Mam pytanie do grupy?

1. Data: 2006-01-06 19:08:25

Temat: Mam pytanie do grupy?
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem o roku Sepa;-)co prawda minionym;-)Wiem, ze chętnie i szczodrze sie
dzielicie swoimi cudami.Ja jednak niestety nie mogę i nie chcę
skorzystac, z sępienia.Z bardzo prostego powodu nic, ale to nic, nie mam
na wymiane( oprócz piachu:-)i niezręcznie mi by było korzystac z takiej
oferty.Moje pytanie brzmi czy dopuszczacie odsprzedaz swoich roślinek?Ja
potrzebuję naprawdę dużo, czasami rzeczy które trudno dostac.Przez
internet boję sie zmawiac juz parę razy zle trafiłam. Proszę jezeli ktoś
ma duzo na zbyciu "krzaczorków" o wysłanie mi maila na priva.

Przepraszam tez, jeżeli kogos uraziłam swoim mailem.Naprawdę nie miałam
złych zamiarów.

Gosia

2. Data: 2006-01-06 21:02:47

Temat: Re: Mam pytanie do grupy?
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik wrote:

> Wiem o roku Sepa;-)co prawda minionym;-)Wiem, ze chętnie i szczodrze sie
> dzielicie swoimi cudami. [...]

Przybliż proszę, co chciałabyś dostać, a zapewne coś się znajdzie w
nadmiarze, jak nie w jednym ogrodzie, to drugim. W (przepraszam za słowo,
nie lubię tego określenia) ,,sępieniu'' nie chodzi o to, by było w stosunku
1:1, ale by było w ogóle. Jeśli ja dam chwasta Tobie, a Ty kiedyś
podzielisz się z koleżanką/kolegą, to już będzie dobrze.. Dużo frajdy
sprawia nie tylko sadzenie roślin u siebie, ale i darowanie ich innym.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Gdy turystę Celniczka z Warszawy
Zwymyślała: ,,Ży bojad parszawy!''

3. Data: 2006-01-06 21:23:36

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:3124950.DfrQYSO2s8@okzsajipas.ten Grzegorz
Sapijaszko <g...@s...net> napisał(a):

> [...]
> Tobie, a Ty kiedyś podzielisz się z koleżanką/kolegą, to już będzie
> dobrze.. Dużo frajdy sprawia nie tylko sadzenie roślin u siebie, ale

Hejka. Widzę, że jeszcze będą z Ciebie ludzie. :-) Mnie sępienie kojarzy
się z żebraniem a wysępianie z wyłudzaniem. :-( I co to ma wspólnego ze
szlachetną chęcią dzielenia się z innymi?
Pozdrawiam konsonansowo Ja...cki

4. Data: 2006-01-06 22:27:46

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitnik" <p...@o...pl> wrote in message

> [...]
> skorzystac, z sępienia.Z bardzo prostego powodu nic, ale to nic, nie mam
> na wymiane( oprócz piachu:-)i niezręcznie mi by było korzystac z takiej

Nic w tym zlego, ze jeszcze nic nie masz. Z czasem bedziesz miala i jesli
bedziesz chciala, to wtedy tez bedziesz obdarowywac. :)
Zalozymy, ze zbieram nasiona czegos, czego nie masz (niech to nawet bedzie
popularna roslina); po pieciu minutach zebralem az nadto dla moich
potrzeb. Co mi szkodzi zebrac wiecej, by komus (np. Tobie) troche wyslac?
Rzecz w tym, ze nic mi to nie szkodzi, bo i pogoda przyjemna i nic innego
do roboty (takie momenty wybieram na zbieranie nasion).

Pozdrawiam,
Bpjea

5. Data: 2006-01-07 08:55:11

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
> [...]

> podzielisz się z koleżanką/kolegą, to już będzie dobrze.. Dużo frajdy
> sprawia nie tylko sadzenie roślin u siebie, ale i darowanie ich innym.

Ja wiem, ale mi naprawę głupio.Zresztą były tu ostatnio posty prosze
o.......i tak jakos "dziwnie" mnie sie to czytało.
Podam listę.Zreszta i tak bym bym ją podała w celach konsultacji:-)

Jasne, ze sie bede dzieliła, ale kiedy......???chyba za sto lat;-)

Gosia

6. Data: 2006-01-07 08:57:38

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:dpmqsl$1ov$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> innego
> do roboty (takie momenty wybieram na zbieranie nasion).

Fajnie;-)Ja mam duzo popularnych roślin:-)Na razie musze tylko pomeczyc
sie nad ostatnim etapem projektu i zrobic spis.

Gosia

7. Data: 2006-01-07 09:19:13

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 06 Jan 2006 22:02:47 +0100, Grzegorz Sapijaszko napisał(a):

> [...]
> podzielisz się z koleżanką/kolegą, to już będzie dobrze.. Dużo frajdy
> sprawia nie tylko sadzenie roślin u siebie, ale i darowanie ich innym.

Aj, sępienie to był taki żargon, do tego z przymrużeniem oka i chyba nikt
się nie spodziewał, że będzie mieć tutaj takie pejoratywne znaczenie.
Gosiu zrób tę listę, u mnie na pewno znajdą się jakieś byliny:)
Ja za propozycję się nie obrażam, ale dostałam taką ilość roślin od ludzi
iż ich sprzedawanie byłoby niemoralne.

Marta
http://tabaza.sapijaszko.net/index.php

8. Data: 2006-01-07 10:09:44

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> sie nad ostatnim etapem projektu i zrobic spis.

Zrób spis w Tabazie:-) będzie wiadomo czego szukasz:.
Zaproszenie nadal aktualne:-)

Pozdrawiam TeresaR

9. Data: 2006-01-07 10:10:57

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zrób spis w Tabazie:-) będzie wiadomo czego szukasz:.
> Zaproszenie nadal aktualne:-)
>
> Pozdrawiam TeresaR
ps.zapomnałam dodać,portmonetką zostaw w domu.

10. Data: 2006-01-07 12:47:09

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Jan 2006 11:10:57 +0100, Teresa napisał(a):

> ps.zapomnałam dodać,portmonetką zostaw w domu.

No chyba, że będą szkółki po drodze:)

Pozdrawiam
Marta
--