Makłowicz- gdzie w sieci przepisy

1. Data: 2005-07-24 11:04:35

Temat: Makłowicz- gdzie w sieci przepisy
Od: "bebekot" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy gdzies w sieci można znaleźć przepisy Makłowicza z jego wycieczek
kulinarnych , które ogląda się na dwójce TVP?
Szukałam ale bez rezultatu - moze ktoś jednak coś znalazł

Dzięki

bebekot

2. Data: 2005-07-24 11:11:22

Temat: Re: Makłowicz- gdzie w sieci przepisy
Od: "bebekot" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo, bardzo dziękuję

3. Data: 2005-07-24 11:11:52

Od: Old Rena <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nieoficjalna strona programu: http://kuchnia.mckornik.com/

--
Old Rena
[Renata Gierbisz]

4. Data: 2005-07-24 11:12:11

Od: panta_rei <j...@c...znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

Świadomie, albo i nie bebekot napisał(a):

> Czy gdzies w sieci można znaleźć przepisy Makłowicza z jego wycieczek
> kulinarnych , które ogląda się na dwójce TVP?
> Szukałam ale bez rezultatu - moze ktoś jednak coś znalazł

Oficjalnej strony to w sumie nie ma :/ ale nieoficjalnie jest :))
http://kuchnia.mckornik.com/

Pozdrawiam.
--
Sławomir Frąc- Braniewo LRU #271189 *Polska Grupa Freesco*
www.sztrandek.int.pl jid:panta_rei(at)jabber.org

5. Data: 2005-07-24 11:14:59

Od: "Igor" <i...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Służę swoma linkami:
http://kuchnia.mckornik.com/

http://www.staff.amu.edu.pl/~artur_ko/

Igor

6. Data: 2005-07-24 21:49:38

Od: "Fishman" <d...@w...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kulinarnych , które ogląda się na dwójce TVP?
> Szukałam ale bez rezultatu - moze ktoś jednak coś znalazł

W sieciach p2p można znaleźć mnóstwo przepisów Makłowicza.

Fishman

7. Data: 2005-07-25 07:40:20

Od: Martin Inheritor <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fishman napisał(a):
> Użytkownik "bebekot" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

> W sieciach p2p można znaleźć mnóstwo przepisów Makłowicza.

i prawie wszystkie odcinki wędrówek kulinarnych w divixie

Martin

8. Data: 2005-07-29 04:17:11

Od: "UFOLudek" <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiele z jego programów mam nagranych na DVD a część starszych na CD. Mógłbym
się podzilić ale nie wiem jak bo na nagrywanie płyt i wysyłanie raczej nie
mam czasu.

9. Data: 2005-07-29 15:50:00

Od: "bebekot" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "bebekot" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
>
> W sieciach p2p można znaleźć mnóstwo przepisów Makłowicza.
>
> Fishman

Co to jest to p2p?

10. Data: 2005-07-29 16:35:05

Od: "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

bebekot z adresu b...@v...pl wymodził(a) :

> Co to jest to p2p?

http://kinet6.am.gdynia.pl/~adagot/p2p/

Pozdrawiam
Paulinka

chwalę jagodzianki Maliny
Zębacz z Tesco - nie polecam.
tajemnica gofrów
mikrofalówka - dostaje cholery :-P
nalewka z czerwonych porzeczek - jeszcze jedna watpliwosc