi doniósł, że to się po polsku nazywa praliny. Jak sądzisz, czy
można to tak nazwać?

Z góry dziękuję.
Lama

1. Data: 2003-08-24 09:48:37

Od: "elka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mania" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Co za demokratka i jakie umiłowanie wolności. Istna Statuetka Wolności.
> Zorze polarna widziala, to doznała olśnienia. To niech się podzieli z
> innymi.

A o co ci właściwie chodzi? Aż tak bardzo zazdrościsz Magdzie, że
tyle osób Ją lubi i ceni? Zasłużyła sobie na to swoją wspaniałą znajomością
kuchni i nie tylko. Magda to już jest człowiek-instytucja i nic Jej tu nie
jest w stanie zaszkodzić, a te wypowiedzi, które cytujesz, dodają tylko Jej
kolorytu. Dlatego wydaje mi się, że twoje wysiłki są daremne. Jeśli Tak Cię
boli Jej popularność, to spręż się, postaraj się, może ci się uda w jakimś
minimalnym stopniu Jej dorównać.

1. Data: 2003-08-24 10:12:11

Od: "fizia" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Cię
> boli Jej popularność, to spręż się, postaraj się, może ci się uda w jakimś
Stalin to był dopiero człowiek-instytucja, a jego wypowiedzi to dopiero
dodawały mu kolorytu. Jak umarł to ludzie płakali.
f.

Pstrąg
Obiad w 0.5 godziny | Sznycle z winogronami
Obiad w 0.5 godziny | Losos w slodkawym sosie
Obiad w 0.5 godziny | Etouffeé
Obiad w 0.5 godziny | Skrzydelka slodko kwasne