Makijaż a mężczyzna :P :D - dlugie. Dla cierpliwych :)

1. Data: 2003-01-15 14:11:01

Temat: Makijaż a mężczyzna :P :D - dlugie. Dla cierpliwych :)
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zainspirowal mnie Look, ktory nabylam. Jest tam jakis wywiad z kilkoma
panami o roznych rzeczach, ktore uwazaja za seksowne. Mniejsza o calosc
(choc niektore ich stwierdzenia byly zaskakujace: np, nikt nie powiedzial,
ze najseksowniejsza czescia garderoby kobiety jest bielizna :). Pilch
powiedzial, ze okulary - bo to ostatnia czesc "ubrania", jaka kobieta
sciaga). No i bylo tam cos takiego o szminkach: ktorys z nich powiedzial, ze
nie lubi uszminkowanych ust, bo przeszkadzaja (kurcze,a moze to nie w tej
gazecie?) w calowaniu. No i tak sie zastanawiam... jak to jest z tymi
upodobaniami mezczyzn odnosnie makijazu? Wola, jak kobieta ma makijaz czy
jak nie ma? Jak maluje usta czy jak nie maluje? Tyle jest reklam o szminkach
czyniacych usta pelne, ponetne itd, a co jesli to jedna wielka "sciema" i
biznes producentow, a mezczyzni tak naprawde tego nie lubia? Co jesli nam
sie wmawia, ze to nas uczyni bardziej atrakcyjnymi, i my wydajemy kase na
szminki itp., a mezczyzni wola tak naprawde cos zupelnie innego? Powiedzcie,
co wy na to, zwlaszcza jestem ciekawa opinii facetow na tej grupie.

Na zakonczenie zabawna sytuacja, ktora mi sie przydarzyla: na Sylwestra
chcialam zrobic sie na bostwo i machnac sobie makijaz, jakiego jeszcze nie
mialam. No i cos mi tam nie wyszlo, wiec zla zmylam wszystko szybko i
westchnelam do lustra: "nic mi sie nie udaje". Podchodzi maz in spe i pyta o
co chodzi. Ja na to, ze makijaz mi nie wyszedl, a on: "no co ty, taki jak
masz, jest bardzo dobry" :D ;D

To jak to jest?

Kruszynka
(ktora sobie jakies dziwne problemy dzisiaj wyszukuje, wszystko dlatego, ze
idzie do lekarza, a tego bardzo nie lubi)
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-15 14:32:45

Temat: Re: Makijaż a mężczyzna :P :D - dlugie. Dla cierpliwych :)
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czyniacych usta pelne, ponetne itd, a co jesli to jedna wielka "sciema" i
> biznes producentow, a mezczyzni tak naprawde tego nie lubia?

Jako przedstawiciel sie moze wypowiem ;-)
Umalowane usta sa (na ogol) ladniejsze - to fakt bezsporny. Ale ze calowanie
umalowanych ust to okropnosc - to drugi fakt bezsporny :-)

J.

1. Data: 2003-01-15 14:32:51

Od: "Lidia Pankiewicz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszynka" <l...@w...pl> wrote in message
> To jak to jest?

to ja powiem tak, na swoim przykladzie:))
moj menscizna, nie znosi umalowanych ust:). obojetne, pomadka, blyszczyk czy
inne dziadostwo = jedno slowo "lepiszcze":)

ja nie maluje sie jakos mocno, zazwyczaj baaardzo delikatnie, ale i tak
slysze wtedy, ze jak jestem umalowana, to musi sie do tego przyzwyczajac. ze
ladnie jest owszem, ale on woli bez:) czyli zauwaza wszystko.

a ostatnio chcialam zaszalec i trzasnelam sobie eleganckie czarne kreseczki
na powiekach. dawno tego nie robilam i staralam sie bardzo, bo z wprawy
wyszlam i nawet udalo mi sie nie upodobnic za bardzo do kleopatry. i co
uslyszalam?
"ale sobie pysia kontur walnela...";)))))

L.

1. Data: 2003-01-15 14:36:20

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:

> [...]
> szminki itp., a mezczyzni wola tak naprawde cos zupelnie innego? Powiedzcie,
> co wy na to, zwlaszcza jestem ciekawa opinii facetow na tej grupie.

A bo to jest tak, ze wszystko zalezy od indywidualnych upodoban mezczyzny:)
Jeden moj kolega lubi delikatne makijaze u kobiet (bezbarwny blyszczyk,
bezbarwny lakier
na paznokciach, lekko wytuszowane rzesy itp).
A inny znow lubi jak kobieta ma ladny i zdecydowany (nie wyzywajacy) kolor
pomadki,
pazurki pomalowane tez tak aby bylo widac, zrobione tzw. oko albo np.czerwone
oprawki okularów,
fajna kolorowna bielizne itp.
Tak wiec...co facet to cos innego :)

Pozdrawiam,
Mich'ata

1. Data: 2003-01-15 14:38:23

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." wrote:

> Jako przedstawiciel sie moze wypowiem ;-)
> Umalowane usta sa (na ogol) ladniejsze - to fakt bezsporny. Ale ze calowanie
> umalowanych ust to okropnosc - to drugi fakt bezsporny :-)

No to proste - na "wyjścia" malować, a w domu zmywać :-)

Krycha

1. Data: 2003-01-15 14:39:29

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lena" <L...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> Wiesz co, ja juz jestem dobrych kilka latek ze swoim TZ ale do dzisiaj
> nie wiem co on woli czy jak mam pomalowane czy nie.Ja poprostu nigdy
> sie jego o to nie pytalam, maluje sie bo lubie .Przypuszczam, ze nawet
> jak by nie lubil to i tak bede sie malowala bo ja lubie:)
> Lena

ciesze sie, ze Lena to powiedziala, tak trzymac ;-)

Jola L-L

1. Data: 2003-01-15 14:40:52

Od: "Lena" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszynka <l...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b03q5r$ieu$...@n...tpi.pl...
> [...]

sie jego o to nie pytalam, maluje sie bo lubie .Przypuszczam, ze nawet
jak by nie lubil to i tak bede sie malowala bo ja lubie:)

piszac do mnie usun z adresu 'nospam.'

1. Data: 2003-01-15 14:59:17

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> No to proste - na "wyjścia" malować, a w domu zmywać :-)

Szminkę można szybo zjeść ;-)) szczególnie jak się po prostu pociągnie
szminką usta, a nie nałoży się jej w sposób trwały... BTW ostatnio udało mi
się nałożyć szminkę tak, że wytrzymała 8 godzin bez konieczności
poprawiania, a jadłam i piłam w międzyczasie...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-01-15 15:05:03

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b03t0e$8t8$1@news.onet.pl...
> [...]
> się nałożyć szminkę tak, że wytrzymała 8 godzin bez konieczności
> poprawiania, a jadłam i piłam w międzyczasie...

Jak tego dokonalas???
Z pudrem miedzy warstwami i odciskaniem szminki na serwetce?
Bo jak tak probowalam ale 4 godziny maks mialam cos na ustach i potem moglam
zaczynac zabawe od poczatku.
Tylko ze ja uzywam dosc lekkich pomadek

Kaska

1. Data: 2003-01-15 15:35:46

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:
[ciach]....

z opinii Panów różnej maści i wieku..... umalowane usta zawsze są ble....
jak toto całować (coś w tym jest bo sama jakoś nie przepadam za
pozostawianiem śladów szminki na facecie, naczyniach, serwatkach itp.), a co
do reszty to różnie, raczej na tak pod warunkiem, że delikatne i nie
'wyje'.... znam tylko jednego co lubi jak z twarzy kobiecej, aż 'kapie' od
makijażu, ale na to ja mam jedną odpowiedź - ble ;-P

Aga

Witajcie
rozszerzone pory
proszę o pomoc w sprawie CERAMIDÓW