Pacjent psychotyczny

1. Data: 2001-09-24 21:46:12

Temat: Pacjent psychotyczny
Od: Aga <F...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej:)
Czy ktos podpowie mi, gdzie moge znalezc jakies informacje o sytuacji
rodzin, w ktorych sa pacjenci psychotyczni?

1. Data: 2001-09-24 22:16:03

Temat: Re: Pacjent psychotyczny
Od: Daga Gorczyńska <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga <F...@i...net.pl> w artykule
news:KamvO7ey90BcvRilkQmKeWrIvT8s@4ax.com pisze...

> Czy ktos podpowie mi, gdzie moge znalezc jakies informacje o sytuacji
> rodzin, w ktorych sa pacjenci psychotyczni?

Polecam Ci wszystkie publikacje dotyczące terapii systemowej rodzin z
pacjentem psychotycznym. GWP wydaje teraz serię "W cztery oczy". Pod
tym samym tytułem ukazała się pierwsza książka z tej serii autorstwa
Simona.

Po szczegółowsze informacje proponowałabym Ci zgłosić się do PTP. Tak w
kwestii specjalistycznych publikacji, jak i podjęcia terapii, czy
uzyskania wskazówek.

Serdeczności,
Daga

1. Data: 2001-09-25 09:23:19

Od: Aga <F...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po szczegółowsze informacje proponowałabym Ci zgłosić się do PTP. Tak w
> kwestii specjalistycznych publikacji, jak i podjęcia terapii, czy
> [...]
Wielkie dzieki za informacje:)
Pozdrawiam:)

przyjazn, a milosc...
Zapytanie o wyjazd do Krakowa.