Re: Mała macica...

From: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Mała macica...
Date: Fri, 14 Jan 2005 13:01:42 +0100

Użytkownik "Profil1" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
news:cs8945$21e$1@nemesis.news.tpi.pl...

> *** nie przesadzam. Jak na chemię są dobre. Okres karencji musi być po
> pewnym czasie stosowania.

Tym stwierdzeniem dajesz dowód, że Twoje wiedza na temat pigułek nie jest
najlepsza.

Niedawno znajomy lekarz miał w pierwszej klasie
> liceum

> *** lubią się kochać z różnymi partnerami i nie chcą nieprzygotowane mieć
> dzieci - dziwne ?

Nie wiem. Mnie nic do tego. Ale nie chcą słyszeć o konsekwencjach takiego
postępowania. Nie dziwne?

> *** polemizowałbym...

Że nie jestem dewotką? Zdziwiłbyś się. Jeśli dewoctwem nazywasz to, że widzę
dwie strony medalu i zdaję sobie sprawę z konsekwencji pewnych zachowań oraz
nie zmieniam radośnie partnerów wierząc w zbawczą moc i dobroczynne
działanie pigułek - to tak. Rzeczywiście jestem dewotką. Ale definicja zdaje
się mówi inaczej.

Pozdr. Ewa