Mam pólpasiec i co dalej ?

1. Data: 2008-05-21 09:33:59

Temat: Mam pólpasiec i co dalej ?
Od: "tomek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam mam półpasiec potwierdzony przez lekarza,
problem w tym ze dostalem dwa tygodnie temu prace na która
polowalem 2 lata i tak mi głupio jest teraz isc na zwolnienia tyle
po jakim czasie moge swobodnie wrocic do pracy .?
i co maja zrobic łykać jeść koledzy którzy ze mna pracują i rodzina
nie mieli oni ani ospy ani polpasca

Z góry serdeczne dzieki

2. Data: 2008-05-21 19:52:14

Temat: Re: Mam pólpasiec i co dalej ?
Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> po jakim czasie moge swobodnie wrocic do pracy .?
> i co maja zrobic łykać jeść koledzy którzy ze mna pracują i rodzina

Nie muszą się zarazić - półpasiec to brak odporności organizmu.
M.

3. Data: 2008-05-22 06:25:37

Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> i co maja zrobic łykać jeść koledzy którzy ze mna pracują i rodzina
> nie mieli oni ani ospy ani polpasca

Zachować higienę w kontakcie bezpośrednim.
Ja zachorowałem na ospę po nieświadomym użyciu ręcznika
osoby (w czasie wizyty rodzinnej) chorej na półpasiec.
A byłem oslabiony.

4. Data: 2008-05-22 08:54:54

Od: "jan" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michalek" <m...@g...com> napisał w wiadomości

> Zachować higienę w kontakcie bezpośrednim.
> Ja zachorowałem na ospę po nieświadomym użyciu ręcznika
> osoby (w czasie wizyty rodzinnej) chorej na półpasiec.
> A byłem oslabiony.

yhym
a po jakim czasie od zakonczenia chorowania
mozna sie bezpiecznie zblizyc intymnie do dziewczyny
która byla na to chora

5. Data: 2008-05-22 13:20:05

Od: "Mirab" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> po jakim czasie moge swobodnie wrocic do pracy .?
> i co maja zrobic łykać jeść koledzy którzy ze mna pracują i rodzina

Tomku, chodzi o to by nikt z Twojego otoczenia kto nie przebył ospy wietrznej
nie miał bezpośredniego kontaktu ze zmianami na Twojej skórze, ręcznikiem,
bielizną etc - tym wszystkim czego dotykałeś tym fragmentem skóry.

Tak na upartego, jeżeli nie odczuwasz dolegliwości (bólu, swędzenia) które
uniemożliwiają Ci funkcjonowanie, to możesz wracać do pracy kiedy chcesz.

Pozdrawiam
Mirab

6. Data: 2008-05-22 15:30:09

Od: "jan" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirab" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> uniemożliwiają Ci funkcjonowanie, to możesz wracać do pracy kiedy chcesz.

DZiekuje ci serdecznie

7. Data: 2008-05-22 15:57:53

Od: "Mirab" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jan <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Mirab" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> DZiekuje ci serdecznie

Bardzo proszę,

Mirab

8. Data: 2008-05-22 17:50:18

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>(...) możesz wracać do pracy kiedy chcesz.
Obużona jestem lekceważeniem .

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

9. Data: 2008-05-22 21:47:50

Od: "Mirab" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@a...pl> napisał(a):

> Obużona jestem lekceważeniem .

..

:o

Czym tak obużyłem??
Jeżeli człowiek nie odczuwa dolegliwości, które uniemożliwiałyby mu pracę,
niech do niej wraca, tym bardziej, że pisze jakoby to dla niego ważne.

Pozdrawiam,
Mirab

10. Data: 2008-05-23 18:42:24

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co np. z WZA ? Nie odczuwa dolegliwości i ma łazić?
Albo z alkoholem? Nie czuje, że za dużo wypił więc ma pracować?

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
ktury ludzie ociężali umysłowo
reforma.ortografi.w.interia.pl

co robic gdy ktos krztusi sie sliną?
Wzdecia
pieczenie języka
antybiotyk a jogurt?
szpitale wojskowe - specjalizacja. praca