Jak z zaproszeniami

1. Data: 2003-06-05 08:57:33

Temat: Jak z zaproszeniami
Od: "Karol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak u Was Szanowna grupo wygladala sprawa z zaproszeniami slubnymi dla
rodzicow?

Pozdrawiam
Karol

2. Data: 2003-06-05 09:51:38

Temat: Re: Jak z zaproszeniami
Od: "Anita Hauzer" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Normalnie. Im tez wreczylismy, zeby mieli na pamiatke. Bardzo sie ucieszyli.
A jaki masz problem?
Pozdrawiam,
Anita

3. Data: 2003-06-05 10:18:37

Od: "Karol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Normalnie. Im tez wreczylismy, zeby mieli na pamiatke. Bardzo sie
ucieszyli.
> A jaki masz problem?

Zastanawialismy sie z narzeczona, przeciez to oni pierwsi, no prawie pierwsi
sie dowiedzieli, po naszej wspolnej zgodzie na malzenstwo, to po co
obdarowywac ich. Wlasnie myslelismy, ze tylko po to, zeby mieli rodzice na
pamiatke, bo nie wiedzielismy jaki jest zwyczaj.

Pozdrawiam,
Karol

4. Data: 2003-06-05 11:34:08

Od: "Anita Hauzer" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wypada dac, naprawde. Bedzie im milo i znowu bedzie okazja do calusow ;-))

5. Data: 2003-06-05 15:50:56

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak u Was Szanowna grupo wygladala sprawa z zaproszeniami slubnymi dla
> rodzicow?

Jeśli rodzice są organizatorami i głównymi sponsorami przyjęcia, to trochę
śmieszne wg mnie zapraszać ich na coś, co sami przygotowują.

Dorota

6. Data: 2003-06-05 16:20:30

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jak u Was Szanowna grupo wygladala sprawa z zaproszeniami
> slubnymi dla rodzicow?

Własnych doświadczeń nie mam, ale we wszystkich znanych mi
przypadkach rodzice dostawali zaproszenie takie samo jak reszta
gości albo i lepsze (w ozdobnej kopercie czy z jakimiś ekstra
dodatkami), i to jako pierwsi. I moim zdaniem jest to ładny
gest. Nawet jeśli rodzice są faktycznymi organizatorami
przyjęcia (w przypadkach szczególnych można zmienić formułkę,
żeby nie wyszło, że państwo X zapraszają państwa X na ślub
swojego syna ;). Owszem, praktycznego znaczenie nie ma to pewnie
żadnego, ale czy wszystko musi być praktyczne?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

7. Data: 2003-06-06 12:48:21

Od: "Agnieszka M" <a...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

A my przygotowalismy 2 zaproszenia z osobnym, specjalnie przygotowanym
tekstem; bo na zaproszeniach dla gosci pisalo, ze "mlodzi wraz rodzicami
zapraszaja", wiec, rodzicom te same dawac, byloby bez sensu.

Pozdrawiam,
Aga

8. Data: 2003-06-07 20:42:16

Od: "Magda B." <m...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

My oczywiście przygotowaliśmy zaproszenia dla rodziców :) W końcu to byli
nasi szczególni goście. Oczywiście nie pisaliśmy w tekscie, że zapraszają
młodzi z rodzicami. To w końcu była nasza impreza , nie naszych rodziców :)

Re: katolicyzm a prezerwatywy
Rodzina a Mówca Boga.
reguly usenetu
Re: katolicyzm a prezerwatywy