Mapa kosciolow w PL

1. Data: 2014-02-08 19:02:31

Temat: Mapa kosciolow w PL
Od: "chwilozof" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Artykuly a pare cm nizej widac sliczna mapke wygladajaca jak dorodny plesniak na
serze
http://m.natemat.pl/aabb36579608590b351520a0e9a14b8b
,641,0,0,0.jpg

http://natemat.pl/43479,wiernych-ubywa-swiatyn-przyb
ywa-jak-to-mozliwe-a-ryfinski-kosciol-jest-bogaty-dz
ieki-wplywom-z-budzetu

http://ryfinski.blog.pl/tag/finansowanie-kosciola/

Polsko jestes cudowna....

cwf

2. Data: 2014-02-08 19:19:30

Temat: Re: Mapa kosciolow w PL
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 8 Feb 2014 13:02:31 -0500, chwilozof napisał(a):

> [...]
,641,0,0,0.jpg

> http://natemat.pl/43479,wiernych-ubywa-swiatyn-przyb
ywa-jak-to-mozliwe-a-ryfinski-kosciol-jest-bogaty-dz

No to teraz sobie wyobraź, ile banków jest w otoczeniu każdego z tych
kościołów.
A teraz - ilu Polaków w każdym z tych banków ma kredyt...

PO-lsko jesteś cudowna :->
--
"To wstyd, żeby w prawie 40-milionowym kraju, w środku Europy trzeba było
żebrać na ulicach o sprzęt medyczny!

3. Data: 2014-02-08 19:42:50

Od: "chwilozof" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> żebrać na ulicach o sprzęt medyczny!
> No , a już szczytem wszystkiego jest być z tego dumnym! " - Anonim

Dług wobec 'Boga' jest nieskończony. A płaci się za PO-błogosławienie
Wszystko przez pieniadz - wbrew filozoficznych wuwodów - całe zło narobiono
przez pieniadz i jego kontrole/religie.
Religia nie da ludziom chleba tak jak i polityka.

cwf

4. Data: 2014-02-08 21:24:05

Od: Margarita <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

To typowe w Państwach totalitarnych, strzeliste wierze ideologii , a pod spodem lud
umierający z głodu, bo dzieci w polsce głodują.

5. Data: 2014-02-09 13:05:34

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-08 19:19, Ikselka pisze:

> [...]
ieki-wplywom-z-budzetu

> No to teraz sobie wyobraź, ile banków jest w otoczeniu każdego z tych

Jedna z tych instytucji prowadzi działalność w sposób moralnie wątpliwy,
druga kradnie w żywa oczy. Zgadnij która jest która ;)

Dębska

6. Data: 2014-02-09 15:37:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 09 Feb 2014 13:05:34 +0100, Przemysłąw Dębski napisał(a):

> [...]
>
> Jedna z tych instytucji prowadzi działalność w sposób moralnie wątpliwy,
> druga kradnie w żywa oczy. Zgadnij która jest która ;)

Nie rozumiem pytania. Mówiłam o BUDYNKACH (kościelnych/bankowych), nie o
instytucjach, więc wreszcie naucz się precyzować swoje wypowiedzi :->

7. Data: 2014-02-09 16:22:16

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-09 13:05, Przemysłąw Dębski pisze:

> [...]
ieki-wplywom-z-budzetu

> Jedna z tych instytucji prowadzi działalność w sposób moralnie wątpliwy,

W dodatku jedną reklamuje ojciec Mateusz. Zgadnij którą. ;)

Ewa

8. Data: 2014-02-09 16:35:34

Od: LeoTar <z...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
>>

> Nie rozumiem pytania. Mówiłam o BUDYNKACH (kościelnych/bankowych), nie o
> instytucjach, więc wreszcie naucz się precyzować swoje wypowiedzi :->

Tempa Kempa... :-)

LeoTar

9. Data: 2014-02-10 01:36:20

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-09 16:35, LeoTar pisze:

,641,0,0,0.jpg

ywa-jak-to-mozliwe-a-ryfinski-kosciol-jest-bogaty-dz
ieki-wplywom-z-budzetu

> Tempa Kempa... :-)

Zła wiadomość - ona pytanie rozumie tylko niemca struga.

Dębska

P.S.
Udało się jakiegoś przedszkolaczka puknąć bezkarnie szmato ?

10. Data: 2014-02-10 08:49:32

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 8 lutego 2014 19:02:31 UTC+1 użytkownik chwilozof napisał:
> [...]
,641,0,0,0.jpg

> http://natemat.pl/43479,wiernych-ubywa-swiatyn-przyb
ywa-jak-to-mozliwe-a-ryfinski-kosciol-jest-bogaty-dz

wspolczesa "architektura" sakralna to jest masakra - jednym slowem gargamele
budowlane szpeca polski pejzaz. do tego dowolnosc w budownictwie domow rodinnych. tu
to jest dopiero miejsce na fajerwerki szpetoty!

REZATY LACHIW!
Leczyć, aby zabić...
O czym świadczą ataki na edu.seksualną
Deklaracja praw seksualnych