Re: Maniak?- nie!, to zbyt proste...

Data: 2000-04-23 18:10:17
Temat: Re: Maniak?- nie!, to zbyt proste...
Od: "sabina lub sporter" <i tak dalej>

> Mozesz wyjasnic powod Twojego wyjatkowego zainteresowania tym tematem?
> OK! Ale jestes kobieta czy mezczyzna w koncu.
> A jesli jestes mezczyzna to dlaczego jako mezczyzna chcesz go rozgryzc
> i to w *takiej* sprawie - to nieco dziwne IMO.
> Czy tego goscia postrzegasz jako 'zagrozenie', a moze uwazasz ze jest
> 'nienormalny'?

Rownie dobrze moglbys zapytac dlaczego staram sie go rozgryzc jako kobieta?
Powiedz mi czy czesto spotykasz takiego czlowieka, znasz takiego
czlowieka?.... wydaje mi sie, ze prawie wcale, ze moze nawet nie
znasz....jestem pewien, ze nie znasz. teraz juz wiesz, dlaczego? Z durgiej
strony moglbym byc mezczyzna i co wtedy, skas takie zainteresowanie nim,
moze chce byc dobrym psychoanalitykiem, a moze sliwki rosna na
wierzbie...... Wiem czemu akurat on, ale nie potrafie wytlumaczyc(chyba
proste),....'zagrozeniem' to on chyba nie jest, on niechce, jesgo zalozenie
to pomoc ludziom, wszsytkim ludziom... jest patriota bardzo uczulonym na
wszelkie przejawy lamania go.... ale skad tu kobiety i to takie, a nie inne.
Nie potrafie wyjasnic. Kobiety chyba niepostrzegaja go jako 'zagrozenie',
niekotre ssie nad nim zastanawiaja.... cyz mozna go nazwac 'nienormalnym', a
co przez to rozumiesz?

> Byc moze jest po prostu mlody i interesuje sie psychika kobiet.

Jest mlody, ale czy to jedyny powod? Po co sie ta psychika interesuje i
czmeu wybiera tylko niektore.... ? Co mu to zainteresowanie daje, jakbys
mial go scharakteryzowac to co bys o nim powiedzila, na podstawie tego co
juz wiesz?

> Wiadomo ze nie jest 'homo', to wydaje sie zrozumiale w Twoim (jak
rozumiem?)
> liscie.

Nie jest.