Manicure i Pedicure

1. Data: 2003-08-27 19:38:25

Temat: Manicure i Pedicure
Od: "Jesica" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

WItam!
Od wrzesnia bede pracowala w salonie zdobienia i pielegnacji paznokci...Nie
jestem po zadnym szkoleniu, szefowa powiedziala ze mnie sama nauczy..podobno
mam zdolnosci manualne, pozatym wiele znajomych przychodzilo do mnie na
manicure:-))))

Chcialam sie tylko zapytac czy jest moze na tej grupie jakas kolezanka ktora
pracuje w tym zawodzie i czy moglaby napisac co i jak po kolei robi? Czy
uzywacie maszynki do skorek czy odgarniacie tylko patyczkiem i potem cazki w
ruch ida? Czy uzuwacie jakis specjalnych pielegnujacych oliwek? Chcicalabym
to robic profesjonalnie..i nie koniecznie korzystac co chwila z pomocy
szefowej...

Jesica

Ps dziekuje za kazda odpowiedz

1. Data: 2003-08-27 20:20:55

Temat: Re: Manicure i Pedicure
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesica wrote:

> [...]
> mam zdolnosci manualne, pozatym wiele znajomych przychodzilo do mnie na

wiesz co... nie chce, zeby to jakos zle zabrzmialo, ale nieajlepiej to
swiadczy zarowno o salonie, jak i o szefowej. po cos sa te kursy -
niewykwalifikowana manikiurzystka albo pedikiurzystka moze zrobic
niemala szkode (np. zbyt mocno scinajac skore na pietach, zwlaszcza
jesli w zakladzie posluguje sie maszynka z zyletka).

jesli myslisz powaznie o tym zawodzie, to najpierw idz na dobry kurs

(jest tu kilka dziewczyn zajmujacych sie kosmetyka zawodowo, moze doradza).

a potem poszukaj salonu, w ktorym spytaja o jakis dyplom.

--

Pismo dla ludzi, ktorzy graja...
http://www.gbmore.pl

1. Data: 2003-08-28 06:37:19

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
doradza).

> a potem poszukaj salonu, w ktorym spytaja o jakis dyplom.

jestem za kursem, i dopiero pracą wiem ze w praktyce wszytskiego sie nauczyć
ale troche teorii sie przyda,poza tym jak zrobisz komuś krzywde to wątpie
zeby szefowa wzięła na siebie odpowiedzialność za twój błąd.
p.

1. Data: 2003-08-28 06:49:31

Od: "Jesica" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

...hmmm...ale ja naprawde nie jestem nowicjuszka az taka bym niewiedziala
jak sie robi pedicure i manicure....sama chodzilam i widzialam..pozatym ja
nie bede uzywala niczego co posiada ostrze...oczywiscie ze odrazu nie bede
najlepsza..zreszta moja szefowa powiedziala ze tez moze mi wystawic
certuyfikat taki jak na kursie...powiedziala ze miala kilka dziwczyn po
kursie i zadna nie miala werwy do tego..i sie nie nadawaly...ja
sprobuje..nie mam nic do stracenia..bede sie starala i bede 2 razy
delikatniejsza...

Jesica

ps Pamana uzywasz maszynki do skorek?

1. Data: 2003-08-28 07:45:57

Od: "Beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jesica" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kursie i zadna nie miala werwy do tego..i sie nie nadawaly...ja
> sprobuje..nie mam nic do stracenia..bede sie starala i bede 2 razy

Czy któraś zna w Warszawie dobre kursy i wie ile one kosztują.

Beata Księżyk

1. Data: 2003-08-28 08:10:32

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

anek napisala:

>wiesz co... nie chce, zeby to jakos zle zabrzmialo, ale nieajlepiej to
>swiadczy zarowno o salonie, jak i o szefowej.

No wlasnie - jak sobie pomysle, ze pedicure i manicure mialaby mi robic osoba,
ktora pyta sie na usenecie, jak to robic... to brrr :(
Na szczescie mam swoje sprawdzone miejsca.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-08-28 08:20:16

Od: "ddd" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nauczy..podobno
> mam zdolnosci manualne, pozatym wiele znajomych przychodzilo do mnie na

o ja pierdziele, to az starch chodzic do gabinetu kosmetycznego, skoro
ludzie stamtad wiedze czerpia z list dyskusyjnych :(

serio, niezle mnie wystraszylas, myslalam ze idac do salonu kosmetycznego
oddaje sie w rece specjalistow, ale skoro moge tam spotkac amatokow, to ja
dziekuje.

na cale szczescie sa jeszcze renomowane salony, w ktorych pracuja tylko
wyszkolone osoby.

pozdro. ddd

1. Data: 2003-08-28 08:34:12

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Jesica <j...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

> Od wrzesnia bede pracowala w salonie zdobienia i pielegnacji
> paznokci...

Co to za salon? Gdzie się miesci?

http://www.paznokcie.pl/forum/

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-08-28 11:25:29

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> No wlasnie - jak sobie pomysle, ze pedicure i manicure mialaby mi robic osoba,
> ktora pyta sie na usenecie, jak to robic... to brrr :(

no tak. nie mowie, zebyloby fatalnie, bo roznie to bywa, ale jak za cos
place, to domniemuje, ze wykonawca jest wiekszym fachowcem w jakiejs
dziedzinie, niz ja.

> Na szczescie mam swoje sprawdzone miejsca.

ja tez. chociaz wczoraj musialam odwolac wizyte (pedi wlasnie) z powodu
braku czasu:(

1. Data: 2003-08-28 11:39:07

Od: "Jesica" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

przyjmuje krytyke...

dziekuje Seva za www...

Ja tam odrazy na głęboka wode nie bede skakała bede miesiac sie uczyla co i
jak...mam zdobywac klientki a nie tracic...a na takim kursie gdzie wybule
najmniej 400zł naucze sie teorii ktora tez uslysze od kobiety ktora tam
pracuje a przy okazji bede widziala jak wszytko po kolei wykonuje..na
manekinie a na prawdziwym człowieku robic manicure całkliem co innego.....na
szkolenie jak sie dowiadywalam mam zabrac jakas kolezanke na ktorej bede
praktykowala to tak samo moge ja zaprosic do salonu i bedzie to samo pod
okiem specjalisty...

Jesica

Krem na naczynka
Sotto Voce - Laura Biagotti - poszukiwana/Kraków
Widziałyście nową promocję w YR??
Ladne rzesy
Promocja w Ives Rocher.