Re: Mapa teorii społecznych

From: Lebowski <lebowski@*****.net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Mapa teorii społecznych
Date: Sun, 27 Feb 2011 09:32:14 +0100

W dniu 2011-02-27 00:45, malkontent pisze:

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> jak to gdzies ktos zauważyl , przy podobnej dyskusji na innej grupie :)))
> winne jest google oraz różne wikipedie itd...
> Kiedyś ludzie szukali na grupach informacji a przy okazji
> pojawiały sie różne kntrowersje/niejasności i na tym tle dyskusje
> Teraz informacje można znaleźć łatwo. A o faktach
> się nie dyskutuje.

> tak to tez sie potwierdza - pełna sterylność
> jest niezdrowa - musi byc trochę "wilków"
> i "owieczek" by coś się działo.
> Jak Edek sprowokował moderacje matematyki
> [...]

W poczatkach dzialalnosci czatow na WP moderator mial za zadanie nie
tylko banowac troli przeszkadzajacych innym uzytkownikom, ale takze
stosowne podtrzymanie rozmowy wsrod osob, ktore byly nia zainteresowane.
Ograniczenie moderacji tylko do reprosjonowania moze dac raczej tylko 1
efekt i dziwie sie, ze ktos rzekomo myslacy kojarzy jego przyczyne z
brakiem kontrowersji.