Maile od Bluzgacza

1. Data: 2009-01-06 16:23:12

Temat: Maile od Bluzgacza
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoby, które zdecydują sie przesłać mi oryginalne maile otrzymane od
Bluzgacza w sprawie rozmów ze mną w grupach, pomogą mnie i moim kolegom
oraz Policji w identyfikacji tegoż osobnika.
Tym, którzy z własnej inicjatywy już to zrobili, dzięki.
XL

2. Data: 2009-01-06 16:39:24

Temat: Re: Maile od Bluzgacza
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Jan 2009 16:45:22 +0000 (UTC), mista pipak napisał(a):

> oj radośnie się robi radośnie, szkoda że tak późno :-)
>
> powodzenia
>
> MP

Też myślę, ze sporo osób ucieszy ta sprawa.

3. Data: 2009-01-06 16:42:26

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Sty, 17:23, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> oraz Policji w identyfikacji tegoż osobnika.
> Tym, którzy z własnej inicjatywy już to zrobili, dzięki.

Hm, mam nadzieję, że to nie o mnie, nie podszywam się bowiem pod
nikogo, oddaję, często z nawiązką otrzymane wcześniej ciosy. Ciekawe,
czy poznam efekty - Bluzgacz nigdy mi się nie podobał. Owszem, pisał
do mnie, ale nie będę brał udziału w żadnej nagonce. Nie jestem
Bluzgaczem.

Albowiem powiedział Pan - "nie sądźcie, abyście sadzeni nie byli".

4. Data: 2009-01-06 16:45:22

Od: mista pipak <pipak@ pipak.pl > szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2009-01-06 17:38:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Jan 2009 08:42:26 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> [...]
> Bluzgaczem.
>
> Albowiem powiedział Pan - "nie sądźcie, abyście sadzeni nie byli".

Zastraszanie w internecie podlega zgłoszeniu do Policji.

6. Data: 2009-01-06 18:34:17

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Sty, 18:38, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Zastraszanie w internecie podlega zgłoszeniu do Policji.

Ubliżał Ci, ale nie zauważyłem, aby wychodził poza bluzgi. Sprawa z
oskarżenia prywatnego.

7. Data: 2009-01-06 18:50:13

Od: Michal Komorowski <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oraz Policji w identyfikacji tegoż osobnika.
> Tym, którzy z własnej inicjatywy już to zrobili, dzięki.

Was wszystkich powinni w ch... pozamykać.

8. Data: 2009-01-06 18:55:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Jan 2009 10:34:17 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> Ubliżał Ci, ale nie zauważyłem, aby wychodził poza bluzgi. Sprawa z
> oskarżenia prywatnego.

Odnosze wrazenie, że go bronisz (nie wiem, z jakich pobudek) lub w
najlepszym wypadku nie rozumiesz, o co chodzi: zastrasza osoby, które sie
do mnie odzywają. Jego bluzgi w moją stronę mnie nie ruszają, natomiast
podjęta akcja zastraszania innych osób na priv podlega paragrafom.

9. Data: 2009-01-06 18:56:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Jan 2009 10:50:13 -0800 (PST), Michal Komorowski napisał(a):

> Was wszystkich powinni w ch... pozamykać.

Możesz jaśniej?

10. Data: 2009-01-06 20:44:00

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do mnie odzywają. Jego bluzgi w moją stronę mnie nie ruszają, natomiast
> podjęta akcja zastraszania innych osób na priv podlega paragrafom.

Nie, no nie moge z debilki.
Chuj cie obchodzi mendo pierdolona, co do kogo pisze na priv?
Jestes tak zalosna, chcac naprawde tak mocno i na sile istniec w usenecie, w
ktorym zostalas juz skreslona.
Przegralas z kretesem, mozesz wypierdalac trollu.
--
Bluzgacz

placek drozdżowy
Re: eigenheimzulage einkunftsgrenze,kreditzi nsen baufinanzierung,hausfina nzierung über,penka immobilienfinanzierung,i mmobilien finanzierung 100,hausfinanzierung volksbank,hausfinanzieru ng kfw,
[...]
O Z N !