Re: Magne B6

Data: 2013-11-24 03:55:53
Temat: Re: Magne B6
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

"Qrczak" 528fbb4b$0$2144$6...@n...neostrada.pl

> Skład to byś sobie musiał sam porównać, ale Vitalsss Magnez + Wit. B6 z Bierdy
kosztuje 6 zeta.

Trudno zgadnąć, czy to drogo, czy bardzo dorgo...
W Biedronce kradną...

-=-

http://www.okazje.info.pl/zd/zdrowie/polfa-lodz-magn
ez-b6-magnesium-plus-vitaminum-b6-60-tabl,szczegoly.
html

Tu 60 tabletek można mieć za 2,71 pln -- 102 mg magnezu
i 4 mg B6, czyli 2 razy więcej magnezu i o 20% mniej witaminy.

-=-

Jedno pudełko mam za darmo -- wygrzebane ze śmietnika. ;)
Ważne do końca czerwca 2014 roku.

[żal mi tej osoby, która to wyrzuciła do śmietnika -- przepłaciła
najwyraźniej, skoro napisała na opakowaniu -- 2,97 zł]

-=-

Porąbana apteka ,,Rodzinna'' na ulicy Przejazd:

-- wzięła ode mnie 12.10 za 50 tabletek Magne B6
-- nie przyjęła recepty, na której brakowało pieczątki
lekarza; niby ważny detal, ale gdybym ja zabiegał
o klienta i zobaczył, ż klient przybył do mnie wprost
ze szpitala, zaproponowałbym mu przyjęcie recepty
i uzupełnienie pieczątki we własnym zakresie
(pojechałbym wieczorem (gdy ruch na ulicach
jest mały) do szpitala i poprosiłbym
o stosowny stempelek)
-- wrzuciła mi do ucha tyle harmideru, iż myślałem, że oszaleję...

Aby uprzedzić pytania ,,znawców'' -- nie byłem w szpitalu psychiatrycznym,
ale laryngologicznym, że tak to ujmę. Poza szpitalami psychiatrycznymi
(znanymi ,,znawcom'' zapewne z ich życia) są także inne szpitale. Ja
byłem leczony na laryngologii. [miało być leczone ucho -- ale chyba
ono miało inne plany; obecnie ucho czeka na cud uzdrowienia -- słyszy,
ale jakby za dużo, i nie o ,,głosy'' chodzi, ale o odgłosy uderzania
przykrywką w garnek; przy okazji -- Bogu niech będą dzięki za produkty,
które gdzieniegdzie nazywane są tłumikami hałasu a u nas -- stoperami...
stopery sprawiają, że ból jest znacznie mniejszy a przykrywka uderza
w garnek ciszej...]

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'