Marihuana

21. Data: 2003-01-09 15:09:06

Temat: Re: Marihuana/uzależnia!
Od: "sychu" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

PEWNO uzależnia. Chocby nie wiem

> Chciala naprawic swiat.

A jak tak to bardzo przepraszam

22. Data: 2003-01-11 12:23:26

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "uczen15" <7...@7...waw.ids.pl> napisał w wiadomości
> a co ty tam WIesz o tym?????
> --> powiem ci krotko !
>
> NIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>
> Jeśli to do osoby która napisała że uzależnia to ci powiem że ty nic nie
wiesz.Mam kolegę uzależnionego właśnie od marihuany!Pali od 4 lat każdego
dnia i nie może sobie tego odmówić,chce ale nie może.I co jeszcze raz
powiesz że nie uzależnia?

23. Data: 2003-01-14 18:13:46

Od: "hoRaCy sitting with empty glass" <h...@p...nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora

> wiesz.Mam kolegę uzależnionego właśnie od marihuany!Pali od 4 lat każdego
> dnia i nie może sobie tego odmówić,chce ale nie może.I co jeszcze raz
> powiesz że nie uzależnia?

Znam i obserwuje KILKU takich. Tylko czy nie widzisz ludzi, ktorzy spijają
sie codziennie? Jak ktos jest za przeproszeniem "debilem" i nie widzi, ze
pali juz np. ktorys dzien pod rząd i ze cos jest nie tak to sorry - niech
sie niszczy.
I czy udowodnisz mi, ze marihuana jaka palil tak dlugi okres czasu byla
czysta? Faktem jest ogromne zanieczyszczenie polskiego towaru 'czeszacymi'
srodkami jak roztwor amfetaminy, ecstasy, czy heroiny... Z tym trzeba
walczyc...

zapraszam
Kilka slow...
NIE DA SIE RZUCIC SZLUGÓW :(((
Marek Kotanski
Wrocław - poradnia dla osoby współuzależnionej