Margaret Lobenstine -- "Renesansowa dusza"

1. Data: 2007-07-12 20:46:17

Temat: Margaret Lobenstine -- "Renesansowa dusza"
Od: "Stanisław Krawczyk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Tak jak w temacie: chciałbym spytać, czy znana jest Wam książka Margaret
Lobenstine "Renesansowa dusza". A jeśli tak, to czy moglibyście coś
podpowiedzieć na jej temat? Warto do niej zajrzeć? Kupić? Wręczyć jako prezent?

Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi!

Pozdrawiam serdecznie
Staszek Krawczyk

2. Data: 2007-07-12 20:57:44

Temat: Re: Margaret Lobenstine -- "Renesansowa dusza"
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stanisław Krawczyk napisał(a):
> Witajcie!
>

> Tak jak w temacie: chciałbym spytać, czy znana jest Wam książka (..)

dlaczego na pl.sci.psychologia?

--
http://na.kreche.patrz.pl

3. Data: 2007-07-12 21:05:52

Temat: Re: Margaret Lobenstine --
Od: "Stanisław Krawczyk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@p...pl> napisał(a):
> dlaczego na pl.sci.psychologia?

Słuszna wątpliwość. Sam studiuję psychologię i z zasady sceptycznie odnoszę
się do wszelkiego rodzaju poradników (a na takowy "Renesansowa dusza"
wygląda). Z drugiej strony, opinie znalezione w internecie świadczą (chyba),
że ta książka może mieć psychologiczny sens. Dlatego zapytałem o nią właśnie
tutaj.

Ale spytam również na pl.rec.ksiazki (choć intuicja podpowiada, że tu mogę się
dowiedzieć więcej).

Niemniej jeśli ten wątek jest drastycznie niezgodny z netykietą, to będę
wdzięczny za wytknięcie. (Ale za pomoc jeszcze bardziej :-) ).

Pozdrawiam!
Staszek

4. Data: 2007-07-12 21:15:41

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stanisław Krawczyk napisał(a):

> Niemniej jeśli ten wątek jest drastycznie niezgodny z netykietą, to będę
> wdzięczny za wytknięcie. (Ale za pomoc jeszcze bardziej :-) ).

człowieku
niechaj spłynie na ciebie oświecenie, a ja będę jego sprawcą.
netykieta i zgodność z czymkolwiek - te pojęcia nie mieszczą się w
ramach czegoś co nazywa się pl.sci.psychologia
tu było zajebiście, potem fajnie, teraz słabo, ale będzie dobrze.
mówię jak psycholog psychologowi - trzeba myśleć pozytywnie :)
tak z ciekawości spytałem
lubię nowych :)

--
http://na.kreche.patrz.pl

5. Data: 2007-07-13 09:25:36

Od: "... All Toski" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" w news:f765nf$1vr$1@atlantis.news.tpi.pl...

do

> [...]

> tu było zajebiście, potem fajnie, teraz słabo, ale będzie dobrze.
> mówię jak psycholog psychologowi - trzeba myśleć pozytywnie :)

Hehe, okazjonalnie i przelotem potwierdzam Panie Stanisławie Krawczyk.
Tu było zajebiscie -
od numerów rzedu ~ 25949
do numerów rzędu ~ 273845
potem było fajnie.. tak gdzieś do ~ 329356
a teraz jestjakjest, gdzie kazden jeden udziałowiec oże jak morze.
Część tej orki być może być w Twoich klawiszach
poczynając (ostrożnie!) od numeru 380004

^¤^
All
[223241,41,110]

6. Data: 2007-07-13 10:37:46

Od: "Holly" <2...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "... All Toski"

> [...]
> Część tej orki być może być w Twoich klawiszach
> poczynając (ostrożnie!) od numeru 380004

Skąd masz te numery?
Chętnie bym poczytała.

H.

7. Data: 2007-07-13 10:46:05

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lip, 12:37, "Holly" <2...@o...eu> wrote:

> Skąd masz te numery?
> Chętnie bym poczytała.

google pokazało 369942
ale wierzyłyłbym raczej toskiemu :)

8. Data: 2007-07-13 11:02:02

Od: "Holly" <2...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R"

google pokazało 369942
ale wierzyłyłbym raczej toskiemu :)

Mamy różne google?
Moje pokazało 26140 :(

H.

9. Data: 2007-07-13 13:27:29

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Jul 2007 13:02:02 +0200, Holly napisze

> Użytkownik "tren R"
>
> google pokazało 369942
> ale wierzyłyłbym raczej toskiemu :)
>
> Mamy różne google?
> Moje pokazało 26140 :(
>
> H.

rzeczywiście pokazuje tyle, ale z sumowania wychodzi 361926,
kiedyś miałem ściągniętą i chyba było tego sporo więcej niż
pokazywały google

10. Data: 2007-07-14 08:50:18

Od: "... All Toski" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Holly" w news:f77klu$fm3$1@achot.icm.edu.pl...
numer

/.../

> Skąd masz te numery?
> Chętnie bym poczytała.

A jak Ci powiem skąd, a jak nie daj boże podam Ci jakąś treść konkretną
z przedziału pierwszego, to pomyślisz i skomentujesz?
Zadbasz o dyskusję?

Jeśli tak, to żaden problem.
Ale na mnie nie licz. Niektórzy już swoje odpracowali ;)).

> H.

Ostrokrzew, powiadasz...
A czemuż to nie Aksamitka? ;)

All

JESZCZE RAZ !!!
MP3,AVI,DIVX,MPEG,SOFT = www.GEGEREKA.com
Ale jazda
MP3,AVI,DIVX,MPEG,SOFT = www.GEGEREKA.com
prawdziwa historia mojego życia pomocy....