Male pytanko do wszystkich.

1. Data: 2004-10-28 19:29:00

Temat: Male pytanko do wszystkich.
Od: "jaico?" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego czesc ludzi przechodzi na wegetarianizm i co nimi kieruje?
Pytanie proste, wiec mysle, ze nie bedzie problemow z odpowiedzia.

pozdro Dana

2. Data: 2004-10-28 19:37:28

Temat: Re: Male pytanko do wszystkich.
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jaico? w wiadomości news:4798.0000081a.4181487b@newsgate.onet.pl pisze:

> Dlaczego czesc ludzi przechodzi na wegetarianizm i co nimi kieruje?
> Pytanie proste, wiec mysle, ze nie bedzie problemow z odpowiedzia.

Przejrzyj archiwum pl.soc.wegetarianizm, pytanie bylo walkowane ze sto razy.

3. Data: 2004-10-28 19:44:42

Od: "jaico?" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przejrzyj archiwum pl.soc.wegetarianizm, pytanie bylo walkowane ze sto razy.

Pisalam juz, ze jestem leniwa.
Mysle, ze mozna dac krotka odpowiedz.
Oczywiscie, mam dalsze pytanie, powiedzmy, ze dla mnie wazne.

Dana

4. Data: 2004-10-28 19:46:48

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jaico? w wiadomości news:4798.0000082c.41814c29@newsgate.onet.pl pisze:

> Pisalam juz, ze jestem leniwa.

To pechowo, leniwi nie zachodza zbyt daleko.

5. Data: 2004-10-28 19:47:44

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaico?" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> Dlaczego czesc ludzi przechodzi na wegetarianizm i co nimi kieruje?
> Pytanie proste, wiec mysle, ze nie bedzie problemow z odpowiedzia.

Kieruje nimi na przykład:
- miłość do zwierząt
- obrzydzenie do mięsa
- dbałość o zdrowie
- religia
i pewnie jeszcze jakieś inne powody.

--
pozdrawiam, misiczka

Na miłość nie ma lekarstwa - jeno pocałunek i uścisk, i leżeć razem.
Przywarłszy do siebie nagimi ciałami. (Longos )
http://misiczka.com

6. Data: 2004-10-28 19:59:01

Od: "jaico?" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To pechowo, leniwi nie zachodza zbyt daleko.

Zawsze mi sie wydawalo, ze to dzieki leniom, ludzkosc obecnie zyje otoczona
sprzetem sluzacym do wygody.
Dana

7. Data: 2004-10-28 20:05:46

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jaico? w wiadomości news:4798.0000083a.41814f84@newsgate.onet.pl pisze:

> Zawsze mi sie wydawalo, ze to dzieki leniom, ludzkosc obecnie zyje
> otoczona sprzetem sluzacym do wygody.

Skoro poprawia Ci to samopoczucie.

8. Data: 2004-10-28 20:14:07

Od: "jaico?" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro poprawia Ci to samopoczucie.

Od kija i tarki doszlismy do automatycznej pralki.
Leniuchy lezaly i myslaly, co by zrobic, zeby nic nie robic i w ten oto sposob
pranie sie samo pierze.

9. Data: 2004-10-28 20:20:50

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jaico? w wiadomości news:4798.00000854.4181530e@newsgate.onet.pl pisze:

> Od kija i tarki doszlismy do automatycznej pralki.
> Leniuchy lezaly i myslaly, co by zrobic, zeby nic nie robic i w ten oto
> sposob pranie sie samo pierze.

Swietnie, wiec teraz skorzystaj z tego, ze leniuchy za Ciebie napisaly
wyszukiwarke internetowa i wystarczy wpisac tylko odpowiednie slowa
kluczowe, by znalezc to, na czym Ci zalezy. Moje wlasne lenistwo nie pozwala
mi opowiadac po raz pietnasty o fundamentach mojego wegetarianizmu.
http://www.google.pl/advanced_group_search?hl=pl

10. Data: 2004-10-28 20:22:13

Od: "jaico?" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "jaico?" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
>
> Kieruje nimi na przykład:
> - miłość do zwierząt
> - obrzydzenie do mięsa
> - dbałość o zdrowie
> - religia
> i pewnie jeszcze jakieś inne powody.
>
> --
> pozdrawiam, misiczka
>
> Moze bedzie wiecej odpowiedzi, wtedy wyjasnie powod mego pytanka.

pozdro Dana

waga z bajerami
Echa Raportu "Gospodarka Lekowa" !!!
dobrodziejstwa cywilizacj-i specjalnie dla Jurka
homo optimal ?????
łojotokowe zapalnie skóry