Mam problem

1. Data: 2003-06-24 05:08:56

Temat: Mam problem
Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !!
Umiecie sobie pomagać na wzajem więc pomyślałam , że może i mi pomożecie
.
Potrzebuję schudnąć 2 - 3 kg . Co powinnam zrobić żeby się udało i efekty
pozostały ?
Mam problem z partiami : brzuch , biodra i uda . Pomyślałam że może dieta
1200 kcal i jazda na rowerze stacjonarnym ( bo akurat mam w domu ) , tylko
nie wiem czy to coś da . Z jaką prędkością powinnam jeździć i ile czasu
dziennie ? ile razy w tygodniu ? czy wogóle rower pomoże coś w odchudzaniu
?
Drugi problem to to że mam bardzo mało wolnego czasu bo długo pracuję i mam
małe dziecko .
Może mi coś poradzicie co zrobić i jak żeby się udało .
Z góry bardzo dziękuję
Pozdrawiam
Dorota

2. Data: 2003-06-24 09:55:42

Temat: Re: Mam problem
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
> Witajcie !!
> Umiecie sobie pomagać na wzajem więc pomyślałam , że może i mi
pomożecie
Dorotko, 2-3 kg to malo,wiec spokojnie mozesz zastosowac zasady,ktore podaje
Stokkrotka w poscie wczesniejszym,do tego jazda na rowerze.Problem z praca
rozwaiz tak,ze do pracy koniecznie szykuj sobie jedzenie,salatke,tak by nie
glodowac.Jak tylko sie za siebie wezmiesz,szybko stracisz zbedne
kilogramy.Gdy ja sie biore za odchudzanie-2 dni i juz jest na wadze 2,2 kg
mniej.....Pozdrawiam Hafsa,ktora w koncu ,wreszcie na nowo chudnie,ale
przestrzega scisle diety

3. Data: 2003-06-24 14:04:31

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przestrzega scisle diety
>

>zdradź mi proszę tajemnicę tej diety, bo jak wiadomo żeby schudnąć 2 kg
trzeba spalić ok.14000 kcal. Jak Ci się to udaje w 2 dni??????????
Pozdro, E.

4. Data: 2003-06-24 14:21:13

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elik" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> .Gdy ja sie biore za odchudzanie-2 dni i juz jest na wadze 2,2 kg

> trzeba spalić ok.14000 kcal. Jak Ci się to udaje w 2 dni??????????
> Pozdro, E.

Zadna tajemnica.2 kg to zawartosc jelit,woda ,co po prostu wydalam ;-))) i
chyba nic wiecej nie spalam przez 2 dni.Prawdziwe"spalanie "rozpoczyna sie
przy scislym stosowaniu diety.A jestem od kilku miesiecy na DO,a przedtem na
MM a wczesniej na diecie wlasnej.

5. Data: 2003-06-25 10:41:35

Od: "małgosia" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jestem od kilku miesiecy na DO,a przedtem na
> MM a wczesniej na diecie wlasnej.

Pewnie to leciutka przesada, być aż takim leniwcem( nie sięgać po książki),
ale czy nie mogłabyś podać przykładowych posiłków,które stosujesz w diecie
optymalnej ( co jadasz na śniadania, obiady ,kolacje...ile tego? i jak
często? czy pory posiłków są istotne?)

6. Data: 2003-06-25 12:50:59

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Elik" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Po prostu dużo seksu. :-)

> Zadna tajemnica.2 kg to zawartosc jelit,woda ,co po prostu wydalam ;-)))

Dobra dobra, nie ściemniaj. ;-)

Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

7. Data: 2003-06-25 13:59:11

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> Po prostu dużo seksu. :-)

W tajemnicy ci powiem,ze to moje marzenie,jestem slomiana wdowa od kilku
dni......

> Dobra dobra, nie ściemniaj. ;-)

A co by mi sie mialo spalic przez 2 dni diety???Najwyzej kotlety na
patelni,gdy ich nie dopilnuje.A swoja droga juz jest 2,8 kg.....Licze
matematycznie wszystko i tyle.Pozdrawiam Hafsa

8. Data: 2003-06-25 14:08:55

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "małgosia" <g...@z...com.pl> napisał w wiadomości

> ale czy nie mogłabyś podać przykładowych posiłków,które stosujesz w diecie
> optymalnej ( co jadasz na śniadania, obiady ,kolacje...ile tego? i jak
> często? czy pory posiłków są istotne?)
Ciezka rzecz do wykonania bo DO to dieta matematyczna,czyli musisz znac
swoje zapotrzebowanie dzienne na bialka,tluszcze i wegle
mozna to zrobic na stronie internetowej np tu:
http://www.strony.wp.pl/wp/optymal-btw sama komponujesz swoje posilki
wiedzac co wolno a czego nie ,przeczytasz o tym tu www.waszak.org potem
bierzesz tabelke w exelu-tez na stronach www jest do sciagniecia i
wklepujesz wszystko co jesz,lub korzystajac z tabel ukladasz jadlospis
sama.U mnie to wyglada tak:
Jajecznica z zoltek na masle,chlebek bialkowy to snaidanie.A obiadokolacja
kotlet z piersi kurczaka z gotowana cukinia,Do tego w miedzyczasie owoce
teraz truskawki,do tego kawalek ciasta wg przepisow opty np przepyszny moj
ukochany sernik wiedenski.To cale menu.Ilosci wyliczam w exelu,dla ciebie
beda one inne na pewno.Ale mozliwosci jest bardzo duzo,do tego jest ksiazka
kucharska z 700 przepisami na wszystko,pieczywo,dodatki do
chleba,pasztety,miesa,no i desery....Pory teraz zmienilam jem o 12 i o 18
,wtedy ,kiedy jestem glodna.Pozdrawiam Hafsa

9. Data: 2003-06-26 07:39:08

Od: "małgosia" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

serdeczne dzięki za tak wyczerpujące i łatwo dostępne wiadomości.. to jest
właśnie to,ćzego leniuszkom najbardziej potrzeba... ;))
jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
m.

> [...]
> chleba,pasztety,miesa,no i desery....Pory teraz zmienilam jem o 12 i o 18
> ,wtedy ,kiedy jestem glodna.Pozdrawiam Hafsa

moje sukcesy wodchudzaniu
Pieskie życie
Odchudzić się i nie przytyć na nowo
DO a arytmia serca