Re: Magro

1. Data: 2000-12-14 18:38:02

Temat: Re: Magro
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hammer <t...@a...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3a38f2cd$...@n...astercity.net...
> http://www.magro.pl
Dziękuję ci Hammer [NN] = (czyli po polsku, tylko nie obraź się) Młocie za
tak cenną, że aż bezcenną stronę.
Zajrzałem na chybił trafił i cóż tam mamy?

TRAKTOR
H/165
1. Elektryczny rozruch?
- ktoś kiedyś już pytał czy to to samo co samostart? A właściwie
odwrotnie. Odpowiedzi nie było.

2. Przechodnia rama podwozia?
- Tak sobie to czytam, czytam, czytam, czytam, i za chwilę chyba coś mnie
trafi.
Co można sobie pod nią ot tak przejść na stojąco?

3. Wyłączniki zabezpieczające:
- brak możliwości uruchomienia i prowadzenia przez dzieci (kryterium
wagi)?
-- rozumiem, że mój 10 letni ważący 60 kg chrześniak nim nie pojedzie. A
które z "kryteriów wagowych" mu zabroni? "Wiekowe"?

4. Światła dzienne?
- to co nie działają w nocy?

5. Wycieraczki gumowe pod nogi!
- szkoda, że nie pod ...

6. Opony darniowe?
- a cóż to za patent? Na zdjęciu są czarne a nie zielone i wyglądają na
"gumowe".

W pierwszym odruchu chciałem kupić coś takiego synkowi do zabawy [ile toto
kosztuje?], akurat pod choinkę. Ale się rozczarowałem.
Pozdrawiam Jerzy
PS
Nienawidzę "bezcennych" stron.