Mam dosyć

1. Data: 2001-09-25 04:05:18

Temat: Mam dosyć
Od: "Witold" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieje się ze mną coś niedobrego. Gwałtownie spadła moja odporność na
rozczarowania, zawody, niepowodzenia. Gdy coś się nie udaje, nie
wychodzi, psuje się coś w domu itp. ja dostaję najpierw szału ze złości
a potem jestem przygnębiony, zrezygnowany, załamany. Nawet jeśli w sumie
to był drobiazg.
Macie może jakieś doświadczenia w takich przypadkach?

Witold

1. Data: 2001-09-25 09:33:43

Temat: Re: Mam dosyć
Od: "Rinaldo" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Witold" <w...@i...pl> wrote in message
> [...]
> to był drobiazg.
> Macie może jakieś doświadczenia w takich przypadkach?

Jak dawno zmarl ci ktos bliski: ojciec, matka, dziadek albo babcia?
Rinaldo

1. Data: 2001-09-25 17:09:42

Od: "Witold" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rinaldo" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> "Witold" <w...@i...pl> wrote in message
> >
> Jak dawno zmarl ci ktos bliski: ojciec, matka, dziadek albo babcia?

Bardzo dawno, a co?

Witold

1. Data: 2001-09-25 23:04:09

Od: "CHANI" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

Witold <w...@i...pl> pisze:
> [...]
> to był drobiazg.
> Macie może jakieś doświadczenia w takich przypadkach?

Tak.

Gdy ogarnia Cię złość, pomyśl sobie, czy np. za 10 lat (5 lat, 1 rok,
1 miesiąc, 1 tydzień) będziesz pamiętał o tym wydarzeniu. Uświadom sobie,
że jest to zupełnie nieistotne zdarzenie.

Następnie spróbuj popatrzeć na siebie z boku, na to zdarzenie
i swoją złość. Czy to nie śmieszne, że takie coś mogło Cię
wyprowadzić z równowagi? Uśmiechnij się i nie przejmuj się już
tym.

Życzę powodzenia :)

--
+-------------------------+----------------------+ ^(>o<)^
+-------------------------+----------------------+ .()( )().

1. Data: 2001-09-26 06:53:39

Od: b...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

Witold <w...@i...pl> naskrobal:
> [...]
> to był drobiazg.
> Macie może jakieś doświadczenia w takich przypadkach?

Kiedy to sie zaczelo ?
Moze po prostu z powodu mniejszej ilosci slonca latwiej wpadasz w depresje ?
Moze zmeczenie/zbyt duzy stres/zbyt duzo problemow na to wplywa ?
Kiedy ostatnio miales urlop ?
Ile masz czasu wolnego zwykle w ciagu dnia ?

Pozdrawiam.
--
,,a nawet kiedy bede sam... nie zmienie sie...
to nie moj swiat...''

1. Data: 2001-09-26 12:29:06

Od: "poranna mgła" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Witold

> [...]
> to był drobiazg.
> Macie może jakieś doświadczenia w takich przypadkach?

Mam. Zaczelam od szukania przyczyn w sobie i znalazlam mase roznego zbednego
balastu, ktory ksztaltowal moje tu i teraz. Poszukaj przyczyn w sobie i je
usun,
mozesz to zrobic sam, moze Ci w tym ktos pomoc. Metod jest wiele.

--
pozdrawiam cieplo
poranna mgla

1. Data: 2001-09-26 16:40:09

Od: "Witold" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
i je
> usun,
> mozesz to zrobic sam, moze Ci w tym ktos pomoc. Metod jest wiele.

Dzięki, chyba masz rację. Coś w tym jest...

Witold

1. Data: 2001-09-26 16:42:29

Od: "Witold" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Kiedy ostatnio miales urlop ?
> Ile masz czasu wolnego zwykle w ciagu dnia ?

Coś zaczyna mi świtać, bo zaczęło się kiedy brat dał mi w prezencie
komputer.
No to czasu wolnego, to ja od tego momentu właściwie nie mam...

Witold

1. Data: 2001-09-27 06:58:15

Od: b...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

Witold <w...@i...pl> naskrobal:

> Coś zaczyna mi świtać, bo zaczęło się kiedy brat dał mi w prezencie
> komputer.
> No to czasu wolnego, to ja od tego momentu właściwie nie mam...

Aaaa..
No tak.
To sporo tlumaczy.
Najlepiej przestan go uzywac.
Moze to smiesznie brzmi ale pewnie wpadles juz w uzaleznienie od niego.
Bez niego bedziesz mial zapewne napady nudnosci,
niechec do wszystkiego, itp.
ale postaraj sie znalezc sobie cos innego do roboty.
Domyslam sie, ze Twoje uzytkowanie komputera ograniczalo sie do grania,
szukania w Internecie itp. ?
Postaraj sie zabrac za cos kreatywnego i (co najwazniejsze):
1) staraj sie byc wyspany.
2) staraj sie przebywac troche na swiezym powietrzu (np. pol godziny
dziennie biegania)
3) jesli nawet masz uzywac jeszcze komputera to postaraj sie,
by pomieszczenie w ktorym on jest bylo czesto wietrzone.
Jesli sypiasz w tym samym pomieszczeniu to jest to bardzo zle.
Dotknij czasem firanek - jesli poczujesz kopniecie to jest bardzo zly znak.

Sa pewne podstawowe zasady zwane ,,przepisami BHP''...
ale niestety wiekszosc ludzi ma je gleboko ... gdzies.

--
,,odkad siegam pamiecia.. zawsze było cos nie tak..
w niełasce w ciągłym nieszczęściu los bil na oslep ... ''

POZNAN
Przemoc w szkole!!!
BB
Czytanie a terapia