Mam dół robótkowy i pytanie praktyczne!

1. Data: 2006-03-10 11:52:18

Temat: Mam dół robótkowy i pytanie praktyczne!
Od: "szydelkowa" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć wszystkim!!!

Od kilku dni mam jakiśm dół robótkowy, nic mi nie idzie, a pomysły się mnożną!!!
Do tego boli mnie prawa ręka, ale to chyba efekt klikania myszką :)

Kupiłam 2 motki niebieskiej włóczki Glorii i chciałam sobie zdobić jakiś topik
lub bluzeczkę na lato. Najpierw wzięłam się za druty, a teraz myślę , że może
szydełkiem?

W tym wszystkim już nie wiem co i jak!!!

Czy Wy też tak macie?

Nie wiem jak się ma szydełko do numeracji drutowej na metce ( nie chce, żeby
to było grube i szytwne)!!! Tam jest numer 4 na druty, a na szydełko?
Jak to zamienić?

I jaki wybrać wzór, fason? Może macie coś fajnego, nowego, a prostego w wykonaniu?

Pozdrawiam

Zawiedziona i zrezygnowana Szydelkowa

2. Data: 2006-03-10 15:45:30

Temat: Re: Mam dół robótkowy i pytanie praktyczne!
Od: " Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

szydelkowa <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Nie wiem jak się ma szydełko do numeracji drutowej na metce ( nie chce, żeby
> to było grube i szytwne)!!! Tam jest numer 4 na druty, a na szydełko?
> Jak to zamienić?

Ja zawsze biorę minimum 0,5 numeru większe, a często cały numer :)
Czyli w tym wypadku byłoby 4,5-5. Ale najlepiej wypróbować, bo są włóczki,
które na drutach mniejszych ładnie wychodzą, a dla podobnego efektu np.
miękkości, trzeba dużo (nawet 2,5-3 nr) większe szydełko (tak miałam z którymś
Kotkiem - druty 3, a szydełko 5-5,5 :) ).

Pozdrówki,
Aneczka

3. Data: 2006-03-12 20:09:12

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> żeby
> to było grube i szytwne)!!! Tam jest numer 4 na druty, a na szydełko?

Ja robie teraz z Glorii sweterek, i robie szydelkiem 0.6 C.F.I to chyba na
mm to jest 3,5mm albo 4 mm i wychodzi fajnie mnie sie podoba, robiłam
grubszym 5,5mm ale wychodzilo beznadziejnie .

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=70832&o