Majtkom mowimy nie(ot?)uroda miast-Szczecin

1. Data: 2005-09-07 13:54:30

Temat: Majtkom mowimy nie(ot?)uroda miast-Szczecin
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

94.html
Co może psuć miejski krajobraz? Kominy fabryczne, brudne ulice, bazgroły na
murach?
Niekoniecznie, bo równie dobrze może to być susząca się na balkonach
bielizna.
Do takiego wniosku doszły władze Szczecina, które chcą zakazać szpecącego
procederu."

przeciez mozna kupic pralke i suszarke (?)

iwon(k)a

1. Data: 2005-09-07 16:33:24

Temat: Re: Majtkom mowimy nie(ot?)uroda miast-Szczecin
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(k)a" napisał w wiadomości news:dfmren$8hi$1@news.onet.pl...
94.html
> przeciez mozna kupic pralke i suszarke (?)

E tam. Pranie po prostu trzeba umieć wieszać. Mnie zawsze uczono, żeby
schnącymi gaciami ludziom po oczach nie świecić - no i dopóki na balkonie
miałam sznurki, to od ulicy najpierw szły prześcieradła i duże ręczniki, a
drobnicę wieszałam pod samym oknem. Tylko trzeba to było synchronizować z
ewentualnymi gośćmi:))
Poza tym to nie kwestia urody miasta. Moja sąsiadka z bloku naprzeciwko
uwielbia robić pranie w niedzielę o świcie więc jak wstaję i wyglądam przez
okno, to pierwsze co widzę to jej niedoprane barchany. Miasto na tym nie
traci, ale moje samopoczucie zdecydowanie.

Poza tym to nie tylko Szczecin, niedawno podobna sytuacja była we Włoszech
albo Hiszpanii (nie pamiętam dokładnie) - tam ludzie lubią wywieszać pranie
między kamienicami nad wąskimi uliczkami. Normalny lep na turystów:)

pzdr,
Aga

1. Data: 2005-09-07 17:22:29

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

94.html

> przeciez mozna kupic pralke i suszarke (?)

podobalo mi sie w paryzu, ze na balkonach stoliki, kwiaty, nie widzialam
suszacych sie ubran, ale moze bylam zbyt krotko.

sama nie wieszam ubran na dworzu, bo dla mnie to obciach. spokojnie wszystko
schnie w lazience, nad wanna, nawet nie czuje potrzeby kupienia suszarki. w
koncu mam tyle par m. in. majtek, zeby nie dcmuchac na mokre, coby
przyspieszyc suszenie, bo nie mam czego zalozyc.

1. Data: 2005-09-07 17:55:49

Od: "Asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ruua"
> [...]
> koncu mam tyle par m. in. majtek, zeby nie dcmuchac na mokre, coby
> przyspieszyc suszenie, bo nie mam czego zalozyc.

Nie wszyscy jednak maja takie warunki. Nasza pralka codziennie pierze maksymalna
ilosc wsadu i mimo ze mamy suszarke, ubrania nie zdaza wyschnac tura po turze,
nie mowiac o tym, ze w zadnej lazience tyle by sie nie zmiescilo. Suszenie na
balkonie do poznej jesieni jest jedynym rozwiazaniem.
AsiaS
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

1. Data: 2005-09-07 18:51:18

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asias" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> tura po turze, nie mowiac o tym, ze w zadnej lazience tyle by sie nie
> zmiescilo. Suszenie na balkonie do poznej jesieni jest jedynym

to moze suszarke masz nienajlepsza?

iwon(k)a

1. Data: 2005-09-07 19:07:33

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 7 Sep 2005 08:54:30 -0500, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <i...@p...onet.pl> i powiedziała:

> przeciez mozna kupic pralke i suszarke (?)

Suszenie na sznurku nie kosztuje (no, koszt sznurka).

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2005-09-07 19:52:56

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Asias" <a...@p...onet.pl> wrote in message
>
> to moze suszarke masz nienajlepsza?

Nie wszystko można wysuszyć w suszarce.

Marek Li

1. Data: 2005-09-07 20:08:58

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Li" <M...@o...pl> wrote in message

> Nie wszystko można wysuszyć w suszarce.

ja susze wszystko co w pracle prac sie da.

iwon(k)a

1. Data: 2005-09-07 20:25:49

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asias" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tura po turze, nie mowiac o tym, ze w zadnej lazience tyle by sie nie
> zmiescilo. Suszenie na balkonie do poznej jesieni jest jedynym

no oczywiscie - wtedy jest to zrozumiale. gdybym nie miala wanny, tylko
prysznic, to nie mialabym gdzie suszyc i suszylabym pewnie tez na balkonie.
ale sadzac po ilosci prania na balkonach, szczegolnie w domach, ktore znam i
wiem, ze maja duza wanne itp - oni i tak wola na dworzu. o ile np. posciel
wyglada fajnie, jak sie tak kolysze na slonku, to nie pierwszej "mlodosci"
bielizna gorzej:)

1. Data: 2005-09-07 20:50:40

Od: Zofia Rakowska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga.p napisał/a w news:dfn4qo$c0$1@news.onet.pl:

> Moja sąsiadka z bloku naprzeciwko
> uwielbia robić pranie w niedzielę o świcie

YPB?

> to pierwsze co widzę to jej niedoprane barchany.

Aż tak wpatrujesz się w jej pranie?

--
mips

PROSTOWNICA
szukam dobrej duszy ktora jedzie do turcji,egiptu,tunezji lub na zachód
Sally Hansen - depilacja twarzy
Myokine czy jabushe czy jeszcze coś innego?
Mascara