Malowanie w sklepie próbkami...

1. Data: 2002-10-26 12:47:00

Temat: Re: Malowanie w sklepie próbkami...
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <m...@p...nospam.onet.pl> napisał w wiadomości
news:apispn$14o$1@news.tpi.pl...

> kiedyś ktoś udzielił mi rady, by próbować szminkę wyłącznie na opuszkach
> palców.
> tam palce mają bowiem kolor lekko 'różowy' --> nieco podobny do koloru
> ust... i dopiero tam szminka wygląda mniej więcej tak, jak będzie wyglądać
> na ustach...

Zawsze tak robie. Ale to jednak nie to samo.
Dlatego ostatnio pzbywalam sie 3 szminek ;)

Sandra

1. Data: 2002-10-27 20:49:54

Temat: Malowanie w sklepie próbkami...
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawitałam dziś do Empika. Mąż i syn ruszyli w książki, a ja z córą w
kosmetyki.
Postanowiłam się pobawić. W pewnym momencie doszłam do wniosku, że zrobię
sobie kompletny makijaż... (na co dzień nie stosuję kolorowych kosmetyków).
No i dobrałam się do próbek... Jakież badziewne były wszystkie podkłady,
które miałam w ręce. Kluchy się robiły - potworność... Jak już
rozprowadziłam to ciach pudrem przyklepać - znalazłam pasujący mi kolorem i
zaczęłam nakładać i nie dokończyłam, bo poczułam, ze cała twarz mnie
piecze... Jakie to szczęście, że w kosmetykach Biotherm znalazłam mleczko
które mogłam użyć i byłam na 99% przekonana, że mnie nie uczuli (używam
czasem kremu z tej samej serii)... Tonik oczywiście też był. Cieniami i
różami już się nie pobawiłam, ale za to pooglądałam sobie baby, które
faktycznie przyszły tam tylko i wyłącznie po to, żeby sobie zrobić kompletny
makijaż. I wtedy znalazłam sobie problem, którego wcześniej nie
przyuważyłam. Żeby skończyć makijaż to usta też trzeba pomalować i widziałam
jak baby sobie tymi próbkami po prostu usta malują. Zbrzydziło mnie
okrutnie. Was to nie brzydzi? Jak próbujecie szminek? Ja zawsze próbowałam
na dłoni, a potem okazywało się, że na ustach wygląda inaczej i mam w domu
kilka prawie nieużywanych szminek w związku z tym.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-10-28 07:05:00

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> na dłoni, a potem okazywało się, że na ustach wygląda inaczej i mam w domu
> kilka prawie nieużywanych szminek w związku z tym.

osobiscie nie widzialam jeszcze, zeby ktos sie malowal, probki perfum
niektore panie wyprobowuja na sobie. Szminke probuje jak Ty na dloni i mam z
wyborem zawsze problem, bo rzeczywiscie w domu na ustach widzi czlowiek nie
to!,do kompletu dobieram jeszcze lakier i tak wlasnie mam takie kompleciki,
ktore uzywam pare razy a potem dalsze poszukiwania??
Ilona

1. Data: 2002-10-28 08:17:34

Od: "Kinga" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> osobiscie nie widzialam jeszcze, zeby ktos sie malowal,
ja tak- ekspedientki

probki perfum
> niektore panie wyprobowuja na sobie.
tak, ja tez tak robie. Nie wszystkie, ale jesli zastanawiam sie nad kupnem
jakis- psikam sobie na reke i w nich chodze. Jesli przez caly dzien bede sie
z nimi dobrze czula- mozna kupic. Tym bardziej, ze przeciez na skorze
inaczej pachna niz w butelce.

> Szminke probuje jak Ty na dloni i mam z
tez tak mialam. Teraz zawsze sie maluje zanim kupie, bo jak mowicie- na raku
ma inny kolor. Czemu sie nie boje? Przeciez zawsze mozna chusteczka zetrzec
wartswe szminki, zeby nie "calowac" poprzedniczek. Potem patyczkiem nabieram
odrobine i przenosze na usta. Jak na razie nie zlapalam opryszczki, wiec
dziala.

> wyborem zawsze problem, bo rzeczywiscie w domu na ustach widzi czlowiek
nie
> to!,do kompletu dobieram jeszcze lakier i tak wlasnie mam takie
kompleciki,
a lakieru tez sie brzydzisz? co jak co, ale lakier to chyba mozna
wyprobowac.

pozdrawiam
Kinga

1. Data: 2002-10-28 08:37:27

Od: "Maja" <m...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał

> [...]

tam palce mają bowiem kolor lekko 'różowy' --> nieco podobny do koloru
ust... i dopiero tam szminka wygląda mniej więcej tak, jak będzie wyglądać

ja. :)

1. Data: 2002-10-28 08:47:26

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kiedyś ktoś udzielił mi rady, by próbować szminkę wyłącznie na opuszkach
> palców.
> tam palce mają bowiem kolor lekko 'różowy' --> nieco podobny do koloru
> ust...

O, to jest ciekawy pomysl, musze to wyprobowac :)
Bardziej sa rozowe niz wierzch dloni, to pewne ;)

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-28 11:39:27

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tam palce mają bowiem kolor lekko 'różowy' --> nieco podobny do koloru
> ust... i dopiero tam szminka wygląda mniej więcej tak, jak będzie wyglądać

dzieki za rade, dobry pomysl
pozdrawiam
Ilona

1. Data: 2002-10-28 11:46:34

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kiedyś ktoś udzielił mi rady, by próbować szminkę wyłącznie na opuszkach
> palców.
> tam palce mają bowiem kolor lekko 'różowy' --> nieco podobny do koloru
> ust

Ale i tak nie wiadomo jak twarz bedzie wygladala w takim kolorze.
Ja zawsze mocno scieram "uzywane" czesci pomadki chusteczka higieniczna , i
wtedy sie maluje swoim pedzelkiem lub prosze o patycznek higieniczny.
Mozna sie tez umalowac nabierajac na patycznek odrobine kosmetyku z boku
pomadki, tam gdzie nikt jeszcze nie "dotarl":)
Wiem ze gdyby wszyscy tak robili to z tej pomadki nic by nie zostalo, ale
widze ze tego patentu nie uzywa zbyt wiele osob;)
Teraz zawsze sprawdzam pomadki na twarzy, bo tylko w ten sposob mozna ocenic
jak sie w tym wyglada.
Z blyszczykami jest problem...

Kaska

1. Data: 2002-10-28 11:52:00

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sie
> z nimi dobrze czula- mozna kupic. Tym bardziej, ze przeciez na skorze

tez tak robie

> nie
> kompleciki,
> a lakieru tez sie brzydzisz? co jak co, ale lakier to chyba mozna
> wyprobowac.

to nie ja pisalam,ze sie brzydze, co do lakieru to nie widze problemu , bo
sa probki paznokci i widac kolor ,wobec czego nie musze na pomalowane
"klajstrowac" inny kolor.
Chodzilo mi tylko o kolor szminki, a jak ta mi nie odpowiada,to zostal do
tego i lakier niewykorzystany, ale nie widze w niczym problemu, poprostu
odpowiedzialam Joannie jak ja kupuje szminki, ale w wiekszosci jestem
zadowolona z zakupu.
pozdrawiam
Ilona

1. Data: 2002-10-28 14:15:10

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Offelia" wrote:

> Zawsze tak robie. Ale to jednak nie to samo.
> Dlatego ostatnio pzbywalam sie 3 szminek ;)

Sandro - w kwestii formalnej:
Tego posta wysłałas w sobote, i on dopiero teraz mi spłynął,
czy masz moze źle datę ustawioną w komputerze?
Jesli to drugie - gorąca prośba, przestaw się 2 dni do przodu :)
Pzdr

--
Lia
GG 1516512 ICQ 166035154