Manhattan - podkład

1. Data: 2003-02-18 18:13:19

Temat: Manhattan - podkład
Od: "Renya" <renya @ poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W ramach testu rozsmarowałam sobie na łapce podkład tej firmy i był całkiem,
całkiem, łatwo sie rozprowadzał, odpowiednio jasny i niezbyt kryjący.
Pytanie - co to za firma i czy warto inwestować czy poprzestać na znanym
podkładzie (Maybelline, Kolastyna)?

Renya

1. Data: 2003-02-18 19:13:46

Temat: Re: Manhattan - podkład
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Renya " wrote:

> [...]
> kryjący. Pytanie - co to za firma i czy warto inwestować czy
> poprzestać na znanym podkładzie (Maybelline, Kolastyna)?

Firma jest znana i dobra.

Ale zanim podejmiesz decyzje, wysmaruj sie tym podkładem na buzi, a nie na
ręce, zebys nie załowała wydanych pieniedzy :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-02-18 19:40:02

Od: "mariola kwiatkowska" <m...@w...nl> szukaj wiadomości tego autora

Aja uwazam ze bardzo kiepska firma ,na ostatnim miejscu na rynku handlowym w
Europie podobnie jak Yves Rocher nie radzilabym kupowac kosmetykow tej
firmy.Jesli chodzi o Yves Rocher ma tylko dobre kremy do rak i plyny do
kapieli,reszta kosmetykow nie ma dobrej opini w krajach zachodnich.
Mariola z Holandi

howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-02-18 19:46:58

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" mariola kwiatkowska " wrote:

> [...]
> kosmetykow tej firmy.Jesli chodzi o Yves Rocher ma tylko dobre kremy
> do rak i plyny do kapieli,reszta kosmetykow nie ma dobrej opini w

Jakos mnie to nei przekonuje,
bo uwazam ze IR ma świetny płyn do demakijażu oczu, świetny żel do mycia
twarzy (zielony Biospefic IMO jest lepszy niz uzywany wczesniej Shiseido),
uwielbiałam ich suchy olejek w sprayu do ciała, ipewnie jeszcze kilka iych
rzeczy by sie znalazło.
Wiec dla mnei argument "nie ma sobrej opinii w krajach zachodnich" jest nic
nie warty, bo jak widac tutaj na grupie akurat kosmetyki IR ciesza sie
raczej dobra opinią.

ps. odpisuj POD cytatem, tnij cytaty, i ustaw sobie deklaracje charsetu :)

1. Data: 2003-02-18 20:58:26

Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renya" <renya @ poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
> całkiem, łatwo sie rozprowadzał, odpowiednio jasny i niezbyt kryjący.
> Pytanie - co to za firma i czy warto inwestować czy poprzestać na znanym

Manhattan lubie (fajne maja lakiery... ;) ale akurat podkladu nie polecam.
Poczatkowo jak najbardziej OK, potem zaczal sie dziiiwnie zachowywac (jakies
plamy, nie daj Boziu deszcz zlapal- podklad zaczynal sie "luszczyc",
buueee).

Asiek

1. Data: 2003-02-18 23:43:18

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Feb 2003 20:46:58 +0100, Lia <L...@u...poczta.onet.pl> wrote:
[...]

YR produkuje najlepszy produkt do demakijazu jaki znam, a mianowicie zel z
serii bio calmille ("mleczko i tonik w jednym"). nie widzialam nigdy
podobnych produktow innych firm - zawsze albo mleczko, albo zel do mycia
twarzy przy uzyciu wody. a to jest zel zamiast mleczka. do tlustej skory
idealny. powinni jakas nagrode za ten produkt dostac :)

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2003-02-19 07:56:11

Od: "Renya" <renya @ poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" napisał

> [...]
> serii bio calmille ("mleczko i tonik w jednym"). nie widzialam nigdy
> podobnych produktow innych firm - zawsze albo mleczko, albo zel do mycia

Też ich za to cenię, ale postanowiłam poeksperymentować z innym kosmetykiem
systemu tonik + mleczko (Bielenda), właśnie dziś zaczynam i oby było równie
dobrze!! ;-)

Renya

1. Data: 2003-02-19 11:08:25

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mariola kwiatkowska wrote:

> [...]
> firmy.Jesli chodzi o Yves Rocher ma tylko dobre kremy do rak i plyny do
> kapieli,reszta kosmetykow nie ma dobrej opini w krajach zachodnich.

Akurat używam kilku kosmetyków z tej "reszty" i jestem bardzo
zadowolona. Za to zupełnie nie mogę uzywać nic Vichy.
Co niekoniecznie znaczy, ze firma jest do niczego.
Tolerancja na kosmetyki jest bardzo indywidualna i nie wymyślono
nic (może poza masażem :-)) , co byłoby dobre dla wszystkich.

Krycha

1. Data: 2003-02-19 17:28:31

Od: "mariola kwiatkowska" <m...@w...nl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nic
> nie warty, bo jak widac tutaj na grupie akurat kosmetyki IR ciesza sie

Jezeli firma ma dobra opinie i ma doskonale produkty to nie musi sprzedawac
swoim klientom 2 sloiczkow kremu za cene 1 sloiczka kremu plus do tego
jeszcze dodawac male prezenty co niestety robi to Ives Rocher probujac tym
sposobem zyskac sobie klientow.
Uwazam ze polskie produkty sa o wiele lepsze i tansze od produktow
Ives Rocher
Mariola

1. Data: 2003-02-19 17:36:47

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" mariola kwiatkowska " wrote:

> [...]
> plus do tego jeszcze dodawac male prezenty co niestety robi to Ives
> Rocher probujac tym sposobem zyskac sobie klientow.

W takim razie Dior, Lancome, Clinique ,i wiele wiele innych firm z górnej
półki się sama wykańcza i psuje sobie opnie robiąc promocje z róznych
okazji, promocyjne zestawy ( w takiej cenie ze którys z produktów de facto
otrzymuje sie za darmo) z okzji Gwiazdki, Walentynek itp.
Nie mieszałabym do jakosci tak bardzo strategii marketingowej, która jest
uzalezniona od targetu.

> Uwazam ze polskie produkty sa o wiele lepsze i tansze od produktow
> Ives Rocher

Ooooo, jak kupowałam produkty Ziaji to za darmo dostałam krem rumiankowy, a
przeciez ich produkty są naprawde dobre.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

Czy uroda pomaga na castingu
Kosmetyki - zobacz jakie!!!
Moj sposob na jasny zimowy makijaz
ziaja
Yves Rocher dla laikow [pytanie czy warto]