Re: Małżeństwo na próbę :-)

From: Old Rena <g...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Małżeństwo na próbę :-)
Date: Thu, 11 Oct 2007 19:51:11 +0200

medea napisała:

> Jakoś nie bardzo rozumiem tę historię. Mogłabyś jaśniej?

Żart taki, nie? "Oddała", więc już nie jej, tylko siostry, która
przyjęła ten dar. No. I jedna z dwóch nerek w Tapcie już jest cudza, nie?
I jest to przykład, jak rozważnym i uważnym trzeba być przy dawaniu
prezentów.

--
Old Rena spiesząca z pomocą
[Renata Gierbisz]

PS. Otwieram firmę usługową: odpowiadanie na pytania retoryczne i
tłumaczenie żartów