Mam jutro gosci przywiozą TRUFLE

1. Data: 2002-07-05 12:27:38

Temat: Mam jutro gosci przywiozą TRUFLE
Od: "Markos" <m...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie trochę jak powyżej co zrobic aby trufelki spożytkować jak najlepiej.

Pozdrawiam,
Markos

1. Data: 2002-07-05 12:58:28

Temat: Re: Mam jutro gosci przywiozą TRUFLE
Od: "Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Markos <m...@N...poczta.gazeta.pl> napisał(a):

> Pytanie trochę jak powyżej co zrobic aby trufelki spożytkować jak najlepiej.

Najlepiej zaprosić MNIE. JA już będę wiedział co zrobić z tymi truflami.

pozdr,
grzesio [nudny]

1. Data: 2002-07-05 13:29:35

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepiej zaprosić MNIE. JA już będę wiedział co zrobić z tymi truflami.

Zabierzesz i w nogi?
A gdzie masz przepis?
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

1. Data: 2002-07-05 13:36:22

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 5 Jul 2002 15:29:35 +0200, "Jerzy" <0...@m...pl>
wrote:

>najlepiej.

>Zabierzesz i w nogi?
>A gdzie masz przepis?
>;-)

Przezornie zostawi w domu i pod pozorem myk-myk ;))

do oliwy z nimi! truflami, znaczy sie

Trysia , "elegancka kobieta od Diora, starannie opakowana , o
powloczystym spojrzeniu, lamiaca serca mezczyzn, wulkan emocji ,
biznes lumen od Caffe Za Slupem, kobieta pelna czaru" [Jola L-L
i Lilla]
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-05 20:27:56

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci > Trysia , "elegancka kobieta od Diora, starannie opakowana , o
> powloczystym spojrzeniu, lamiaca serca mezczyzn, wulkan emocji ,
> biznes lumen od Caffe Za Slupem, kobieta pelna czaru" [Jola L-L
> i Lilla]
> K.T. - starannie opakowana

padam do nozek Ciotuchno

Mechcia
czy ja jeszcze moge do Szanownej pani mowic Ciotuchno???

1. Data: 2002-07-05 20:40:58

Od: Art Plazewski. <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

"MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> wrote:

> [...]
>

>padam do nozek Ciotuchno
>
>Mechcia
>czy ja jeszcze moge do Szanownej pani mowic Ciotuchno???

Ja za to sciera dostaje...
;-)))

Art(Gruby).
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-07-05 20:42:23

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Art Plazewski." <Art[Gruby]@icbleu.org> napisal w wiadomosci >
Ja za to sciera dostaje...
> ;-)))
>
> Art(Gruby).
> Abyssus abyssum invocat.

mam nadzieje

Mechcia
piwa bym sie napila

1. Data: 2002-07-05 20:46:01

Od: Art Plazewski. <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

"MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> wrote:

> [...]

Piwa ???? Weryfikacja wieku....
;->>>>>>

Art(Gruby).
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-07-05 20:46:51

Od: Art Plazewski. <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>ja jestem CIOCIA Mechci a nie zadan ciotuchna do jasnej
>anielki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!

> [...]
>powloczystym spojrzeniu, lamiaca serca mezczyzn, wulkan emocji ,
> biznes lumen od Caffe Za Slupem, kobieta pelna czaru" [Jola L-L

OK Ciot....tj Pani Kerowniczko Szanowna...
;->>>>>>

Art(Gruby).
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-07-05 20:47:23

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Art Plazewski." <Art[Gruby]@icbleu.org> napisal w wiadomosci >
> [...]

od jakiegos czasu moge spozywac napoje alkoholowe.

Mechcia

czat - nikt
Malakser
Sprzedam Mięso Strusia w półtuszach schłodzone 68 zł/kg -80kg.
Wedzenie ryb...
Jeszcze raz o wedzeniu.