Mały dom, tańszy od kawalerki

41. Data: 2010-11-09 11:15:31

Temat: Re: Maly dom, tanszy od kawalerki
Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> wiec ponawiam pytanie:
> czy sama budowa domu staje sie tansza dlatego, ze postawie go na
> ogrodkach dzialkowych?

BK: wyluzuj juz...
przeciez znasz odpowiedz na swoj pytanie...

na Janka trzeba patrzec ze specyficzna rezerwa - to mój dobry znajomy z
innej grupy.
on jest nowy w tematach budowlanych (za sprawa remontu jaki chyba wlasnie
skonczyl)
ale jeszcze chyba nie zauwazyl, ze inteligencja i zdrowym rozsadkiem domu
nie zbuduje...

no nie Panie Janku?
;-)

42. Data: 2010-11-09 11:18:02

Temat: Re: Mały dom, tańszy od kawalerki
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 9 Nov 2010, BK wrote:

> Ja tez tego nie rozumiem - skoro jestes w stanie wybudowac tanio na
> cudzej ziemi/ogrodku dzialkowym to w czym problem zeby wybudowac za ta
> sama kwote na swojej wlasnej ziemi - dajmy na to nawet nielegalnie,
> bez bawienia sie w papierologie.

Przypuszczam że prawdopodobieństwie/intensywności czepiania się
inspektora budowlanego. W okolicy w której "wszyscy tak robią" nikt
się nie wychyli, zaś własną działkę pewnie będzie miał w okolicy
w której *wszyscy* mają własne działki i raczej działają jak
pies ogrodnika :> - chyba, że właśnie "wszyscy tak robią", co się
zdarza np. po wsiach (a na większą skalę ujawniło się pod koniec
działania ulg budowlanych, kiedy to USy masowo wywalały z prawa
do skorzystania z ulgi tych co nie mieli "papierów" - na budynki
gospodarcze ulga nie przysługiwała :P)

pzdr, Gotfryd

43. Data: 2010-11-09 11:21:30

Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Nov 9, 12:15 pm, "qlphon" <q...@p...fm> wrote:

> [...]
> skonczyl)
> ale jeszcze chyba nie zauwazyl, ze inteligencja i zdrowym rozsadkiem domu

Nie no ja jestem wyluzowany tylko chcialem zeby autor na spokojnie
mial mozliwosc refleksji nad proponowanym pomyslem - bo moze go to
doprowadzic do slusznego wniosku, iz proponowana koncepcja nie
rozwiazuje zadnego problemu -> nie mowi skad brac (jesli nie z
kredytu) pieniadze na budowe, nie mowi jak budowac tanio. Te
najbardziej istotne dla kazdego z nas kwestie zupelnie sa pominiete -
a szkoda.

Cala koncepcja ogranicza sie do "genialnego" planu - budujmy na
ogrodach dzialkowych - tylko nie mowi za co i jak :)

Jako osoba "macajaca" temat budowy wlasnego domu chcetnie bym sie
dowiedzial jakie ludzie maja pomysly zeby budowac tanio, dobrze etc.
ale niestety ten tekst nie jest o tym. Ten tekst jest o tym jak majac
pieniadze na budowe wydac je glupio na samowolke na cudzym gruncie :)
To jak juz ktos ma srodki na budowe to - na wszystko co swiete - niech
je wyda rozsadnie :)

44. Data: 2010-11-09 11:28:32

Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

> Lepsze dla nie majacych pieniedzy, bo tansze, róznica polega na cenie i
> wolnosci od dlugów, wartosc dodana jest taka, jaka sobie wytworzysz,
> wytworzymy.

Ale prierdolisz farmazony.
Jak się pobudujesz na tych działkach to nie masz żadnej pewności że jutro
nie przyjedzie buldożer i nie zrówna ci tego wątpliwego majątku równo z
ziemią a to oznacza wywalone setki tysięcy w błoto. Zaręczam cię że nikt się
ciebie nie zapyta nawet ile w to kasy władowałeś, przegrasz w majtkach przed
każdym sądem. Jeżeli coś postawisz na cudzej własności to to coś jest
własnością właściciela gruntu a nie twoją. Tak więc już lepiej kupić
działkę, postawić szopę i w niej mieszkać. Tego ci przynajmniej nikt nie
rozwali, chyba że ta budowla, jest to niezgodna z planem zagospodarowania
przestrzennego ale nadal możesz coś wykombinować gdyż gruntu ci zabra nie
mogą.
Tak strasznie negowany przez ciebie kredyt jest po stokroć lepszy w tej
sytuacji gdyż jak stracisz zdolność spłacania kredytu to nie tak z dnia na
dzień tracisz majątek. Najpierw idą w ruch ubezpieczenia kredytu na czas
twojej niezdolności oraz zapisy w umowach typu wakacje kredytowe, odraczanie
płatności itepe. Zawsze można dogadac się jeszcze z bankiem i aneksowac
umowę albo po prostu poprosić rodzinę, znajomych o pomoc. Żadnemu bankowi
nie jest na rękę zabrać od razu ci dom bo jest to wątpliwe dla banku
zakończenie interesu. Już same korowody sądowe są upierdliwe.

Marek

45. Data: 2010-11-09 11:35:00

Temat: Re: Mały dom, tańszy od kawalerki [CROSSPOST]
Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

"witrak()" <w...@h...com> writes:

> Co oczywiście w żaden sposób nie redukuje burackości takiego
> działania...

Jakaś bzdura. Normalny czytnik
a) wyświetla grupy na które została wysłana wiadomość
b) sygnalizuje, że wiadomość idzie na więcej grup.

Pytanie, czy przypadkiem burakiem nie jest człowiek używający ułomnego
czytnika i wyzywający innych.
KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
ki-w-new-jersey/

46. Data: 2010-11-09 13:01:56

Od: "kashmiri" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbinski <jaś@tralala.bez.maj.la> dared to write:
> Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
> wiadomości
i.googlegroups.com..

> lokal komukolwiek i czemu ma to być normalne mieszkanie.
>
> Ja też nie.

> wynajęcie mieszkania powinny otrzymać pomoc od państwa/miasta/gminy
> ale nie powinny być to samodzielne mieszkania.
>
> A ja uważam, że osoby, których nie stać na zakup lub wynajem mieszkania
> nie powinny go kupować. Niech im pomaga rodzina, ten kto ich spłodził,
> a nie myślący obywatele.

/ciach/

Hehe, ale widoku bezdomnych na ulicach to żaden z was nie lubi, nie? I czytając o
dzieciach zamarzających zimą pod mostem też klniecie na rząd, co?

Jeszcze się taki nie urodził, który by każdemu dogodził...

k.

47. Data: 2010-11-09 13:06:17

Od: "kashmiri" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbinski <j...@t...bez.maj.la> dared to write:
> Użytkownik "witek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> Masz rację. Mieszkania większości Polaków, to klitki.

Byłeś może w Londynie?

k.

48. Data: 2010-11-09 14:12:06

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "BK" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
j.googlegroups.com...
On Nov 9, 11:57 am, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:

> budownictwa? Gdzie roznica? Gdzie wartosc dodana?
>
> Lepsze dla nie majacych pieniedzy, bo tansze, r znica polega na cenie i
> wolnosci od dlug w, wartosc dodana jest taka, jaka sobie wytworzysz,
> wytworzymy.
>
> --
> Jan Werbinski O0oo....._[:]) bul, bul, bul
> Prywatnahttp://www.janwer.com/
> Nasza siechttp://www.fredry.net/

>wiesz chyba masz problem ze zrozumieniem o co pytam... powtorze raz
jeszcze:
czy fakt, ze buduje na ogrodku dzialkowym powoduje, ze samo budowanie
jest tansze? sam twierdzisz, ze nie - wiec pytanie na czym polega ta
roznica w cenie? skoro materialy budowlane i robocizna beda mnie
kosztowaly dokladnie tyle samo jakbym budowal na kazdej innej
dzialce...

Odpowiedz mi na pytanie, czy ziemia na ogródku dzialkowym jest dla
uzytkownika (nie myl z wlascicielem) tansza od dzialki budowlanej i czy
oplaca sie ryzyko prawne?

> nie ma wiec zadnej roznicy w cenie, nie ma wiec "ze jest tansze", nie
ma zadnej roznicy w wolnosci od dlugu bo jesli mam 100 000 na budowe
na ogrodkach dzialkowych to mam te same 100 000 na budowe w kazdym
innym miejscu np. na swojej dzialce

No to buduj sie tam.
Sa ludzie, którzy nie maja wlasnej dzialki budowlanej za 80 000 i oni moga
miec inne zdanie.

> nie ma wiec zadnej wartosci dodanej, a pomysl jest "od czapy" bo ma
jeszcze wady w stosunku do budowania na swojej ziemi - czyli fakt, ze
budujesz nielegalnie na cudzej ziemi...

W Wilanowie i Szczecinie jakos pobudowali niezle wille na dzialkach, ale Ty
tego nie rób! Zabraniam! :-)

> lepiej juz kupic ziemie rolna za grosze i tam postawic cos nielegalnie
- przynajmniej bedzie na swoim, a ludzi "sciemniajacych" z samowola
budowlana latami jest w tym kraju od groma...

Fakt. Zgadzam sie. Jak sie ma, to kupowac, jak sie nie ma...

> wiec ponawiam pytanie:
czy sama budowa domu staje sie tansza dlatego, ze postawie go na
ogrodkach dzialkowych?

Tak, jezeli koszt gruntu jest tanszy na dzialkach.
ZTCW pomimo OCZYWISTYCH I GIGANTYCZNYCH wad prawnych jest tanszy.

49. Data: 2010-11-09 14:16:03

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "BK" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
e.googlegroups.com...

> [...]
> skonczyl)
> ale jeszcze chyba nie zauwazyl, ze inteligencja i zdrowym rozsadkiem domu

Polemizowal bym... :-)

> [...]
kredytu) pieniadze na budowe, nie mowi jak budowac tanio. Te
najbardziej istotne dla kazdego z nas kwestie zupelnie sa pominiete -

Ty bys chcial od razu recepte na zycie? Jak byc szczesliwym, jak miec duzo
kasy i kobiet, i jak sie tanio budowac? Nie za duzo od razu? Dalem przyklad,
ze inni sobie poradzili. Rób jak chcesz.

> Cala koncepcja ogranicza sie do "genialnego" planu - budujmy na
ogrodach dzialkowych - tylko nie mowi za co i jak :)

Sa ludzie, ze im palcem pokazesz, a nie zobacza.
Masz tutaj pewna idee, która mozesz wykorzystac albo nie. Np ja jej nie
wykorzystam, ale mnie sie ona bardzo podoba.

> Jako osoba "macajaca" temat budowy wlasnego domu chcetnie bym sie
dowiedzial jakie ludzie maja pomysly zeby budowac tanio, dobrze etc.
ale niestety ten tekst nie jest o tym. Ten tekst jest o tym jak majac

To chlopie docen, ze cos napisalem. Moze dzieki temu szalonemu pomyslowi
przyjdzie Ci do glowy inny lepszy?

> pieniadze na budowe wydac je glupio na samowolke na cudzym gruncie :)
To jak juz ktos ma srodki na budowe to - na wszystko co swiete - niech
je wyda rozsadnie :)

W czasie boomu budowlanego nie da sie wydac pieniedzy na budowe rozsadnie.

50. Data: 2010-11-09 14:28:15

Od: Dawid <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-09 12:28, marko1a pisze:

> Żadnemu bankowi nie jest na rękę zabrać od razu ci dom bo jest to
> wątpliwe dla banku zakończenie interesu.

Jeżeli dom jest dużej wartości, jest w atrakcyjnym miejscu, to bank
bardzo szybko go zwinie.Jeszcze szybciej znajdzie dla niego nowego
właściciela, znajomka.Niestety, tam gdzie jest kasa, kończą się
sentymenty, a obecnie w naszym kraju widać to na każdym kroku.
Nie wierzysz,to sprawdż na własnej skórze.

Kuchnia do zabudowy
Why are there so many avandia lawsuit claims?
meszka w mieszkaniu
Air Attack Air Max 2010 Neon Volt
program do prowadzenia ogrodu