Mapa "nasadzeń" ogrodników

21. Data: 2000-03-31 08:47:10

Temat: Re: Burza w szklance wody.
Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzu, wydaje mi sie ze zbytnio sie obruszasz. Mnie tez czesto gasza na
grupie, ale to nie jest powod do tego, abys przestal pisac. Wiele Twoich
postow pomoglo mi bardzo i wydaje mi sie ze nie tylko mi (ja po prostu
jestem troche bardziej leniwy od Ciebie i nie chce mi sie czytac tylu
ksiazek ani grzebac necie). Przemysl sobie to bo zauwarzylem, ze niektore
osoby na grupie lubia sie po prostu droczyc.
pozdrowka
Jarek

Użytkownik jerz <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8c1n9o$kqb$...@s...icm.edu.pl...

22. Data: 2000-03-31 08:49:00

Temat: Re: Mapa "nasadzeń" ogrodników
Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 65. Janusz Czapski <j...@l...pl>

Lublin
działaka: Jedlanka Nowa / k Ostrowa Lubelskiego
mania: winorośla

23. Data: 2000-03-31 08:58:12

Temat: Odp: Mapa "nasadzeń" ogrodników
Od: "Dulczek" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

38.

Dulczek

Teresa Dulczewska
d...@i...com
t...@f...onet.pl
0...@p...com
ICQ 35970875

Katowice

Jak rany Jerzu , nie pisz ciągle w kawałkach.
Powieść w odcinkach to ma być?
Pozdrawiam
Dulczek

24. Data: 2000-03-31 09:04:53

Temat: Odp: Jak być powinno - odpowiedż negatywna
Od: "Dulczek" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jerz > uprzejmie informuję, że rezygnuję z nasadzenia,
> pozdrawiam, Jerzy Nowak
>
> Jerzu nie bądź obrażalski:-)))
Ten co to go nie było to był u Puchatka.
Pozdrawiam
Dulczek

25. Data: 2000-03-31 09:19:20

Temat: Re: jak być powinno
Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No co jest jerzu???! Pojawiam się i znikam.
> Jescze wczoraj o godz.22.18 byłem na Twojej liście (poz.65), a dzisiaj już
> nie? ;-(
> Dlaczego mnie nie lubisz??????? 8-)))))))))))))))
> Janusz
Jesteś , jesteś na swoim miejscu ale na liście podpiętej pod Edytą.
Pozdr, jerz

26. Data: 2000-03-31 09:59:34

Temat: Odp: Kłótnia w piaskowniczy
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jerz <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup > > Znane
> [...]
> Jestem osobą prywatną i aby ci udowodnić, że tak nie jest odchodzę.
> Będę was tylko czytać, jak kiedyś. A może i nie będę...

Hej, hej chłopcy, co to wojna w piaskownicy. "Idźcie" do domu prześpijcie
noc i "wróćcie" do wspólnej zabawy. Sen jest dobry na wszystko.
Krystyna.
A było już tak fajnie.

27. Data: 2000-03-31 10:20:16

Temat: Re: Jak być powinno - odpowiedż negatywna
Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik jerz > uprzejmie informuję, że rezygnuję z nasadzenia,

> Ten co to go nie było to był u Puchatka.
> Pozdrawiam
> Dulczek
On był, to Puchatka nie było.
Pozdrawiam, jerz.

28. Data: 2000-03-31 10:31:25

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

jerz wrote:
> Pomogę ci postaw to pytanie jeszcze ... ile razy?
> 1. ]8-) <t...@a...net>
> [...]
> 166. Zbyszek <z...@p...wp.pl>

Widzisz Jerzu, chodzilo mi o to, ze nie widze nic zlego w podpisywaniu
sie pseudonimem a pisaniu pod pelnym imieniem i nazwiskiem (jak np.
Jerzy Kozlowski), nie widze tez nic zlego w pisaniu w ogole tylko pod
pseudonimem. Ale z mapa nasadzen jest, moim zdaniem, inna sprawa. I
tutaj jesli ktos caly czas sie nie ujawnia i pisze pod pseudonimem to
pewnie z jakichs wzgledow nie chce i ja to szanuje, ale jesli ktos w
ktoryms z listow przedstawil sie z imienia i nazwiska (ujawnil sie :-) )
to nie widze powodow, by teraz mial wystepowac _tylko_ pod pseudonimem.
Czy nie mozna do mapy ogrodow napisac: Jerzy Nowak "jerz", Warszawa,
jerzyn@...?

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

29. Data: 2000-03-31 10:37:14

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

jerz wrote:
> Jestem osobą prywatną i aby ci udowodnić, że tak nie jest odchodzę.
> Będę was tylko czytać, jak kiedyś. A może i nie będę...

Oj Jerzu, Jerzu ...

30. Data: 2000-03-31 10:44:22

Od: "Dulczek" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jerz <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8c1u5h$9db$...@s...icm.edu.pl...

> On był, to Puchatka nie było.
> Pozdrawiam, jerz.
>
> Misia ( tfy, na psa urok ) o bardzo małym rozumku nie ma.
Dulczek

Re: Re: Re: U mnie już wiosna!
Co zrobić z turkuciem podjadkiem
Zupełnie niezwykły kwiatek