Maklowicz i okolice

1. Data: 2002-12-16 08:43:15

Temat: Maklowicz i okolice
Od: Marek Smolinski <m...@c...uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam !

Mam dwa male pytanie do grupowiczow

1) Nagrywam sobie co niedziele odcinki Maklowicza.
W niedziele byl odcinek smak Gdyni. Czy kotos wie ktory to byl numrer.
Za pozno wlaczylem magnetowid i poczatek mie sie nie nagral.

2) W ostatnim odcinku Makolwicz pokazywal sklep z swiezymi rybami
Gdzie to bylo ?. Gdzie mozna kupic swierze i tanio ryby w trojmiescie

Marek Smolinski

_________________
Marek J. Smolinski E-mail: M...@C...UNI.TORUN.PL
OFFICE: NICHOLAS COPERNICUS UNIVERSITY DEPT. OF CHEMISTRY
Gagarina 7/21 87-100 TORUN POLAND PHONE NO. (+48) (056) 6114834
FAX NO. (+48) (056) 6542477
_________________

1. Data: 2002-12-16 08:49:57

Temat: Re: Maklowicz i okolice
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> 2) W ostatnim odcinku Makolwicz pokazywal sklep z swiezymi rybami
> Gdzie to bylo ?. Gdzie mozna kupic swierze i tanio ryby w
trojmiescie

Najbliżej Trójmiasta???

Hm?? - To chyba w Suchej Beskidzkiej ;-)))

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-12-16 09:32:07

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W niedziele byl odcinek smak Gdyni. Czy kotos wie
ktory to byl numrer.
===========
Chyba 79
===========

> 2) W ostatnim odcinku Makolwicz pokazywal sklep z
swiezymi rybami
> Gdzie to bylo ?. Gdzie mozna kupic swierze i tanio
ryby w trojmiescie
===========
Z tego co mowil to byl nie sklep, ale jakis targ czy
hala. Ale ja nie znam Gdyni.

waldek
===========

1. Data: 2002-12-16 09:57:00

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Smolinski" <m...@c...uni.torun.pl> napisał w wiadomości
> witam !
> 2) W ostatnim odcinku Makolwicz pokazywal sklep z swiezymi rybami
> Gdzie to bylo ?. Gdzie mozna kupic swierze i tanio ryby w trojmiescie

Figliki sobie robisz? No przecież największej w Polsce hali rybnej w Gdyni
nie sposob nie zauważyć ...
Pozdrawiam :-)
Janusz
A świeże i tanie? Tylko z kutra!
J.

1. Data: 2002-12-16 09:58:03

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2) W ostatnim odcinku Makolwicz pokazywal sklep z swiezymi rybami
> Gdzie to bylo ?. Gdzie mozna kupic swierze i tanio ryby w trojmiescie

Marku,
Wprawdzie nie ogladalam tego programu, ale chyba wiem o jakiej hali myslisz.
W Gdynii Glównej jest hala targowa na ul. Wójta Radtkego (2 minuty drogi od
kolejki SKM) i na tej hali jest wspaniale zaopatrzona hala rybna. Jezeli nie
kojarzysz gdzie jest hala, to po prostu pojedz kolejka SKM do stacji Gdynia
Glówna Osobowa i zapytaj sie pierwszej lepszej osoby, gdzie jest hala - na
pewno kazdy Ci powie, bo ta hala to legenda Gdynii.
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2002-12-16 10:45:31

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:
> A świeże i tanie? Tylko z kutra!

Właśnie latają mi po lodowce flądry przywiezione wczoraj przez małża z
Dąbek - ca 8 kg + 6 kg dorsza (juz martwego bo wypatroszonego na
kutrze:-))

gdaMa (Magda)

1. Data: 2002-12-16 11:31:51

Od: "Piotr Kosela" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W niedziele byl odcinek smak Gdyni. Czy kotos wie ktory to byl numrer.
> Za pozno wlaczylem magnetowid i poczatek mie sie nie nagral.

Odcinek 89 (!) "Gdynia ze smakiem" - sprawdzone...

Pzdr
Pe Ka

1. Data: 2002-12-16 12:06:04

Od: "Adam Chabinski \(CHIP\)" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marek Smolinski" <m...@c...uni.torun.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> W niedziele byl odcinek smak Gdyni. Czy kotos wie ktory to byl numrer.
> Za pozno wlaczylem magnetowid i poczatek mie sie nie nagral.

Ja w zasadzie bardziej z pytaniem niz z odpoiwedzia, ale skoro natrafilem na
wielbiciela kuchni Maklowicza mam prosbe... Kiedys byl odcinek (jakis rok
temu) w zimowej scenerii, poswiecony poledwiczkom wieprzowym ze sliwkami
wedzonymi. Nie zdazylem spisac przepisu... Gdyby byla dobra wola i czas...
Bardzo bym prosil. Pozdrawiam serdecznie i z gory dziekuje.

1. Data: 2002-12-16 13:12:33

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:atk82g$l5r$...@n...tpi.pl...

, bo ta hala to legenda Gdynii.
> Pozdrawiam serdecznie
> Kasia

Hala legendarna a ceny na niej takie, że nawet w legendach nikt nie
uwierzy. Co do świeżości zaś, to ryby prosto z kutra ładuje się na
samochody o 12 w nocy i do np. Wrocławia docierają na 10 rano a
miłośnicy ryb rozkupują towar "na pniu", na hali zaś straganiarze
sprzedają swoje ryby 2-3 dni, obcinając głowy gdy oczy zaczynają
czerwienieć i patroszyć gdy....
Opowiadał mi znajomy, co z rybą w Polskę jeździ, jak kiedyś na targu
jedna pani straszną awanturę zrobiła " te ryby są niewierze - nie mają
czerwonych oczu i skrzeli", a one jeszcze 7 godzin wcześniej w morzu
pływały
pozdr.Alex (Puck)

1. Data: 2002-12-16 13:12:59

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Smolinski wrote:

> Mam dwa male pytanie do grupowiczow
>
> 1) Nagrywam sobie co niedziele odcinki Maklowicza.
(...)

Bardzo chętnie oglądałem programy Makłowicza... dopóki do zrobienia
jakiegoś wykwintnego dania nie zaproponował rosołu zrobionego... z
kostki :-o
Następne będą pewnie skrzydełka w panierce z KFC ;-)

Z poważaniem
PZ

--
Pan Bóg stworzył jedzenie, a diabeł kucharzy.

znowu problem z menu kolacyjnym!
Rafaello - pyszne z kokosem
Kargule - jak sie to cholerstwo nazywa ?
mrozenie drobiu z rusztu
Kwas za...?