Małżeństwo bez miłości ??

1. Data: 2003-06-05 11:52:15

Temat: Małżeństwo bez miłości ??
Od: "Zenek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy może istnieć małżeństwo bez miłości ? Zdaję sobie sprawę że pytanie jest
nieco karkołomne, ale mimo wszystko jestem ciekaw opinii ludzi może bardziej
doświadczonych w tej materii niż ja.

Stasiek ma trzydzieściparę wiosen, żonę, 2 dzieci. Od dłuższego czasu łóżko
Staśka sukcesywnie stygło a po drugim dziecku alkowa zamieniła się w igloo.
Do tego zaczęła walić się reszta, brak wspólnych zainteresowań, tematów..etc.
Krycha (żona Stacha) wydaje się być szczęśliwa wyłącznie uwijając się wśród
garów i dzieci. Porażające rachunki telefoniczne świadczą też że Krycha
znacznie więcej rozmawia ze swoją mamusią niż z kimkolwiek innym. Chociaż
Krycha werbalnie deklaruje miłość Stach nie widzi żadnych działań mogących to
potwierdzić.
Życie Staśka zaczęło robić się jałowe i Stasiek zaczął kapcanieć. (wiadomo
bez miłości się kapcanieje). Na chwilę kolory życia przywróciła Staśkowi
Jola. Oczywiście do momentu kiedy z jej ust padło &#8220;jeśli zaproponuję przyjaźń
to się obraziasz &#8211; nie?&#8221; (Stach jest trochę sarkastyczny ale ta relacja
wydawała się bardzo rokująca pomijając oczywiście jego stan cywilny)

Wariant I . Stasiek kasuje Jole z pamięci i telefonu. Nie kochając Krychy
bedzie z nią żył wychowując dzieci i odwiedzając teściową. Nie będzie przy
tym starał się reanimować miłości, bo czy jest to możliwe jeśli Krysia jest
dla niego seksualnie odpychająca (to Stach musi stwierdzić z przykrością).

Wariant II. Stasiek pakuje manele, wyjeżdża na stypendium, czy obiera inną
delikatną formę separacji. W każdym razie rozstaje się z Krychą. Znacznemu
ograniczeniu jednak ulega kontakt z dziećmi (Krycha potrafi być mściwa).
Przyjmuje propozycje Joli o przyjaźni.
I buduje sobie nowe mieszkanie z wydzielonym pokojem z zabawkami.

Może jest tu jakiś Stachu, który kiedyś obrał jeden lub drugi wariant?

2. Data: 2003-06-05 12:41:33

Temat: Re:{OT} Małżeństwo bez miłości ??
Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zenek wrote:
> Może jest tu jakiś Stachu, który kiedyś obrał jeden lub drugi wariant?

[na marginesie i OT]
IMO pierwsze co powinien zrobić Stachu to namówić Zenka by ten
został literatem, bo bardzo dobrze wychodzi to temu ostatniemu.
(no chyba, że już to zrobił).

puchaty

3. Data: 2003-06-05 13:02:30

Temat: Re: Małżeństwo bez miłości ??
Od: Snajper <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zenek wrote:

> Czy może istnieć małżeństwo bez miłości ? Zdaję sobie sprawę że pytanie jest
> nieco karkołomne, ale mimo wszystko jestem ciekaw opinii ludzi może bardziej
> doświadczonych w tej materii niż ja.

Pytanie wcale nie jest karkolomne. Oczywiscie, ze moze istniec
malzenstwo bez milosci. Te dwie rzeczy wcale nie musza byc ze soba
powiazane. I niestety czesto nie sa. :(

> Stasiek ma trzydzieściparę wiosen, żonę, 2 dzieci.
> (...)
> Może jest tu jakiś Stachu, który kiedyś obrał jeden lub drugi wariant?

Temat-rzeka. Stach moze wybrac jeden lub drugi wariant, w zaleznosci
na czym mu bardziej zalezy. A to, na czym mu zalezy, zalezy od miliona
czynnikow, o ktorych w historyjce nie napisales.

--
### Pozdrawiam
### Rafal SNAJPER Siwinski

4. Data: 2003-06-05 13:32:43

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zenek wrote:
> Może jest tu jakiś Stachu, który kiedyś obrał jeden lub drugi wariant?

"bądź cierpliwy w stosunku do wszystkiego, co jest nie
rozwiązane w twoim sercu, i staraj się pokochać
same pytania. Nie poszukuj odpowiedzi, które nie
mogą być ci dane, ponieważ nie umiałbyś z nimi
żyć, a chodzi przecież o to, żeby żyć wszystkim.
Teraz żyj pytaniami. Może z czasem, niepostrzeżenie,
dożyjesz dnia, w którym otrzymasz odpowiedź."

Rainer Maria Rilke

puchaty, bo niby co można mu poradzić?

5. Data: 2003-06-06 08:02:12

Od: "ola " <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

no to witaj Stachu... tu Alicja po drugiej stronie lustra - teraz będzie
mniej genialnie literacko,nieco sentymentalnie...sorki takie klimaty
Szkoda,że Stach odkąd osiągnął wyższy stopień naukowy stał się dla bliskich
obcy.Zamiast-jak to bywało w zwyczaju-grzać łoże, spędza ostatnie
miesiące dni-wieczory-noce poza domem.Szkoda wielka,że
nie rozmawia z Krychą,ale szuka szczęścia u obcych i pięknych nieznajomych
Krycha żyje smutna ,prawie samotnie od 3ch m-cy wychowuje dzieci
myślała przez 7 pięknych lat,że on ją kocha(kretynka).Przykre,że Stach
nie potrafi dać z siebie tyle ciepła i poświęcenia aby wystarczyło dla Krychy,
wspaniałej 7 letniej córki ale też dla fantastycznego 10 miesięcznego synka.
Wielka szkoda,że nie potrafi cieszyć się życiem lecz piciem.Krycha myliła
się też sądząc,iż Stacha cieszy rodzina którą wreszcie tworzy.
Faktycznie ktoś powinien pomóc Stachowi podjąc męską decyzję w sprawie życia
bo Stach sam nie potrafi(ma za to wiele innych zalet i dobre mniemanie o
sobie)
trzymaj się Stachu
żegnaj
twoja Krycha

6. Data: 2003-06-06 08:59:38

Od: "ola " <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

P.S. - mściwe rzecz jasna
rozumiem,że Jola M A doktorat i za 7 lat nie dowie się,że jest
sexualnie odpychająca...woow!mmm!err!...jaki takt przez 7 lat
Sądze,że nie będą jej przeszkadzać nocne powroty Stacha budzące dzieci...
gdyż będzie dla niego dobrą nianią,sprzątającą za nim i płacącą za niego
rachunki.On z pewnoscią zmieni ją przy ząbkującym brzdącu i weżmie go na
spacer oraz wykąpie zamiast kolejną noc pić(z chłopakami)(którzy są równie
świetnie rozwinięci emocjonalnie jak na swój "młody"wiek).A Stach opisze to
wszystko w świetnej powiesci "Jak spróchniałem przedwcześnie".

Chyba,że wcześniej przeczyta np.traktat "O szczęściu"Tatarkieicza...
happiness is easy...

najlepszego dla sexi Stacha...kobiety świata czekają!...decyzja podjęta?...

mściwa ????szok???? krycha
p.s.
chyba nie wszyscy faceci uzalezniają swą dojrzałą miłość od zmian wielkosci
tali???
p.p.s.
czy jeszcze mam siłę zaśpiewać "P.S. I love you"?

Puchaty powinieneś usłyszeć jak elokwentny potrafi być Stach tylko dla Krychy
ale o tym to na pl.soc.savoir-vivre ..słyszałeś o Janie Kamyczku? -
Stach to jego klon książe gracji i elegancji
strzałka

7. Data: 2003-06-06 09:13:48

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ola wrote:
> Puchaty powinieneś usłyszeć jak elokwentny potrafi być Stach tylko
> dla Krychy ale o tym to na pl.soc.savoir-vivre

IMO Tobie też się należy literacka nagroda:-).

Może Krycha ze Stachem powinni więc zacząć pisać do siebie?
Daliby sobie trochę zrozumienia a i świat (jeśli by się zdecydowali na
opublikowaniu listów) mógłby wiele zyskać.

puchaty

8. Data: 2003-06-06 09:41:24

Od: Małgorzata Majkowska <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem jako ola o...@N...gazeta.pl, drżącą z
emocji ręką skreśliła te oto słowa:

> Puchaty powinieneś usłyszeć jak elokwentny potrafi być Stach
> tylko dla Krychy ale o tym to na pl.soc.savoir-vivre
> ..słyszałeś o Janie Kamyczku? -
> Stach to jego klon książe gracji i elegancji

Jakieś bliższe namiary???

Małgorzata
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^
http://www.btsnet.com.pl/majkowscy/
"Carum est, quod rarum est"

9. Data: 2003-06-06 11:33:36

Od: "ola " <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

MAŁGOSIU
najważniejsze w życiu naszym krótkim jest POCZUCIE HUMORU
a powyższe słowa do których się odnosisz to IRONIA !!!
jak widac w najlepszym wydaniu
ola
p.s.
drży mi serce nie dłoń

10. Data: 2003-06-06 11:56:19

Od: " Zenek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ola <o...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Szkoda,że Stach stał się dla bliskich
> obcy.>

Oczywiście Ola ma rację co do wątpliwych zalet Stacha. Dorzuciłbym tylko
próżność porównywalną z długiem narodowym Republiki Konga, czy
odpowiedzialność pijanego dróżnika.
Ja również obserwuje iż ostatnimi czasy Stach stał się równie bliski swojej
rodzinie jak 8 pasażer załodze Nostromo. Odpowiedzialność za ten stan rzeczy
oczywiście ponosi wyłącznie Stach, no i może fatalny układ ciał niebieskich.
Kiedy u Stacha właśnie uaktywniał się ukryty dotąd gen destrukcji, Krycha
przechodziła płynnie koleiny etap głębokiego i zrównoważonego rozwoju
małżeńsko - partnerskiego.

Ale żeby nie było wątpliwości, tak naprawdę Stach nie tylko nie jest moim
idolem ale nawet go nie lubię zbytnio tylko zmuszony jestem go tolerować &#8211; na
razie.

PS
Olu, może umówimy się na lody (skąd jesteś?) i opowiesz mi coś więcej o tej
pięknej Wenus.

Zenek

Re: katolicyzm a prezerwatywy
Re: katolicyzm a prezerwatywy