Re: Makutra i pozostały element

1. Data: 2001-12-13 13:03:01

Temat: Re: Makutra i pozostały element
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-12-13 13:08:38

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy ZNOW postanowil byc tajemniczym nieznajomym?..nie z nami te
numery!!!
przyznaj sie co z ta makutra i elementem!!

bo przypale piety cygarem;o)
Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-13 13:14:15

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote:

Jerzy, nie ma Twoich postów są tylko tytuły.... Ukrywasz się
czy jak...?

AgataW.

1. Data: 2001-12-13 13:15:00

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AgataW <a...@g...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> Jerzy, nie ma Twoich postów są tylko tytuły.... Ukrywasz się
> czy jak...?

Moim zdaniem to nie przypadek - to cenzura nie przepuściła treści
"takich" postów Jerzego ;-)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-12-13 13:25:29

Temat: Re:Było o Jerzym i makutrze teraz o czasie
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>Jerzy ZNOW postanowil byc tajemniczym nieznajomym?..nie z nami te
>numery!!!
>przyznaj sie co z ta makutra i elementem!!

Tak OT pod Krysią.
Zaczyna się powoli ściemniać a jest 14.22. Jak wczoraj
powiedzieli w telewizji, że dzień będzie krótszy od najdłuższego dnia
w roku o DZIEWIĘĆ godzin i coś około 20minut to aż mi dech
zaparło jaka różnica czasu....To tyle.

AgataW.

1. Data: 2001-12-13 13:37:50

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

To przez te czapkę, pierwszy raz ją dzisiaj nałożyłem i no proszę ;-)))

> Moim zdaniem to nie przypadek - to cenzura nie przepuściła treści
> "takich" postów Jerzego ;-)
Pewnie, ze nie przypadek, to było działanie przemyślane i celowe ale nie
wyszło. Zapytam Billa G. dlaczego?
Pozdrawiam Jerzy

1. Data: 2001-12-13 13:54:02

Temat: Re: By?o o Jerzym i makutrze teraz o czasie
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Tak OT pod Krysi?.
> Zaczyna si? powoli ?ciemnia? a jest 14.22. Jak wczoraj
>powiedzieli w telewizji, ?e dzie? b?dzie krótszy od najd?u?szego dnia
>w roku o DZIEWI?? godzin i co? oko?o 20minut to a? mi dech
>zapar?o jaka ró?nica czasu....To tyle.
>
>AgataW.

wiesz, mam otwarta strone z web cam na Ratusz wroclawski i
wczoraj na przyklad patrze w okno a tu slonko swieci i jest
ladnie i jasno, a we Wrocku..latarnie swieca i robi sie tak zolto
(pod latarniami) i granatowo (na niebie), a wydawaloby sie, ze
to tylko 1 godz roznicy midzy nami a Wami...tymi 9 godzinami mnie
przybilas...kompletnie...ja w lecie potrafie wstawac troche po
czwartej bo jest za pieknie by dalej spac...i cicho..teraz o 8
jest ponuro :((

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-13 14:02:06

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>.tymi 9 godzinami mnie
>przybilas...kompletnie...

..robią wrażenie....ale jeszcze trochę...

AgataW.

1. Data: 2001-12-13 14:03:33

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>..robi? wra?enie....ale jeszcze troch?...
>
>AgataW.

jeszcze troche...czego? Bedzie jeszcze krocej do 21go..juz
niedlugo!!! i potem dzien bedze dluzszy o jakies...20
sekund...hurra!!!
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-13 14:14:02

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>jeszcze troche...czego? Bedzie jeszcze krocej do 21go..juz
>niedlugo!!! i potem dzien bedze dluzszy o jakies...20
>sekund...hurra!!!

..dokładnie...

AgataW.

Re: Makutra i pozostały element