Malibu z mlekiem - jakie mleko najlepsze?

1. Data: 2002-09-27 13:09:41

Temat: Malibu z mlekiem - jakie mleko najlepsze?
Od: "Tomasz" <q...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze ktos z drogich grupowiczow doradzi jakie jest najlepsze mleko do
drinkow z malibu (karton; puszka - skondensowane slodzone, nieslodzone;
tluste, chude itd).
Z gory dziekuje za wszelkie opinie.

1. Data: 2002-09-27 13:32:27

Temat: Re: Malibu z mlekiem - jakie mleko najlepsze?
Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <q...@...pl> napisał w wiadomości
> Moze ktos z drogich grupowiczow doradzi jakie jest najlepsze mleko do
> drinkow z malibu (karton; puszka - skondensowane slodzone, nieslodzone;
> tluste, chude itd).
> Z gory dziekuje za wszelkie opinie.

najlepsze jest skondensowane słodzone, ale jest ciężkostrawne... w nadmiarze
prowadzi do gigantycznego kaca....

gdaMa (Magda)

1. Data: 2002-09-27 14:04:40

Od: "Marcin" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

najlepsze jest prosto od krowy (tylko bez pianki i schlodzone)
a jak nie ma to zwykle...

pozdrawiam

Marcin

1. Data: 2002-09-27 15:24:58

Od: "ewa" <e...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem i tak mnie uczono najlepiej z mleka skondensowanego nie
slodzonego, ze slodzonego straszny ulep wyjdzie.
pozdrawiam
-
mishka

1. Data: 2002-09-27 16:10:00

Od: "grzela" <s...@m...mil.pl> szukaj wiadomości tego autora

....jakie jest najlepsze mleko do drinkow z malibu (karton; puszka -
skondensowane slodzone, nieslodzone;
> tluste, chude itd).
_____________

Masz Babo placek. Trzy rady i każda inna.
"Strzel" sobie kielicha tego malibu i popij wodą mineralną, najlepiej
niegazowaną. Nie odbija się i nie tuczy :o)))
Pzdr - Grzela.

---

1. Data: 2002-09-27 17:12:10

Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moze ktos z drogich grupowiczow doradzi jakie jest najlepsze mleko do
> drinkow z malibu (karton; puszka - skondensowane slodzone, nieslodzone;

W pubach w ktorych ja bywam robia z normalnego tlustego mleka ktore bardzo
dobrze ubijaja. Powstaje taka swietna mleczno malibu'owa pianka... hehehe
Pyyyyyycha

1. Data: 2002-09-27 18:44:11

Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moze ktos z drogich grupowiczow doradzi jakie jest najlepsze mleko do
> drinkow z malibu (karton; puszka - skondensowane slodzone, nieslodzone;

A najpyszniej smakuje nie z mlekiem tylko z sokiem ananasowym i duuuuuuuza
iloscia lodu.

Marta

1. Data: 2002-09-27 20:01:05

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Moim zdaniem i tak mnie uczono najlepiej z mleka skondensowanego nie
> slodzonego, ze slodzonego straszny ulep wyjdzie.

Popieram!!! Skondensowane bez cukru. Ze słodzonym podano mi w knajpie, nie
dałam rady wypić.
Ostatnio słyszałam, że Malibu dobre jest z tonikiem, ale nie próbowałam
jeszcze ;o)) Natomiast kawa z mlekiem skondensowanym i Malibu - uuu..,
fantastyka.
pozdrawiam wieczorową porą z jaśminową herbatką,
KamilaK./stonsik

1. Data: 2002-09-27 20:31:35

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka* <k...@n...serwery.pl> wrote:

> W pubach w ktorych ja bywam robia z normalnego tlustego mleka ktore bardzo
> dobrze ubijaja. Powstaje taka swietna mleczno malibu'owa pianka... hehehe
A do tego jeszcze gałkę lodów śmietankowych, i rozmieszać. Powstanie pyszny
shake. Można dodać szczyptę cynamonu, mniam.

Anetek
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 74598 A...@c...ch
:`.__.': http://2510053385/~aneta/ *----* Home: a...@a...net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *

1. Data: 2002-09-28 15:09:03

Od: "Tomasz" <q...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak widac na klubowiczow zawsze mozna liczyc.
Dziekuje wszystkim za porady te wlasciwe i te z humorkiem ;)
Wykorzystalem mleko skondensowane nieslodzone i chyba to jest to.
Pozdrawiam.

Prośba o poradę. Czym czyścić blachę nierdzewną?
Obiad
mam wielki sloj majonezu (swidnickiego)
Relacja na zywo z pieczenia tortu jablkowo-kokosowego z rodzynkami w/g Lilli.
nozyk do maszynki do mięsa... ;-)