"Mam Cię w.....

1. Data: 2003-10-21 21:13:24

Temat: "Mam Cię w.....
Od: "otucha" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

...dupie"

witajcie :)

Przepraszam za słownictwo, jednak ciekawi mnie symbolika tego wyrażenia, z
punktu podejścia psychoanalitycznego. Za wyjaśnienia z góry dziękuje...:)

pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-10-22 08:22:49

Temat: Re: "Mam Cię w.....
Od: "Tweek" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

otucha wrote:

: ...dupie"
:
: witajcie :)
:
: Przepraszam za słownictwo, jednak ciekawi mnie symbolika tego
: wyrażenia, z punktu podejścia psychoanalitycznego. Za wyjaśnienia z
: góry dziękuje...:)

ktos lubi miec cos w odbycie? :)

--
_____ pozdro, _ :: junior pimp pneumatweek
|_ _|_ __ _____ ___| |__ :: GG: 4776386 :: +48 691 580 241 :: #aprmhh
|_| \_/\_/\___\___|_\_\ :: gra: Winamp stopped

1. Data: 2003-10-22 09:46:44

Od: "otucha" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ktos lubi miec cos w odbycie? :)

Hmmm to mogło by się kojarzyć z przyjemnością, jednak wypowiadanie tych słów
w stosunku do drugiej osoby nie jest wcale miłe. Wręcz w osobie, która to
wypowiada są negatywne emocje. Może ktoś ma jeszcze jakieś skojarzenia??

Kasia

1. Data: 2003-10-22 10:20:36

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"otucha" w wiadomości news:bn5ji2$ipn$1@atlantis.news.tpi.pl napisal(a):

> Może ktoś ma jeszcze jakieś skojarzenia??

A jakie jest przeznaczenie odbytu? Ta droga wydala sie z organizmu to co
zbedne, 'obojetne'.

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/

1. Data: 2003-10-22 10:42:19

Od: "otucha" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jakie jest przeznaczenie odbytu? Ta droga wydala sie z organizmu to co
> zbedne, 'obojetne'.

...masz rację, dlatego można to wiązać z przyjemnością, pozbycia się osoby
kttóra jest nie wygodna, zbędna.
Napisałam o tym bo ktoś kiedyś zaproponował mi inne wytłumaczenie (bardziej
zawiłe od tego), którego nie mogę się doszukać. Jednak dziękuję za
odpowiedzi :)

pozdrawiam

Kasia

1. Data: 2003-10-22 11:06:54

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"otucha" w wiadomości news:bn5msj$jpo$1@nemesis.news.tpi.pl napisal(a):

> ...masz rację, dlatego można to wiązać z przyjemnością,

Mozna, ale nie trzeba. Miec kogos, to nie znaczy jeszcze wydalac ;-)
Bardziej d*** to taki magazyn tego co zbedne (no chyba, ze szczegolnie
jakos uwiera). Tym co sie je czlowiek zazwyczaj sie przejmuje - kompozycja
smakowa, estetyka podania itp. Tym co sie przetrawilo i ma sie w..., ma sie
po prostu w... ;-) Jesli mowi sie komus, ze ma sie go w... to daje sie mu
do zrozumienia, ze jego osoba nam "zwisa i powiewa", nie przejmujemy sie
nia, ignorujemy, "patrzymy w inna strone".

Jeżu! Ale temat apetyczny ;-) Moze bardziej jakas grupa gastrologiczna,
etymologiczna? ;-)

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-10-22 11:28:02

Od: "otucha" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]

> Jeżu! Ale temat apetyczny ;-) Moze bardziej jakas grupa gastrologiczna,
> etymologiczna? ;-)

No wiem wiem temat jest fuj fuj jak się w niego bardziej zagłębić ;-).
Myślę, że grupa gastrologiczna czy etymologiczna dalszego rozumowania
psychologicznego mogła by nie strawić ;-)

Kasia

1. Data: 2003-10-22 14:17:01

Od: "Tweek" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Greg wrote:

: Jeżu! Ale temat apetyczny ;-) Moze bardziej jakas grupa
: gastrologiczna, etymologiczna? ;-)

masz rację, to lekki NTG.
pl.rec.dupa

--
_____ pozdro, _ :: junior pimp pneumatweek
|_ _|_ __ _____ ___| |__ :: GG: 4776386 :: +48 691 580 241 :: #aprmhh
|_| \_/\_/\___\___|_\_\ :: gra: Winamp stopped

yyyyyyyy
Porozmawiać czy nie......???
JAK SIĘ ODKOCHAĆ?
Jak z nami pracowac?
Skąd testy na inteligencje do wydrukowania?