Mapa nasadzeń miłośników ogrodów

41. Data: 2000-03-24 07:22:55

Temat: Re: Mapa nasadzeń miłośników ogrodów - Bielsko
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

aMiraK napisała:

I pelno kamieni w dalszym ciagu. Po zimie przybylo.
> Tam gdzie byly wyzbierane wylazly nowe. Ale sie nie zrazam :) Kupilam sobie
> sito, jeszcze zobacza te kamole paskudne, kto tu rzadzi. A potem nasadzenia
> stana sie rzeczywistoscia :))))))
Moja szwagierka w Jaworzu poradziła sobie z kamieniami metodą
odsiewania.
Jesli chcesz zobaczyć co jej wyszło, daj znać prywatnie, podam namiary.
Krzysztof

42. Data: 2000-03-24 07:58:02

Temat: Re: Mapa nasadzeń miłośników ogrodów
Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba wrote:

> A dokladnie gdzie ten ogonek? - na mapie widze kilka ogonkow :-)
> Moze jestes faktycznie najbardziej na wschod, na pln nie, na pln-wschod

ok 25 km od b-stoku ku granicy w kuznicy b-stockiej jest miejscowosc
czarna. zalozona na polanie- powstalej po wycieciu przez puszczy przez
naszych przyjaciol niemcow w czasie 1 wojny. miejscowosc ta miala
najwazniejsza instytucje- kosciol- z dala od "centrum" (o ok 3km).
lenistwo mieszkancow czarnej spowodowalo budowe lepiej polozonego nowego
kosciola. a wokol starego zalozono wies (aby ten stary sie nie zmarnowal
;-). wies ta nazwano czarna koscielna i tam ci na najwyzszej gorze w
okolicy mam chalupe i kawalek ziemi.
pozdrawim
j.t.

43. Data: 2000-03-24 08:36:13

Temat: Odp: Mapa nasadzeń miłośników ogrodów
Od: "Dariusz Wójtowicz" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Chciałbym poprawić rekord ,jesli chodzi o północ. Trzy kilometry od
morza i Niechorza. Bardzo rzadko piszę , bardzo czesto czytam grupę. A
propos tej bliskości morza. Jest to utrapienie dla ogrodu, ponieważ często,
gęsto wieje. Pozdrowiam wszystkich grupowiczów .Użytkownik jerz
<j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8b60o1$sqb$...@s...icm.edu.pl...

44. Data: 2000-03-24 08:38:23

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Och, kurde, lubię Was.
Krystyna

45. Data: 2000-03-24 08:59:15

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Warszawa, a dokładniej okolice Halinowa (obok Sulejówka).

--
Pozdrawiam_
Edyta Szajnóg

46. Data: 2000-03-24 09:01:08

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam zaproponować że wykonam taką mapkę i umieszczę w internecie, ale
jeśli jerz, to może chociaż coś pomóc?
Pracuję wykonując zawodowo mapy cyfrowe, więc może się przydam?

--
Pozdrawiam_
Edyta Szajnóg

Użytkownik jerz <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8bd2ts$lej$...@s...icm.edu.pl...

47. Data: 2000-03-24 09:10:56

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

z nieba mi spadasz, jak co nieco pozbieram to wyślę ci do konsultacji
pozdrawiam, jerz

Użytkownik Edyta Szajnóg <e...@g...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8bfavt$h32$...@n...ipartners.pl...

48. Data: 2000-03-24 11:20:50

Od: "PaulCat" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeśli jerz, to może chociaż coś pomóc?
> Pracuję wykonując zawodowo mapy cyfrowe, więc może się przydam?

Czytam i czytam, i tez myslalem o tym, zeby moze w czyms pomoc, bo tak jak
szanowna przedmowczyni Edyta, pracuje przy tworzeniu map cyfrowych :) Jesli
moge sie przydac, to mimo malej ilosci czasu sluze wszystkim ......
Paweł Koteja pozdrawia z lewobrzeznej Warszawy (czyli chyba najmniej
atrakcyjnego miejsca pod katem "nasadzen" :( ) Ale za to jeszcze jeden
punkcik na Wawie :)
--
---=<< PaulCat >>=---
p...@p...com.pl

49. Data: 2000-03-24 11:30:51

Od: "B.Z." <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slucham pilnie od dawna, pare razy sie odezwalam.
Mam swoje ziolka i inne k.Bydgoszczy, gdzie mieszkam
Pozdrowienia dla super grupy
Barbara

-

50. Data: 2000-03-24 12:49:02

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Paweł Koteja pozdrawia z lewobrzeznej Warszawy (czyli chyba najmniej
> atrakcyjnego miejsca pod katem "nasadzen" :( ) Ale za to jeszcze jeden
dziękuję za wsparcie skorzystam w odpowiednim momencie.
Miałem wrażenie, że z lewej strony to Śródmieście, wł. pogranicze Starówki
to ja
a działka lotnisko Bemowo ale leży na Chomiczówce (Bielany?) zgłupieć
przyjdzie z tymi zmianami.
A propos, mieszkając w tym samym mieszkaniu przynależałem do (kolejno):
Śródm., Mokotowa a na końcu Ochoty.
pozdr jerz

wawrzynek
Targi Działkowe i Ogrodnicze "Ogród" w Szczecinie
WIOSENNE ŻYCZENIA
Bardzo trudne pytanie
Ozdobne Rośliny Pnące