Mam 30 lat...

11. Data: 2010-06-30 09:11:05

Temat: Re: Mam 30 lat...
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Cze, 22:07, Krzysztof <o...@o...pl> wrote:
> Mam 30 lat i nie chce sie rozmnazac......
>
> To tytul notki z dzisiejszej strony tytulowej
Onetu.http://www.blog.pl/artykuly/antymacierzynstwo-
mlodych-polek,63,1

> [...]
> przyjemnosci zycia w celu wychowania dzieci zakrawa na
> meczennictwo.Trzeba byc masochista zeby miec dzieci.
> Plodzenie dzieci jest zupelnie bez sensu, no chyba ze jak kukulka,
> zrobic i pozostawic na wychowanie komus innemu :-).
> W jakim celu ktos chcialby miec dzieci? Dla przecietnego pracujacego
> malzenstwa, dzieci to znaczne obnizenie standardu zycia, czesto powazne
> klopoty i absolutnie nic poza tym.
> Rozumie ze w czasach ktos kto nie mial duzo dzieci nie mial szans na
> przezycie gdy na starosc sily mu do pracy zabraklo, ale dzisiaj?

moje dzieci sa radoscia mojego zycia

J-...

12. Data: 2010-06-30 10:34:17

Od: "Odmieniony Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof" <o...@o...pl> wrote in message

> Musze przyznac madra kobieta. Zycie ma sie jedno i rezygnacja z
> przyjemnosci zycia w celu wychowania dzieci zakrawa na meczennictwo.Trzeba
> byc masochista zeby miec dzieci.

hehehe, wysyp ostatnio opinii skrajnie fanatycznych

Ja rozumiem ze ktos moze nie chciec mniec dzieci,
ale to co przedstawiasz to jakis ekstremizm, fobia!

Czy mozesz sobie wyobrazic kogos kto sie cieszy ze ma dzieci?
I ze zycie z dziecmi moze byc bardziej przyjemne niz bez nich?

Pozdrawiam,
Druch

13. Data: 2010-06-30 10:37:12

Od: koleszka <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Cze, 09:47, "Vilar" <v...@u...to.op.pl> wrote:

> Dziś norma to jedno, góra dwoje dzieci - to fakt. Czy to jednak jest
> dla nas wszystkich tak naprawdę dobre?
>
> k.
> ______________
>
> A nie uważasz, że ludzi już w tej chwili jest za dużo?
> Niedługo zeżremy wszytko co się rusza i nie rusza.
> Myślś , że gdyby populacja świata spadła o połowę ....byłoby OK.

Pomyślałem też i o tym, choć to Twoje stwierdzenie trochę mnie
przeraża. Przeludnienie przeludnieniem, jednak proces starzenia się
społeczeństw również nie jest pożądany.

k.

14. Data: 2010-06-30 10:37:35

Od: "Odmieniony Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Robta wiec ludziska tak duzo dzieci jak tylko sie da. Przeciez ktos
> bedzie musial na mnie pracowac. Wiecej dzieci = wiekszy fundusz emerytalny
> i wieksza konkurencja o miejsca pracy = lepszy standard uslug = czyli ja
> nie dosc,ze mialem beztroskie i wygodne zycie bez dzieci na karku i
> zwiazanymi z tym kosztami i klopotami to dodatkowo na starosc moge tylko
> wygrac.

Niestety, dla Ciebie na rozum juz za pozno ;)
Tacy frajerzy jak Ty juz przekonali innych :)
Polska ma najmniejsza dzietnosc w UE -
na emeryturce bedziesz wbijał zeby w sciane z glodu :)))
A jak nie wytrzymasz, zglosisz sie na "dobrowolna eutanzje" :))
Druch

15. Data: 2010-06-30 10:39:31

Od: "Odmieniony Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Karol Y" <k...@o...pl> wrote in message

> Idą Twoim tokiem rozumowania, to jako mając mniej lat od Ciebie, mam
> święte prawo domagać się nie chcieć płacić na Twoją emeryturę. Bo i
> dlaczego, odpłacisz mi się jakoś? Niech każdy sam sobie rzepke skrobie.
> Mateusz Bogusz

Dokladnie - bezdzietni powinni miec mniejsza emetyturę lub wiecej na nią
płacić.
Byloby to naprawde bardzo sprawiedliwe.

Druch

16. Data: 2010-06-30 10:49:36

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę koleszka wylazło do ludzi i marudzi:

> Pomyślałem też i o tym, choć to Twoje stwierdzenie trochę mnie
> przeraża. Przeludnienie przeludnieniem, jednak proces starzenia się
> społeczeństw również nie jest pożądany.

Odstrzeliwać starszych.

Qra

17. Data: 2010-06-30 10:53:31

Od: koleszka <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Cze, 10:29, Sender <l...@n...piotrek> wrote:

> [...]
qb.googlegroups.com...

> Obserwowałem Twoje zachowanie już jakiś czas i gdybym
> miał wybierać, to jednak wolałbym chyba mieć dzieci
> niż Twój substytut emocjonalny, z którego chyba nie do
> końca zdajesz sobie sprawę ;-)

Spytam, jeśli pozwolisz - komu tak właściwie odpisujesz? Cytujesz:
"Vilar pisze:", a odpisujesz pod moim tekstem. Bo nie wiem czy masz na
myśli teraz mnie czy Vilar? Jakiś taki małosprytny dzisiaj jestem, bom
siem nie wyspał coś. ;-) :)

k.

18. Data: 2010-06-30 10:58:25

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Odmieniony Druch wylazło do ludzi i marudzi:

> "Karol Y" <k...@o...pl> wrote in message

> Dokladnie - bezdzietni powinni miec mniejsza emetyturę lub wiecej na nią
> płacić.
> Byloby to naprawde bardzo sprawiedliwe.

Są tacy, co by chętnie bykowe przywrócili.

Qra

19. Data: 2010-06-30 11:03:40

Od: koleszka <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Cze, 12:49, "Qrczak" <q...@o...pl> wrote:

Pomyślałem też i o tym, choć to Twoje stwierdzenie trochę mnie
przeraża. Przeludnienie przeludnieniem, jednak proces starzenia się
społeczeństw również nie jest pożądany.

> Odstrzeliwać starszych.

Nieee no co Ty, u nas by nie przeszło. Dopiero by się porobiły
pustotereny, pustostany, itp. hehehe.

k.

20. Data: 2010-06-30 11:04:46

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia dzisiejszego niebożę koleszka wylazło do ludzi i marudzi:

> Odstrzeliwać starszych.
>
> Qra

Zostaniemy dziarskimi staruszkami droga Qro, po prostu :-))))), MK

Kopciuszek :-)
Witajcie w kuchni!
Internauci z depresją! Nadchodzi ratunek!
Ależ facet ma niesamowita fantazję ...
Mesjasz narodow