Małże z Odry po testach !

1. Data: 2011-05-30 18:18:17

Temat: Małże z Odry po testach !
Od: Arkady <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Wiec tak na probe zagotowalem 2szt jedna duza 16cm druga 7cm. Po kilku
minutach otworzyly sie. Po po0krojeniu okazalo sie ze w tym wiekszym
jest pewna lilosc zielonej substancji z wygladu glony. Chyba to byl
przewod trawienny. Postanowilem ugotowac te mniejsze, 16 szt wedlug
przepisu czyli maslo so tego cebula do zeszklenia pozniej czosnek. Biale
wino i malze az do zagotowania . Gotowanie po otwarciu 4 minuty+pieprz i
smietana.

W efekcie malze bez zadnych posmakow mułu, powiem ze w porownaniu do
tych Francuzkich lepsiejsze.

Coz wybor pozostawiam wam, w ciagu pol godziny na jednej glowce
nalapalem 30 sztuk, 3kg malzy. Zastanawia mnie tylko ten uklad trawienny
i czy to mozna jesc czy trzeba oczyszczac jak u slimaka.

Zawsze lepiej wciagnac polskiego małza niz takiego Francuza
popromiennego z atolu mururoa.

2. Data: 2011-05-30 18:29:39

Temat: Re: Małże z Odry po testach !
Od: Arkady <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-30 20:18, Arkady pisze:
> [...]
> i czy to mozna jesc czy trzeba oczyszczac jak u slimaka.
>
> Zawsze lepiej wciagnac polskiego małza niz takiego Francuza

Chyba dalem dupy bo z tego co wyczytalem powinno sie je potrzymac w
czystej wodzie kilka dni coby sie oczyscily.

:):):):)

3. Data: 2011-05-30 20:28:55

Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 30 May 2011 20:29:39 +0200, Arkady napisał(a):

> Chyba dalem dupy bo z tego co wyczytalem powinno sie je potrzymac w
> czystej wodzie kilka dni coby sie oczyscily.
>
> :):):):)

W takim razie... dobranoc!

--
Kapsel
http://galeria.kapselek.net

Syrop z kwiatów czarnego bzu
Dlaczego filtry do wody nie mają skłądu na opakowaniu?
fondue serowe - gotowe/ gdzie kupić/
Re: pieprzony spamer
Małże z Odry ?