Maile od Bluzgacza

21. Data: 2009-01-07 17:35:49

Temat: Re: Maile od Bluzgacza
Od: "! CHÓRĄŻY ! TÓRPEDA !" <p...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

Avi Szlagcojg pisze:
> ja pracuje w policji gnido, i co ty na to?

posrała sie w chinskie gacie za czy z łote

22. Data: 2009-01-07 21:34:35

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> zastrasza osoby, które sie do mnie odzywają. Jego bluzgi
> w moją stronę mnie nie ruszają, natomiast podjęta akcja
> zastraszania innych osób na priv podlega paragrafom.

Buhahaha. Będziesz się teraz specjalizować w uszczęśliwianiu na siłę
rzekomych ofiar Bluzgacza? Uważasz, że nie są dość
asertywne/inteligentne, aby sobie z nim poradzić własnoręcznie?

--
Pozdrawiam - Aicha

23. Data: 2009-01-07 21:38:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 Jan 2009 22:34:35 +0100, Aicha napisał(a):

> Buhahaha. Będziesz się teraz specjalizować w uszczęśliwianiu na siłę
> rzekomych ofiar Bluzgacza?

Tak, firme własnie zakładam: "Na kłopoty Ikselka" :->

> Uważasz, że nie są dość
> asertywne/inteligentne, aby sobie z nim poradzić własnoręcznie?

Aaaa, jeśli wolą własno-ręcznie, to już ich sprawa, nie przeszkadzam zatem.

24. Data: 2009-01-07 22:18:02

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, firme własnie zakładam: "Na kłopoty Ikselka" :->

Wiec najpierw zaradz jednemu, powaznemu klopotowi: braku mozgu, ktory
sprawia, ze odpierdala ci kompletnie, a majac dodatkowo menopauze polaczona
z paranoja stajesz sie calkowicie zbedna ze swoimi dennymi tekstami
dzieciaro.

> Aaaa, jeśli wolą własno-ręcznie, to już ich sprawa, nie przeszkadzam
> zatem.

No i po chuj w takim razie byl ten watek?
Sondaz poparcia? hehehehehe
Jak widzisz nie masz zadnego, skonczylas sie.
Jestes przezytkiem i musisz wypierdalac.
--
Bluzgacz

25. Data: 2009-01-07 23:06:49

Od: "! CHÓRĄŻY ! TÓRPEDA !" <p...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> [...]
> Sondaz poparcia? hehehehehe
> Jak widzisz nie masz zadnego, skonczylas sie.
> Jestes przezytkiem i musisz wypierdalac.

musi
amen

26. Data: 2009-01-08 10:11:09

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zastraszanie w internecie podlega zgłoszeniu do Policji.

To dlatego kiedyś nasłałaś na mnie Policję?

27. Data: 2009-01-08 10:26:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Jan 2009 11:11:09 +0100, Panslavista napisał(a):

> To dlatego kiedyś nasłałaś na mnie Policję?

Dokładnie. Przecież mnie nieźle nastraszyłeś :-D

28. Data: 2009-01-08 12:08:42

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Sty, 11:26, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Dokładnie. Przecież mnie nieźle nastraszyłeś :-D- Ukryj cytowany tekst -

To już wiesz dlaczego nie piszemy ze sobą. Wygasiłem to ognisko.
Zwłaszcza z powodu periodycznego zintegrowania twojej pisaniny z
atakami na mój komp. Adios.

29. Data: 2009-01-08 14:42:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Jan 2009 04:08:42 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> To już wiesz dlaczego nie piszemy ze sobą. Wygasiłem to ognisko.

Ty?
:-O
:-)

> Zwłaszcza z powodu periodycznego zintegrowania twojej pisaniny z
> atakami na mój komp.

Przykro mi, ale nic o tym nie wiem. Zapewne inna pisanina Ci teraz kompy
rozwala, zawsze jest ktoś winny w kosmosie :->

30. Data: 2009-01-08 15:26:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> [...]
>
> Przykro mi, ale nic o tym nie wiem. Zapewne inna pisanina Ci teraz kompy
> rozwala, zawsze jest ktoś winny w kosmosie :->

Twoim.

placek drozdżowy
Re: eigenheimzulage einkunftsgrenze,kreditzi nsen baufinanzierung,hausfina nzierung über,penka immobilienfinanzierung,i mmobilien finanzierung 100,hausfinanzierung volksbank,hausfinanzieru ng kfw,
[...]
O Z N !