Mały terrorysta

61. Data: 2013-08-02 02:36:04

Temat: Re: Mały terrorysta
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-01 23:15, Chiron pisze:

> Aicha- Małgosia zrobiłą sobie przerwę. Nie wiem, co tam do niej masz-
> ale wydaje mi się, że dasz radę z tym poczekać do jej powrotu

Nie dam rady, bo wtedy już mnie nie będzie :)

62. Data: 2013-08-02 02:41:14

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Nie dam rady, bo wtedy już mnie nie będzie :)

Wtedy niczego nie będzie ;)
http://thumbs.eska.pl/common/8/0/s/8067545k2X.jpg/ru
-0-r-640,0-n-8067545k2X.jpg

--
????
???

63. Data: 2013-08-02 02:49:21

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-01 17:56, kali pisze:

> a myślałaś dać by stopkę dużymi literami ?
> może by pomogło - mimo Y :))))))))))))))))

Wtedy przekroczyłaby dozwoloną przez netykietę długość i zepsułoby się
formatowanie :P

64. Data: 2013-08-02 03:01:09

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-02 02:41, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Wtedy niczego nie będzie ;)
> http://thumbs.eska.pl/common/8/0/s/8067545k2X.jpg/ru
-0-r-640,0-n-8067545k2X.jpg

O, kolejny do kolekcji :D Mam już półnagiego superdetektywa R. z
goździkami na pulpicie ;)

65. Data: 2013-08-02 05:45:29

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co Ty masz z tymi zachciankami? "A żołądki jednakowe"? (C) Olga Lipńska
> Nie rozumiesz, że dziecku należy się poczucie bezpieczeństwa i możliwość
> zaufania najbliższym osobom, które się nim opiekują? A może sam byłeś tego
> pozbawiony to i innym odmawiasz?

Ale naprawde wierzycie, dziewczyny, ze dyskusja z takimi pogladami ma
jakikolwiek pozytek poza realizowaniem zachcianek tryubuna w postaci
rozdmuchiwania jego flejma?

66. Data: 2013-08-02 05:47:09

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> No ale czy na tym polega trololowanie, że ma się zdanie inne niż moze
> nawet wszyscy? Jesteś pewna, że to dobra definicja trollingu?

To jet twoja definicja matolku, wiec ty powinines byc jej pewien.
Uwielbiam te twoje socjopatyczne wma-wjanki.

67. Data: 2013-08-02 07:43:31

Od: Lebowski <lebowski@******.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-01 14:51, Sara pisze:

> Ależ bzdurzysz wyjątkowo żałośnie.
> Odpuść sobie faktycznie, bo będziesz się dalej nadymał, aż pękniesz, a
> nie wydolisz.
> Lebowski.

No cóż, przykro mi jeśli Twoja matka piła i musiałaś na nią donosić, co
najwyraźniej zakłóca Twój osąd w tej sprawie, bo honor rodziny to dla
Ciebie w ogóle jest raczej abstrakcją.

68. Data: 2013-08-02 07:44:53

Od: Lebowski <lebowski@******.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-01 16:29, Trybun pisze:

> Tobie panie Lebowski widać nie wystarczy powiedzieć że nie jestem
> gejem. To próba przypisania mi czegoś i obrażenia?

Gejowaty czyli gejolubny.
Jesteś w dodatku analfabeta wtórnym czy tylko lubisz się obrażać?

69. Data: 2013-08-02 07:51:42

Od: Lebowski <lebowski@******.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-01 18:29, Hanka pisze:

> Role trolla w tym temacie podjal godnie Trybun.
> Nawet mu sie niezle flejmi, jak widze.
>
> Skladam to na karb upalow.
> Bo zadno inne wytlumaczenie na totalnie odhumanizowana bzdurnosc jego tekstow
> nie przychodzi mi do glowy.

Jestem gotowy zgodzić się do tych upałów, które komuś tu dokuczają.
Jakkolwiek Trybun faktycznie podjął racjonalny temat drażliwy dla
tutejszego bydła emocjonalnego, to bynajmniej nie był on bardziej
odhumanizowany od wartości rodzinnych reprezentowanych przez tego małego
donosiciela.
Oczywiście nie mam zamiaru tutaj usprawiedliwiać jego warunków, ale
trzeba być IMO wyjątkową świnią, żeby tymi warunkami usprawiedliwiać
donoszenie na własną matkę.
I zaskakująca wydaje się tu emocjonalna reakcja na potępienie tego przez
wątkodawcę. Czyżby niektórym odzywało się ich własne sumienie?

70. Data: 2013-08-02 07:57:22

Od: Lebowski <lebowski@******.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-01 22:48, Aicha pisze:

> [...]
> Nie rozumiesz, że dziecku należy się poczucie bezpieczeństwa i możliwość
> zaufania najbliższym osobom, które się nim opiekują? A może sam byłeś

Miałem kiedyś okazję obserwować patoli na sąsiedniej ulicy.
Widziałem parę razy matkę sponiewieraną przez życie, co podnieść się nie
bardzo nawet mogła z ulicy, ale jej dzieciaki zawsze starały się jej
pomóc dowlec się jakoś do domu niż poskarżyć komuś na nią.
Podobno nawet w szkole ukrywały siniaki, żeby rodzice nie mieli kłopotów.

Baczność niewolniku!
Szczęśliwość a somatyka
po kieląku
Przyszłość Polski
Tzw "grzybiczy holocaust": 100.000 napromieniowanych dzieci sefardyjskich