Re: Marihuana+Dziewczyna

From: "Alex" <l...@s...ca>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Marihuana+Dziewczyna
Date: Fri, 09 Feb 2001 19:36:50 GMT

"renton" <r...@b...pl> wrote in message news:961fgi$32t$1@news.tpi.pl...
> Buhahahha , ale lama nie moge
>
> Maryska jest zdrowsza niz inne narkotyki dostepne w sklepach
>
> Chyba tobie przydalby sie kontakt z psychologiem albo psychiatra ( polecam
> siebie , sa jeszcze wolne seanse :)
>
> Pozdrawiam i rzycze wiecej szacunku dla czyichs upodoban
Czy Ty wogole wiesz o czym mowisz i o co chodzi....nie mysle.
Skorzystalabym z TWOICH SEANSOW, ale za daleko mieszkam. Poza tym, nic zlego
nie widze w uzywaniu. Jakbys przeczytal moje posty to moze bys zrozumial o
co chodzi jak jestes taki dobry.
O jakim szacunku Ty wogole mowisz...zastanow sie!
Jakie upodobania.......?
Jak juz pisalam szukam pomocy, a nie wypocin jakiegos laika.
A.