Mała i lekka kosiarka - jaka?

1. Data: 2017-05-22 21:37:55

Temat: Mała i lekka kosiarka - jaka?
Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Koleżanka małżonka zażyczyła sobie małą i lekką kosiarkę, która będzie w
stanie wykosić jak najlepiej przy płocie, przy krawężnikach itp. bez
konieczności docinania resztek nożycami. Może być elektryczna, albo
spalinowa, ale, jak piszę: lekka i mała. Jeżeli ma być na nóż obrotowy,
to max 35 cm.
Na razie szukam po różnych ceneo.pl ale nic mi w oko nie wpada.
Podpowiecie coś?
Jacek

2. Data: 2017-05-23 08:49:25

Temat: Re: Mała i lekka kosiarka - jaka?
Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.05.2017 o 21:37, Jacek pisze:
> [...]
> to max 35 cm.
> Na razie szukam po różnych ceneo.pl ale nic mi w oko nie wpada.

Koleżance małżonce potrzebna jest podkaszarka żyłkowa a nie kosiarka.

3. Data: 2017-05-23 14:29:02

Od: ws5 <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Tuesday, May 23, 2017 at 8:49:25 AM UTC+2, tomekp wrote:

> Koleżance małżonce potrzebna jest podkaszarka żyłkowa a nie kosiarka.

A jesli chce kosic blisko roslinek to lepsze jakies nozyce akumulatorowe, bo
podkaszarka ma spora szanse uszkodzic te roslinki...
Ciotka ma cos takiego i sobie chwali - dokasza/docina nimi po uzyciu kosiarki.

WS

4. Data: 2017-05-23 18:06:58

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.05.2017 o 14:29, ws5 pisze:

> A jesli chce kosic blisko roslinek to lepsze jakies nozyce akumulatorowe, bo
podkaszarka ma spora szanse uszkodzic te roslinki...
> Ciotka ma cos takiego i sobie chwali - dokasza/docina nimi po uzyciu kosiarki.
Podkaszarka odpada, bo szanowna tym pracować nie lubi z racji tego, że
"warczy" i co chwilę coś jest nie tak z żyłką.
Nożyce akumulatorowe są super, ale nie na 17 arów. Nawet z wysięgnikiem:
https://tinyurl.com/mhkb7sm
no i akumulator nie wytrzymuje nawet połowy "przejazdu".
Jacek

5. Data: 2017-05-23 18:21:19

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 22 maja 2017 21:37:56 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
> to max 35 cm.
> Na razie szukam po różnych ceneo.pl ale nic mi w oko nie wpada.
Kosiarka poduszkowa
http://www.jula.pl/catalog/ogrod/maszyny-ogrodowe/ko
siarki-do-trawy/elektryczne-kosiarki-do-trawy/kosiar
ka-poduszkowa-721359/

6. Data: 2017-05-24 11:04:55

Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5/22/2017 9:37 PM, Jacek wrote:
> [...]
> to max 35 cm.
> Na razie szukam po różnych ceneo.pl ale nic mi w oko nie wpada.

Bez docinania, jeżeli nie chce podkaszarki, zupełnie obejść się nie da,
ale z własnego doświadczenia mogę polecić bardzo lekką, jak na kosiarkę
elektryczną, Ryobi RLM13E33S, fajnie nią się manewruje pod drzewami i
przy krzakach. Ma także opcję mulczowania. Jest jeszcze lekki model
Boscha (nie pamiętam symbolu), ale ma bardzo kiepskie recenzje na
Amazonie (łożysko silnika jest osadzone w plastikowej obudowie kosiarki,
w razie przegrzania wszystko do wyrzucenia).

Wszystkie spalinowe będą za ciężkie, rozpatrywałem taką opcję.

Piotr

Żeby nie było niczego
Kaczkobator
Odchwaszczenie trawnika