Margaret Lobenstine -- "Renesansowa dusza"

21. Data: 2007-07-22 18:07:00

Temat: Re: Margaret Lobenstine --
Od: "... All Toski" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"michał" w news:f7v92a$nh9$1@inews.gazeta.pl...
/.../

> defric wrote:
/.../

> Będzie dobrze. Jest dobrze tylko trochę inaczej./.../ Uczymy się jak ich ignorować,
jak nie spełniać ich wątpliwych marzeń i w
> ogóle jak ich traktować. Jak trzymać irytacje na wodzy i nie brać do siebie tanich,
szablonowych wycieczek osobistych.

A czy w tym szaleńczym uczeniu się, jest cokolwiek z uczenia się
aktywności i samodzielności? Czy tylko reagowanie na aktywność innych?

> Wybicie much co do nogi, to zadać śmierć ptakom. :)

No to gdzie te ptaki są!!

;)

> pozdrawiam
> michał

pozdrawiam,
a przede wszystkim pozdrawiam
Dorotę :).

przelotem
All

[223707, 41, 109]

22. Data: 2007-07-23 00:26:39

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... All Toski wrote:

> A czy w tym szaleńczym uczeniu się, jest cokolwiek z uczenia się
> aktywności i samodzielności? Czy tylko reagowanie na aktywność
> innych?

Czy moja uwaga sugeruje porzucenie innych źródeł uczania się?

> No to gdzie te ptaki są!!
> ;)

Patrz uważnie i nie przestawaj! Dostrzeżesz. ;)

michał

23. Data: 2007-07-24 19:59:52

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "... All Toski" <a...@p...not.pl> napisał w wiadomości

poznałam cię ;) choć inny nick

d.

24. Data: 2007-07-24 21:07:22

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

po ilości linijek? :)

25. Data: 2007-07-26 17:47:05

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Krużel" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> po ilości linijek? :)

nie, po jakości

d.

26. Data: 2007-08-05 02:41:04

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

defric napisał(a):

> tu już nie może być dobrze :(

a coś jest pod dnem?

--
http://na.kreche.patrz.pl

27. Data: 2007-08-05 13:30:33

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Jul 2007 19:47:05 +0200, defric napisze

> nie, po jakości

aha, dopiero po przeczytaniu

28. Data: 2007-08-05 22:17:27

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał napisał(a):

> Wybicie much co do nogi, to zadać śmierć ptakom. :)

problem w tym kto rządzi

--
http://na.kreche.patrz.pl

29. Data: 2007-08-05 22:32:37

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

... All Toski napisał(a):

> A że bez wątpienia
> wszystko jest względne, nie ma możliwości odpowiedzieć,
> jakie działanie jest obiektywnie dobre lub złe - bez
> zawężających ogląd filtrów.

twoja pewność jest bez wątpienia dyskusyjna

http://na.kreche.patrz.pl

JESZCZE RAZ !!!
MP3,AVI,DIVX,MPEG,SOFT = www.GEGEREKA.com
Ale jazda
MP3,AVI,DIVX,MPEG,SOFT = www.GEGEREKA.com
prawdziwa historia mojego życia pomocy....