Magnez lepszy niz antydepresanty?

11. Data: 2013-07-15 11:14:05

Temat: Re: Magnez lepszy niz antydepresanty?
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości
news:kru9h7$gta$1@node1.news.atman.pl...

> Wszystko inne, takie jak miłość, przywiązanie, realizowanie wytyczonych
> przez siebie celów itd. to tylko półśrodki, mające w jakiś sposób
> zagłuszyć, przytłumić ponurą rzeczywistość.

Ale czaisz baze, ze ponurosc jest tyle samo warta co milosc inne elementy? A
konkretnie jest takim samym odbiciem rzeczywistosc, w niczym lepsza ani
prawdziwsza?

12. Data: 2013-07-15 11:45:32

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-15 11:14, Ghost pisze:

> [...]
>
> Ale czaisz baze, ze ponurosc jest tyle samo warta co milosc inne
> elementy? A konkretnie jest takim samym odbiciem rzeczywistosc, w

Oczywiście, wszystko jest względne. Trzy życzenia złożone złotej rybce,
mogą nie tylko nie przynieść szczęścia ale wręcz czarną rozpacz.
Najważniejsze jest nastawienie. Tak więc należałoby trzecie życzenie
przeznaczyć na " Trzecie - i żeby te rzeczy których zażądałem przyniosły
mi zadowolenie";-) .. Jednak te półśrodki o których pisałem nadają
życiu jakiś tam sens. Bez takich bodźców (zagłuszania rzeczywistości)
aż trudno sobie wyobrazić życie.

13. Data: 2013-07-15 12:02:35

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakiś tam sens. Bez takich bodźców (zagłuszania rzeczywistości) aż trudno

Ale zagluszania CZEGO? Piszesz o RZECZYWISTOSCI, a nie piszesz czym ona
jest. Twierdze, ze nie jest ona niczym nadrzedniejszym.

14. Data: 2013-07-15 13:03:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jul 2013 11:45:32 +0200, Trybun napisał(a):

> Bez takich bodźców (zagłuszania rzeczywistości)
> aż trudno sobie wyobrazić życie.

Rzeczywistość jest jedna - bogata we wszystko, co znamy i czego jesczze nie
doświadczyliśmy. Zawiera w sobie zarówno ponure elementy, jak i te
"zagłuszacze", o których piszesz. To wszystko razem jest właśnie dopiero
cała RZECZYWISTOŚĆ. Po prostu pewne jej elementy sa niwelowane przez inne.
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

1000 dolców
Świat w jakim żyjesz - 5
Filozofia vs zarządzanie
JAnielina anorektykuje...