Mały ruch na grupie

21. Data: 2008-01-03 21:56:59

Temat: Re: Mały ruch na grupie
Od: "Piotr M;-)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na grupie pl.soc.inwalidzi, Szanowny(a) Pszczelarz Bartek napisał(a), W
dniu 2008-01-03 22:21:

> Co po części jest rzeczą dobrą, bo na usenecie, przynajmniej z moich
> obserwacji panuje wyższy poziom dyskusji. Oby się to nie zmieniło :)

Witaj
Różnie to bywa z tym poziomem dyskusji przynajmniej na tej grupie nie
jest źle czasem garnki leciały i inne takie Ale niezbyt często
--
Piotr M;-)
Raz w życiu pomyliły mi się kroki i od tego czasu chodzę krzywo.;-)

22. Data: 2008-01-03 23:15:16

Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszczelarz Bartek pisze:
> "Jacek Kruszniewski" news:fljidk$3kf$1@nemesis.news.tpi.pl

> Musisz jednak przyznać, że tamte czasy wspomina się z lekką nostalgią :) Ten
> charakterystyczny dźwięk kiedy modem łączył się z siecią... hmm to są
> niezapomniane przeżycia.
>
> Ot co po prostu stanowiliśmy elitę i chyba na nowo nią się stajemy :)

tiaaa i te rachunki od tepsy ;)

pozdrawiam
SlawcioD

23. Data: 2008-01-04 08:09:09

Od: robercikus <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszczelarz Bartek pisze:
[..]

> Jeżeli teraz cofniemy się 6 lat wstecz i zobaczymy jak wyglądał dostęp do
> netu wtedy i teraz to zobaczymy, że pod tym względem dokonał się znaczący
> skok - cenowy, technologiczny itp. :)
>
> Więc bycie dinozaurem jest chyba swoistego rodzaju komplementem :)

Co w takim razie nas czeka za następne sześć lat...? Czym wtedy będziemy...?
Ja bardzo sobie chwalę dyskusje na usenecie, bo jest to wygodna - dla
mnie - forma. Program pocztowy, w konfiguracji kilka prostych kroków...
Właściwie całkowita dowolność filtrowania, segregowania, formy... i
czego tam jeszcze ;-). No ale rzeczywiście ludzie częściej zaglądają na
fora 'przeglądarkowe'... może dlatego, że nie ma tam aż takiej
dowolności... ludzie jakoś nie lubią decydować sami o tym co i jak,
zdecydowanie wolą, gdy zrobi to ktoś za nich. Mnie póki co jakoś nie
przekonują.

pozdrawiam
robercik-us

24. Data: 2008-01-04 14:32:44

Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr M;-)" news:fljlnf$c77$1@news.onet.pl

> Różnie to bywa z tym poziomem dyskusji przynajmniej na tej grupie nie
> jest źle czasem garnki leciały i inne takie Ale niezbyt często

Zgadza się, jednak jeżeli wyciągniemy średnią to usenet na tle for
dyskusyjnych i innych wynalazków wypada b. dobrze pod względem kulturalny :)

25. Data: 2008-01-04 14:33:11

Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"SlawcioD" news:fljqlf$lp1$1@nemesis.news.tpi.pl

> tiaaa i te rachunki od tepsy ;)

Bardzo duuuuuże rachunki :)

26. Data: 2008-01-04 14:35:00

Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"robercikus" news:flkpjh$jv2$1@news.onet.pl

> Co w takim razie nas czeka za następne sześć lat...? Czym wtedy
będziemy...?

Dinozaurami, tyle że starszymi o te sześć lat :)

> [...]
> mnie - forma. Program pocztowy, w konfiguracji kilka prostych kroków...
> Właściwie całkowita dowolność filtrowania, segregowania, formy... i

Czy można czegoś chcieć więcej? :)

> [...]
> dowolności... ludzie jakoś nie lubią decydować sami o tym co i jak,
> zdecydowanie wolą, gdy zrobi to ktoś za nich. Mnie póki co jakoś nie

Chcesz powiedzieć, że dość spora liczba ludzi lubi być ograniczana? No
jeżeli tak to ten świat na prawdę zwariował :D ;)

27. Data: 2008-01-04 15:09:10

Od: "Piotr M;-)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na grupie pl.soc.inwalidzi, Szanowny(a) Pszczelarz Bartek napisał(a), W
dniu 2008-01-04 15:33:

> Bardzo duuuuuże rachunki :)

Witam oj tak pamiętam co słyszałem z bratem od taty gdy za
pomocą"najnowszego oprogramowania "windows 3.11 *weźcie ograniczcie te
dyskusje ( razem z bratem ) bo mi dom przyjdzie sprzedać :)*a
ściągaliśmy tylko maile i to
bez załączników .... ba Broń Boże nas od załączników

Dzisiejsi internauci nie potrafią używać dosa. mój 18 nasto letni
szwagier zrobił oczy jak mu pod dosem stworzyłem katalog i swobodnie do
niego skopiowałem wszystko co mu było potrzebne przed sformatowaniem
dysku jak się "winda" zacięła;-)

Juz nie mówię o takich wynalazkach jak klient poczty uruchamiany z
dyskietki umożliwiający przenoszenie poczty z komputera na na komputer
:) co rozwiązywało po części problem załączników :-)

--
Piotr M:-)
Prawdziwy przyjaciel to nie ten, który odwala za ciebie całą robotę,

28. Data: 2008-01-04 15:16:02

Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr M;-)" news:flli6o$7m9$1@news.onet.pl

[CIACH]

Ty mnie nawet nie strasz, że stanowimy wymierające pokolenie :)

29. Data: 2008-01-04 15:34:43

Od: "Piotr M;-)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na grupie pl.soc.inwalidzi, Szanowny(a)Pszczelarz Bartek napisał(a), W
dniu 2008-01-04 16:16:

> Ty mnie nawet nie strasz, że stanowimy wymierające pokolenie :)

Nie straszne to rzeczywistość :) .... ale fajnie być takim wymierającym
gatunkiem ....człowiek umie podstawowe rzeczy a patrzą na niego tak
jakby co najmniej zbudował Enigme z pudełek po czekoladkach

--
Piotr M:-)
Jestem optymistą. Bycie kimkolwiek innym, nie zdaje się być do

30. Data: 2008-01-04 16:09:22

Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr M;-)" news:flljmk$c1r$1@news.onet.pl

> Nie straszne to rzeczywistość :) .... ale fajnie być takim wymierającym
> gatunkiem ....człowiek umie podstawowe rzeczy a patrzą na niego tak
> jakby co najmniej zbudował Enigme z pudełek po czekoladkach

Ja chyba takie umiejętności zacznę sobie do CV wpisywać jak zacznę nowej
roboty szukać :D

Karta Zaopatrzenia Comiesiecznego
Niepełnosprawni na rynku pracy - badania
"inwalida" napadł na bank
Ulga prorodzinna na dorosłe dziecko ON.
życzenia